eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW SZEWNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-25

Ogłoszenie nr 500230538-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.

Szpitale Tczewskie S. A.: DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW SZEWNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599151-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpitale Tczewskie S. A., Krajowy numer identyfikacyjny 22062068900000, ul. ul. 30 Stycznia , 83110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 776 635, e-mail dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl, faks 585 313 830.
Adres strony internetowej (url): WWW.SZPITALETCZEWSKIESA.PL

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZAKŁAD LECZNICZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW SZEWNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

07/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW SZEWNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO LEKI Numer Pakietu: 2, 9, 10, 11 MATERIAŁY SZEWNE Numer Pakietu: 1,3,4,5,6,7,12 TESTY DO STERYLIZACJI Numer Pakietu: 8 Pakiet nr 1. CPV 33141121-4 Pakiet nr 2. CPV 33600000-6 Pakiet nr 3. CPV 33141121-4 Pakiet nr 4. CPV 33141121-4 Pakiet nr 5. CPV 33141121-4 Pakiet nr 6. CPV 33141121-4 Pakiet nr 7. CPV 33141121-4 Pakiet nr 8. CPV 33694000-1 Pakiet nr 9. CPV 33600000-6 Pakiet nr 10. CPV 33600000-6 Pakiet nr 11. CPV 33600000-6 Pakiet nr 12. CPV 33141121-4 Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0


Dodatkowe kody CPV: 33141121-4, 33600000-6, 33694000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: LEKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASPEN PHARMA IRELAND LIMITED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ONE GEORGE'S QUAY PLAZA
Kod pocztowy:
Miejscowość: DUBLIN 2, IRLANDIA
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: IE

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113021.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113021.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113021.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: TESTY DO STERYLIZACJI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: LEKI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: LEKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OSS SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. STAROWIEJSKA 65/67
Kod pocztowy: 80-534
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1080
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: LEKI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: MATERIAŁY SZEWNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) unieważnia postępowanie 07/PN/2018, w zakresie pakietu nr: 1,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6,8,9,11,12 nie złożono żadnej oferty, zaś w zakresie pakietu nr 1,3,4,5,7, jedyna złożona oferta została odrzucona.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.