To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-25
Ogłoszenie nr 500229800-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.
Gmina Maków Podhalański: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański, gmina Maków Podhalański.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612561-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Maków Podhalański, Krajowy numer identyfikacyjny 55215849630000,
ul. Szpitalna
3,
34-220
Maków Podhalański, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 874 97 00, e-mail
przetargi@makow-podhalanski.pl, faks
33 874 97 51.
Adres strony internetowej (url): www.makow-podhalanski.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.makow-podhalanski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański, gmina Maków Podhalański.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.1.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański zgodnie z przyjętą uchwałą nr XXVIII.265.2017 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 20 września 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Maków Podhalański, miejscowość Maków Podhalański. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Obszar miasta Maków Podhalański - 20,04 km2 2.2 Liczba ludności - 5 770 mieszkańców 2.3 Opracowanie należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1073 z późn.zm.). 2.4 Przy wykonywaniu zadania należy uwzględnić przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 118 poz. 1233 ze zm.). 2.5 W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi pełną dokumentację planistyczną, w tym między innymi następujące opracowana: 1)aktualizację opracowania ekofizjograficznego; 2)przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, obejmujące opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; 3)uzyskiwanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii odnośnie projektu zmian studium; 4)wprowadzanie w projekcie zmiany studium zmian wynikających z uzgodnień; 5)rozpatrzenie uwag złożonych na wyłożeniu projektu zmiany studium do publicznego wglądu i skorygowanie projektu w związku z rozstrzygnięciami Burmistrza Makowa Podhalańskiego w sprawie rozpatrzenia uwag; 6)przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej prowadzenia procedury zmiany studium. 2.6 Zamówienie obejmuje również: a)obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r. poz.778 z późn.zm.) b)analizę wniosków do zmiany studium. c)uczestniczenie w czynnościach proceduralnych, w tym: - uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium; - udział na posiedzeniach Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim. 2.7 Załączniki graficzne przedmiotu zamówienia należy wykonać w skali 1:10 000 w formie papierowej i elektronicznej (płyty CD/DVD). 2.8 Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu opracowanie końcowe w następującym zakresie oraz formie: a)załączniki graficzne - 3 egzemplarze b)ustalenia tekstowe - 3 egzemplarze c)prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egzemplarz d)materiały formalno-prawne - 1 egzemplarz e)treść uchwały wraz z wszystkimi załącznikami w wersji papierowej 3 egzemplarze i cyfrowej - 3 komplety (płyty CD/DVD) zawierające: - tekst w plikach o rozszerzeniu *.doc i *.pdf - część graficzna w formatach przekazanych materiałów wejściowych, w tym: wektorowej, współpracującej z programem EWMAPA w wersji nie niższej niż 11 pdf, oraz rastrowej: w plikach o rozszerzeniu .jpg i .tiff 2.9 Gwarancja: 1)Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 2)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu podpisania protokołu przyjęcia całości prac objętych zamówieniem, w tym dostarczenia opracowania w postaci papierowej i cyfrowej. 3)Termin realizacji poprawek gwarancyjnych: 2 tygodnie od zgłoszenia przez Zamawiającego. 4)Zamawiający traktuje wersję papierową jako nadrzędną 5)W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wszelkie wykazane przez Zama¬wiającego niezgodności lub rozbieżności nie wykryte w trakcie odbioru przedmiotu umowy, obejmu¬jące w szczególności różnice pomiędzy zapisami w tekście zmiany studium a jego postacią graficzną, 6)Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za prace realizowane w ramach gwarancji (łącznie z kosztami dojazdu, delegacji, noclegów itp). 7)Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu przestrzennym oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste. 2.10 Prace należy wykonać w 5 fazach uwzględniających poszczególne etapy przygotowania projektu studium: FAZA I obejmująca : 1.czynności wstępne (zebranie i analiza kompletności materiałów wyjściowych pod względem merytorycznym i formalno-prawnym). 2.inwentaryzacja urbanistyczna 3.analiza materiałów wyjściowych. 4.czynności formalno-prawne związane z ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium - rozpatrzenie wniosków. FAZA II obejmująca: 1.sporządzenie projektu zmiany studium (część tekstowa i graficzna) 2.sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko 3.opiniowanie i uzgadnianie projektu zmiany studium z właściwymi organami 4.wprowadzenie korekt FAZA III obejmująca: 1.rozpoczęcie wyłożenia projektu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 2.rozpatrzenie uwag złożonych w trakcie wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu. 3.przekazanie Burmistrzowi projektu rozpatrzenia uwag złożonych do projektu zmiany studium w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu. 4.wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu w wyniku rozpatrzenia uwag. FAZA IV obejmująca: 1.przygotowanie elaboratu zmiany studium w celu jego uchwalenia na sesji Rady Miejskiej. 2.przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej FAZA V obejmująca: 1.sprawdzenie i zatwierdzenie przez Wojewodę Małopolskiego dokumentacji formalno-prawnej. 2.11 Wynagrodzenie będzie płatne częściowo za wykonane poszczególne fazy: - za FAZĘ I i II - 30% - za FAZĘ III - 20 % - po wykonaniu FAZY IV - 30% - po wykonaniu FAZY V - 20 %
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71400000-2
Dodatkowe kody CPV: 71410000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia - co najmniej 2 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace związane z wykonywaniem zamówienia, w tym posiadania głównego projektanta opracowania dokumentacji wpisanego na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy, poprzez żądanie od Wykonawcy lub Podwykonawcy dostarczenia dowodów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją zadania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów uznane będzie przez Zamawiającego za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz obciążeniem Wykonawcę przez Zamawiającego karami umownymi zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy (zał. nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPZPlan Grzegorz Kołosionek NIP 8981914056
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95263.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne
- Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Szastarka"
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.