To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-25
Ogłoszenie nr 500229694-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.: "Dostawa sprzętu medycznego oraz
gospodarczego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia", Działania 6.1 "Infrastruktura ochrony zdrowia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Projekt pod nazwą "Poprawa funkcjonowania i efektywności kosztowej leczenia psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica". RPMA.06.01.00-14-a573/18-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603750-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 142256270,
ul. Rychlińskiego
1,
05-091
Ząbki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 781 68 41, e-mail
sekretariat@drewnica.pl, faks
(22) 781 65 02.
Adres strony internetowej (url): www.mswdrewnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu medycznego oraz gospodarczego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego i gospodarczego oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie eksploatacji sprzętu w podziale na 8. części (pakietów) wg rozdziału V ust. 1 SIWZ oraz załącznika nr 2 - OPZ (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. 2. Dokładne opisy przedmiotów zamówienia określa załącznik nr 2 - OPZ (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. 5. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 211, z późń. zm.)- dotyczy pakietów I-V, pakietu VI: poz. 1,2,3, pakietu VIII: poz. 1,3,5, 6, 7,8,9,11, 12. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w załączniku nr 2 (OPZ) do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia personelu medycznego i technicznego dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresach i terminach określonych w załączniku nr 2 (OPZ) do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I Sprzęt medyczny drobny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr I nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr I, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet III System dezynfekcji pomieszczeń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr III Wykonawca Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 55-410 Zielona Góra złożył ofertę po terminie składania ofert tj. po 23.08.2018 r. godz. 9:15. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr III, ponieważ została złożona oferta po terminie składania ofert tj. po 23.08.2018 r. godz. 9:15 i nie została złożona żadna inna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet IV Wyposażenie gabinetu stomatologicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr IV nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr IV, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet V Video printer do aparatu USG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr V nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr V, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet VI Wyposażenie rehabilitacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr VI nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr VI, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet VII Wyposażenie gospodarcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr VII nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr VII, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet VIII Sprzęt medyczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu dla części (pakietu) nr VIII nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części (pakietu) nr VIII, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II Ssak |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18472.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ANMER" Marek Ziembowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5896.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego pięciosegmentowego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.