To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-24
Ogłoszenie nr 500229309-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.
Województwo Podlaskie : "Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
A. poziom dofinansowania 100% Tytuł projektu: "Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020" (rok 2018); B. poziom dofinansowania 100% Tytuł projektu: ,,Wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW" w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573069-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500142068-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404,
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
1,
15-888
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 665 45 51, e-mail
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks
85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.272.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Część nr 1 - Fotele i krzesła 2) Część nr 2 - Meble gabinetowe I 3) Część nr 3 - Meble biurowe i magazynowe 4) Część nr 4 - Meble gabinetowe II 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39110000-6, 39113100-8, 39130000-2, 39151000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Fotele i krzesła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146842.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARTform Ewa Lorenc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble gabinetowe I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku" zamawiający, działając zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W zakresie części 2 "Meble gabinetowe I" kwota ta wynosiła 3 567,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt siedem złotych 00/100). W postępowaniu, w zakresie części nr 2, złożono dwie oferty: 1) Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, cena oferty: 12 792,00 zł; 2) ARTform Ewa Lorenc, ul. KEN 52 lok. 3, 15-687 Białystok, cena ofert: 3 936,00 zł. W wyniku badania i oceny ofert najkorzystniejszą okazała się oferta złożona przez Tronus Polska sp. z o.o. Po analizie możliwości finansowych zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając powyższe na uwadze zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 2. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble biurowe i magazynowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113140.24
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TOBO" Datczuk sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81898.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Meble gabinetowe II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8015.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARTform Ewa Lorenc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6888.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.