eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-21

Ogłoszenie nr 500228119-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.

Gmina Rogowo: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry; działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną; poddziałania 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587963-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500168840-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53705900000, ul. Rogowo 51, 87515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 801 622, e-mail przetargi@rogowo.pl, faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Og.271.1.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: Dostawy 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym montaż, sprzętu i wyposażenia na potrzeby powstającego Przedszkola w Rogowie realizowanego w ramach zamówienia pn: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie - dostawa sprzętu i wyposażenia, będącego częścią Projektu pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie. 3.4. Ogólny zakres zamówienia: 1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci 2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne 3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa 4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą 5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska, 6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne 7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki 8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy 9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości 10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania 11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek 12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego. 3.5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części z możliwością składania ofert częściowych. I. Część pierwsza (Część I) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń i potrzeb: Klasy, Sala do zajęć dydaktycznych, Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, Pomieszczenie logopedy, Pomieszczenie higienistki, Łazienki dla dzieci, Łazienka dla personelu, Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, Leżakowanie, Szatnia dla dzieci Ogólny zakres zamówienia Części I: 1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci 2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne 3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa 4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą 5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska, 7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki 8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy 9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości 10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania 11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia Ogólny zakres zamówienia Części II: 6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu Ogólny zakres zamówienia Części II: 12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego. 3.6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej części, do kilku części lub do wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. 3.8. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, z podziałem na poszczególne części zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe. 3.9. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia: 1) fabrycznie nowy, nieużytkowany 2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń 3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego 4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania 5) spełniający określone normy i parametry, 6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane, 7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane, 8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa 9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola 10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola. 3.10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy 2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie 4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia 5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu 6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola, 8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia 9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp. 10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego 12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga, 13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie 3.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39130000-2, 39143000-6, 33192000-2, 39141000-2, 39110000-6, 39121000-6, 39530000-6, 37520000-9, 34928480-6, 37000000-8, 37420000-8, 37421000-5, 39162100-6, 39162110-9, 39162200-7, 33190000-8, 39710000-2, 39314000-6, 44410000-7, 44411000-4, 39512000-4, 30200000-1, 32320000-2, 48520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17659.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki
Email wykonawcy: przetargi@bmskwidzyn.pl
Adres pocztowy: Ul. Staszica 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40660.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40660.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40660.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19123.25
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki
Email wykonawcy: przetragi@bmskwidzyn.pl
Adres pocztowy: Ul. Staszica 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37478.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37478.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37478.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.