eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania Parku Wodnego Koszalin w m. Koszalin, dz. 241/13; 242, obręb 0018 Koszalin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-21

Ogłoszenie nr 500228028-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.

Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie: Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania Parku Wodnego Koszalin w m. Koszalin, dz. 241/13; 242, obręb 0018 Koszalin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.10 Zwiększanie wykorzystania źródeł odnawialnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587127-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500170004-N-2018 z dn.19.07.2018 r;500174578-N-2018 z dn.24.07.2018 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33024101800000, ul. Rolna 14, 75-436 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 721 60 10, e-mail przetargi@zos.koszalin.pl, faks 94 721 60 12.
Adres strony internetowej (url): http://www.zos.koszalin.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania Parku Wodnego Koszalin w m. Koszalin, dz. 241/13; 242, obręb 0018 Koszalin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.261.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszej umowy jest: budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania Parku Wodnego Koszalin w m. Koszalin, dz. 241/13; 242, obręb 0018 Koszalin. W skład instalacji wchodzi: 1) Stalowa konstrukcja wsporcza pod panele fotowoltaiczne, 2) Palne fotowoltaiczne o powierzchni 1956 m2 (w rzucie pionowym) 3) Lina kablowa, 4) instalacja hybrydowa o mocy termicznej Pt=2,685 kW i elektrycznej Pe=0,9kWp na dachu budynku Parku Wodnego Koszalin, wykonana w oparciu o inwerter Growatt 1000S oraz 3 szt. paneli Ensol E-PVT 2.0 w celu monitorowania wskaźników rezultatu projektu dofinansowywanego ze środków UE 5) Opomiarowanie instalacji fotowoltaicznej i hybrydowej w zakresie ilości wyprodukowanej energii elektrycznej 6) Opomiarowanie instalacji hybrydowej w zakresie ilości wyprodukowanej energii cieplnej 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania Parku Wodnego Koszalin obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlano montażowych w oparciu o dokumentację projektową; 2) Zmianę projektu stalowej konstrukcji; 3) Rozruch instalacji; 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zamiennego pozwolenia na budowę, jeżeli okaże się to konieczne w przypadku zmian w konstrukcji stalowej; 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub brak sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania, ilekroć są wymagane; 6) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji i wymagań stawianych przez ENERGA OPERATOR, operatora sieci energetycznej; 7) Odtworzenie istniejących nawierzchni oraz zagospodarowania zielenią miejsc prowadzonych robót; 8) Serwis instalacji przez okres gwarancji i rękojmi zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie z Dokumentacją Projektową, Ogólną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a wymagania wyszczególnione choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: 1) Wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 7 do SIWZ ; 3) Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ; 4) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 5) Przedmiar rzeczowy robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiar robót budowlanych nie stanowi o zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają charakter pomocniczy. Roboty opisane w projekcie wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarze robót. 5. Zakres prac projektowych obejmować będzie zmiany w konstrukcji stalowej wsporczej pod panele w zakresie dostosowania rozstawu elementów wsporczych oraz fundamentów do zmian w przepisach związanych z szerokością miejsc parkingowych wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 8.12.2017 zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U.2017poz.2285). 6. Zamawiający oświadcza, iż zadanie stanowiące przedmiot umowy wspófinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.10 Zwiększanie wykorzystania źródeł odnawialnych. 7. Zaleca się, by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem możliwości ich określenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 12. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz.917.) wszystkich osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji zamówienia, związane z wykonywaniem robót budowlano - montażowych i instalacyjnych - z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1202). 13. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2419923.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RenCraft Sp. z o.o.
Email wykonawcy: c.tetzlaff@rencraft.eu;info@rencraft.eu
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 94c
Kod pocztowy: 85-027
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3300000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3258270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3300000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: modernizacja i budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/04kV

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.