To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-21
Ogłoszenie nr 500227503-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.
Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza: REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W OTOCZENIU STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAKOPANEM ORAZ TEATRU IM. ST. I. WITKIEWICZA W ZAKOPANEM - PLAC WIELOFUNKCYJNY Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ - Etap I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603589-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 49000693900000,
ul. ul. Chramcówki
15,
34500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 000 660, e-mail
sekretariat@witkacy.zakopane.pl, faks
18 2000660 wew. 20.
Adres strony internetowej (url): www.witkacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury - Teatr
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W OTOCZENIU STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAKOPANEM ORAZ TEATRU IM. ST. I. WITKIEWICZA W ZAKOPANEM - PLAC WIELOFUNKCYJNY Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ - Etap I.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w otoczeniu Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem - plac wielofunkcyjny z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I, na działce 102/8 i części działki 102/40 Obr 6 w Zakopanem przy ulicy Chramcówki 15 . 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia w ramach wykonania I etapu inwestycji obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych i instalacyjnych: 1.1.1 Rozbiórka istniejących wzdłuż działki 102/8 krawężników betonowych. 1.1.2 Rozbiórka istniejącej nawierzchni żwirowej parkingu - korytowanie do rzędnej spodu projektowanej podbudowy 1.1.3 Wykonanie kanalizacji deszczowej placu wielofunkcyjnego wraz ze zbiornikiem retencyjnym , osadnikiem piasku i separatorem związków ropopochodnych. 1.1.4 Wykonanie okablowania pod oświetlenie terenu i zasilania gablot. 1.1.5 Wykonanie podbudowy placu z frakcjonowanego materiału mineralnego 1.1.6 Wykonanie krawężników 1.1.7 Wykonanie nawierzchni z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr I do niniejszej specyfikacji zawierającą: decyzję Starostwa Tatrzańskiego z dn. 6 lipca 2018r. nr 292/18 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą zmiany pozwolenia na budowę decyzji nr 290/17 z dn. 08.08.2017r, wielobranżowy projekt budowlany, wielobranżowy projekt wykonawczy oraz Specyfikację Techniczną Wykonania I Odbioru Robót. Przedmiar dołączony do SIWZ przez Zamawiającego należy traktować jako materiał poglądowy ułatwiający sporządzenie oferty przez Wykonawcę. Do zakresu robót Wykonawca jest zobowiązany włączyć wszelkie prace przygotowawcze, prace związane z wymogami BHP, Prawem Budowlanym oraz organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia bez zakłóceń. 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace w tym na zastosowane materiały/elementy/urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 3. Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji osoby, które będą świadczyły pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy, w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108), zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych i instalatorów sieci wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Stąd Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 4 pracowników w tym m.in. pracowników ogólnobudowlanych, instalatorów sieci wod-kan, instalatorów elektrycznych na warunkach określonych powyżej. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy PZP, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 7 do SIWZ 4. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w materiałach przetargowych, opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP oznacza to, że wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tzn. posiadający parametry techniczne, jakościowe, użytkowe, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45223300-9, 45310000-3, 45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
335000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ziemne Rzadkosz Grzegorz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
357516.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.