eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Przebudowa drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-20

Ogłoszenie nr 500227123-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.

Gmina Toszek: Przebudowa drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie - Etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602151-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Toszek, Krajowy numer identyfikacyjny 27625777100000, ul. ul. Bolesława Chrobrego 2, 44180 Toszek, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 378 020, e-mail zrp@toszek.pl, faks 322 334 141.
Adres strony internetowej (url): www.toszek.pl, www.bip.toszek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie - Etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZRP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w Gminie Toszek I-go etapu przebudowy drogi gminnej - ul. Świbskiej w Kotulinie, na odcinku od km 0+000 do km 0+443,50 zgodnie z załączonym projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 1. Zakres robót: ul. Świbską zaprojektowano jako drogę jednopasową o szerokości 3,50 m. co ok. 200 m wykształcono mijanki, aby umożliwić płynny ruch pojazdów, a zarazem pozostawić istniejący wzdłuż drogi ciąg pieszy. 2. Parametry techniczne: Przyjęto następujące parametry techniczne drogi: - prędkość projektowa - 30 km/h; - szerokość jezdni - 3,50 m; - szerokość jezdni z mijankami - 5,50 m; nachylenie skarp - do 1:1,5; szerokość zjazdów - 3,50 m. 3. Zakres projektowanych robót: - sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej; - umocnienie nawierzchni istniejącego ciągu pieszego (chodnika); - wykonanie mijanek i nawierzchni ciągu pieszego (chodnika); - wykonanie warstwy wyrównawczej i nowej warstwy ścieralnej na jezdni; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego; - wykonanie nowej nawierzchni pobocza z kruszywa; - wymianę nawierzchni zjazdów; - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Zakres robót przewidzianych do wykonania zachowuje istniejący układ komunikacyjny i nie zmienia zagospodarowania terenu oraz zachowuje dotychczasową dostępność do terenu objętego opracowaniem i terenów sąsiednich. 4. Przebieg drogi w planie: Przebieg drogi dopasowano do istniejącego kształtu pasa drogowego. Zastosowano w tym celu dwa odcinki proste oraz łuk prawy w hm 4+26 o promieniu 140 m. Na skrzyżowaniu z ul. Gliwicką, Kolejową zastosowano pierwszą mijankę celem zapewnienia płynności ruchu na skrzyżowaniu. Przy skrzyżowaniu tym zaprojektowano również nowe przejście dla pieszych, aby połączyć istniejący ciąg pieszy z istniejącym przejściem dla pieszych przez ul. Kolejową. Zakres etapu I przebudowy kończy się w km 0+443,50. 5. Rozwiązania wysokościowe: W obrębie skrzyżowania z ul. Gliwicką przewidziano frezowanie zdegradowanej nawierzchni ul. Świbskiej i ułożenie nowej nawierzchni na istniejących rzędnych. W ciągu ul. Świbskiej przewidziano frezowanie na gr. śr. 4 cm, ułożenie warstwy wiążącej gr. śr. 4 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4 cm. Frezowanie i warstwa wyrównawcza, oprócz wzmocnienia istniejącej nawierzchni mają za zadanie wyrównanie spadków jak opisano wyżej. 6. Przekrój poprzeczny drogi: Na odcinku od skrzyżowania z ul. Gliwicką i Kolejową do km 0+190 zaprojektowano jezdnię o przekroju daszkowym ze ściekiem przykrawężnikowym o głębokości 2 cm zlokalizowanym przy lewym krawężniku. Za krawężnikiem znajduje się chodnik, w którego ciągu zlokalizowano mijanki. Nawierzchnia jezdni wykonana zostanie z betonu asfaltowego na bitumicznej warstwie wyrównawczej. W miejscach, gdzie należy wykonać poszerzenia zaprojektowano natomiast warstwę wiążącą układaną razem z sąsiednim wyrównaniem oraz podbudowę z betonu asfaltowego gr. 6 cm, co daje razem konstrukcję zgodną z Katalogiem typowych nawierzchni - 4 cm w-wy ścieralnej i 10 cm podbudowy bitumicznej. Na odcinku od km 0+205 zaprojektowano prawostronny spadek jezdni na całej jej szerokości. Na całej długości jezdnia obramowana będzie z prawej strony krawężnikiem betonowym o wysokości 12 cm, obniżonym w ciągu mijanek i zjazdów do 4 cm. Zmiany wysokości krawężnika należy wykonać na długości 2 m poza krawędzią mijanki lub zjazdu. a) Projektowana konstrukcja jezdni ul. Świbskiej oraz ul. Kolejowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm; - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W gr. śr. 4 cm; - istniejąca konstrukcja jezdni po frezowaniu. b) Projektowana konstrukcja poszerzeń jezdni ul. Świbskiej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm; - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P gr. 6 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. c) Projektowana konstrukcja zjazdów do zabudowań oraz mijanek: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z mieszanki mineralnej niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. d) Projektowana nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z mieszanki mineralnej niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. e) Projektowana nawierzchnia poboczy: - podbudowa z mieszanki mineralnej niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. 7. Odwodnienie drogi: Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne nawierzchni sprowadzające wodę bezpośrednio na chłonne pobocze oraz, na odcinku od skrzyżowania z ul. Gliwicką do km 0+190 do ścieku biegnącego przy lewej krawędzi jezdni. Ściek wprowadza wodę do istniejącego rowu drogowego biegnącego wzdłuż ul. Gliwickiej. 8. Oznakowanie drogi i organizacja ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu: Przewidziano wymianę istniejących znaków B-20 oraz A-17 na nowe. Zaprojektowano nowe przejście dla pieszych w km 0+022 oznakowane znakami poziomymi P-10 oraz dwoma znakami D-6. Ponadto na skrzyżowaniach z drogami wewnętrznymi przewidziano ustawienie znaków D-4a (3 szt) oraz D-46 (4szt) i D-47 (4 szt) na wspólnych słupkach. Znaki te nie zostały objęte przedmiarem projektu przebudowy ul. Świbskiej, a jedynie ujęte są w projekcie organizacji ruchu, wobec czego należy je skosztorysować dodatkowo. 9. Zieleń: Na terenach zielonych i skarpach zaprojektowano zahumusowanie terenu warstwą ziemi urodzajnej gr. 10 cm wraz z obsianiem terenu mieszankami traw. Skarpy przy ujściu ścieku do rowu należy umocnić betonowymi płytami ażurowymi 40x60x8 cm. 10. Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania terenu: - jezdnia bitumiczna - 1 860 m2; - nawierzchnie z kostki betonowej - 931 m2; - pobocza z kruszywa - 373 m2; - zieleń - 1 800 m2. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i zasadami wiedzy technicznej, przestrzegając przepisów BHP, w sposób powodujący minimalne niedogodności dla mieszkańców oraz zapewniając stałą możliwość dojazdu do swoich posesji. Plan sytuacyjny oraz przekroje drogi przedstawione zostały w Projekcie przebudowy drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób wykonania robót opisano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45233000-9, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 356933.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANSKOM Robert Białdyga
Email wykonawcy: przetargi@transkom-rb.pl
Adres pocztowy: ul. Zwycięstwa 1,
Kod pocztowy: 47-143
Miejscowość: Jaryszów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394638.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394638.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 493233.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.