eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania"Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowa dworca autobusowego i przebudowa ul. Nad Dworcem w formule "zaprojektuj i wybuduj" na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn." Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-20

Ogłoszenie nr 500226588-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.

Urząd Miejski: Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowa dworca autobusowego i przebudowa ul. Nad Dworcem w formule "zaprojektuj i wybuduj" na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn." Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597038-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52345900000, ul. ul. Stary Rynek 1, 89600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 971 800, e-mail buchwald@miastochojnice.pl, faks 523 972 194.
Adres strony internetowej (url): www.miastochojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowa dworca autobusowego i przebudowa ul. Nad Dworcem w formule "zaprojektuj i wybuduj" na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn." Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.271.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie Usługi w zakresie sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z Umową oraz ustawą Prawo Budowlane w ramach zadania inwestycyjnego, obejmującego realizację zadań inwestycyjnych pod nazwą: "Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowę dworca autobusowego i przebudowę ul. Nad Dworcem w formule "zaprojektuj i wybuduj" na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.: "Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik Nr 9. 2. Zamówienie jest realizowane przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 9.1.2. Transport miejski, Osi Priorytetowej 9 Mobilność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 3. Szczegółowy zakres zadań inwestycyjnych których dotyczyć będzie pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego opisany jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU). 3.1. Roboty budowlane związane z realizacją Umowy będą realizowane przez Wykonawcę Robót Budowlanych wyłonionego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym przez Zamawiającego. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania wymienionego w pkt. 1) w zakresie: * Sporządzenia projektów (budowlanego, wykonawczego) w kontekście ich zgodności z PFU * Uzyskania wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, * Nadzoru inwestorskiego robót budowlanych, * Zamawiający wymaga pobytu na budowie Kierownika Zespołów - min. 1 dzień w tygodniu 3.3. Zamówienie obejmuje koordynację prac projektowych oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami projektowymi i budowlanymi polegającymi na: I: Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej - Budowa ścieżki rowerowej w ciągu ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego Zadanie IV pkt I E PFU - Budowa ścieżek rowerowych w drogach powiatowych Zadanie IV pkt I A, B, C, D PFU Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżek rowerowych w ciągu ulic: 1) Aleja Brzozowa 2) ul. Dworcowa i ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3) ul. Warszawska 4) ul. Towarowa - Przebudowa ul. Towarowej Zadanie IV pkt II A, B PFU II: Budowa dworca autobusowego, przebudowa ul. Nad Dworcem - Budowa dworca autobusowego Zadanie II pkt I B, C PFU - Przebudowa ul. Nad Dworcem Zadanie II pkt I A, C PFU Zadanie II pkt I C PFU - Infrastruktura techniczna terenu * Kanalizacja sanitarna * Kanalizacja deszczowa * Sieć wodociągowa * Sieć elektroenergetyczna * Sieć telekomunikacyjna * Kanalizacja teletechniczna/światłowodowa Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, których zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia- nie dotyczy 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełniania ww. wymogów i dokonania ich ocen, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia : a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zmawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaje umowy o pracę i wymiary etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy ; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przedmiotowych dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Minimalna ilość dni tygodnia pobytu Kierownika Zespołu na budowie - 1 dzień ( przez min. 6 godzin ). 6. Cena robót budowlanych dotyczących wyżej wymienionego zadania (w systemie zaprojektuj i wybuduj) wynosi: ? 17.292.914,40 zł brutto, w tym wartość robót finansowanych przez Gminę Miejską wynosi 13.835.326,59 zł brutto, natomiast wartość robót finansowanych przez Powiat wynosi 3.457.587,81 zł brutto 7. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. 8. Płatność za wykonane usługi odbywać się będzie na podstawie dostarczonych faktur (maksymalnie jedna w miesiącu) do końca trwania umowy, pierwsza faktura zostanie wystawiona po zakończeniu przez Wykonawcę robót budowlanych prac projektowych , w dniu złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71310000-4, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: B&B Jan Burglin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Angowicka 68 a
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Powyższa cena wybranej oferty jest to cena netto. Wartość oferty ogółem brutto: 118.000,00 zł Informacja o wynikach postępowania została opublikowana na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Chojnicach dnia 28.08.2018 r.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.