To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-20
Ogłoszenie nr 500226586-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Od szkolenia do zatrudnienia - YEI"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605004-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 9 50-413 Wrocław http://dolnoslaska-bip.ohp.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna, Krajowy numer identyfikacyjny 700128000000,
ul. Tamka
1,
00-349
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 578 47 01/02, e-mail
komendaglownaohp@ohp.pl, faks
22 578 47 47.
Adres strony internetowej (url): http://dolnoslaska-bip.ohp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, podzielone na trzy zadania częściowe: A. Zadanie częściowe nr 1 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Prowadzącego postępowanie B. Zadanie częściowe nr 2 - Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia C. Zadanie częściowe nr 3 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia 2) Termin wykonania zamówienia wspólny dla wszystkich zadań częściowych: Wymagany termin dostawy maksymalnie 15 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dziale II w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 30197644-2, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych do siedziby Prowadzącego postępowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10335.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Offset" s.c. Grzegorz Wojtaszek, Artur Wojtaszek i Jerzy Wojtaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10335.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4203.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Anion Plant" Spółka Jawna Zbigniew Rusinek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4203.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5030.95
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łukasz Iwaszuk "Kom-Mix"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5030.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.