eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › "Dostawa dwóch samochodów lekkich ratowniczo - rozpoznawczych typu pick-up z wyposażeniem, przeznaczonych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-20

Ogłoszenie nr 500225957-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu: "Dostawa dwóch samochodów lekkich ratowniczo - rozpoznawczych typu pick-up z wyposażeniem, przeznaczonych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599939-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500191001-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25073317000000, ul. ul. Nowy Świat , 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 765-42-03, e-mail kmpspkalisz@psp.wlkp.pl, faks 62 765-42-05.
Adres strony internetowej (url): http://www.pspkalisz.alte.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa dwóch samochodów lekkich ratowniczo - rozpoznawczych typu pick-up z wyposażeniem, przeznaczonych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów lekkich ratowniczo - rozpoznawczych typu pick-up spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej: 1.Samochód terenowy typu pick-up, rok produkcji pojazdu nie starszy niż 2018r ; fabrycznie nowy ( przebieg nie większy niż 20 km) 2.Kolor nadwozia : Zamawiający dopuszcza kolor czerwony 3.Nadwozie czterodrzwiowe, 5-cio miejscowe. 4.Silnik wysokoprężny (Diesel) o pojemności skokowej nie mniejszej niż 2500 cm³, 5.Moc silnika nie mniejsza niż 160 KM 6.Wymiary minimalne: długość- 5100 mm, szerokość- 1800 mm 7.Napęd 4x4 8.Manualna skrzynia biegów z co najmniej 6-cioma biegami do przodu i jednym do tyłu 9.Wymiary przedziału ładunkowego nie mniej niż : długość- 1500mm, szerokość 1560mm. 10.Nadbudowa do wysokości kabiny pojazdu typu "HARDTOP" w kolorze nadwozia, otwierana z trzech stron (tył i boki), zamykana na zamek zintegrowany z zamkiem centralnym pojazdu wraz z platformą wysuwaną, przykręconą do podłogi części ładunkowej o max udźwigu nie mniejszym niż 250 kg przy wysuniętej platformie. Wyposażenie nadbudowy typu "HARDTOP" powinno zawierać: - Klapę tylną szklaną (szkło w ramce z ABS) - Klapę tylną podgrzewaną - Klapy boczne laminatowe ( nie przeszklone ) lakierowane w kolorze nadwozia - Otwierane klapy boczne za pomocą pilota bezprzewodowego - Zintegrowany zamek centralny klapy tylnej z centralnym zamkiem pojazdu - Światło wewnętrzne LED - Przednie okno rozsuwane 11.Ładowność części ładunkowej minimum 800 kg 12.Norma spalania : minimum EURO 6 13.Samochód ma posiadać ABS, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, wspomaganie ruszania pod górę, centralny zamek sterowany pilotem, immobiliser, autoalarm, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, radioodtwarzacz z głośnikami, dywaniki gumowe (komplet-przód i tył), hak holowniczy z wiązką przewodów i przekaźnikiem, o minimalnym udźwigu na haku 2800kg 14.Dodatkowo samochód ma mieć na wyposażeniu gaśnicę samochodową, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę - zestaw pierwszej pomocy, linkę holowniczą, komplet żarówek zapasowych, komplet łańcuchów przeciwśnieżnych z systemem automatycznego napinania na cztery koła i koło zapasowe - pełnowymiarowe. 15.Felgi 16´´ lub 17´´ z oponami letnimi terenowymi. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34114000-9


Dodatkowe kody CPV: 34144210-3, 34113300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204484.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ignaszak Sp. J. Donata Ignaszak, Michał Ignaszak
Email wykonawcy: vw@ignaszak.pl
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 5, 62-800 Kalisz
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 251515.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 251515.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251515.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.