eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-20

Ogłoszenie nr 500225882-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.

Gmina i Miasto Drzewica: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607960

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Drzewica, Krajowy numer identyfikacyjny 67022410800000, ul. ul. Staszica 22, 26340 Drzewica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 483 756 794, e-mail ugm@drzewica.pl, faks 483 756 641.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drzewica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKBI - 271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga : 1.2 Kwota kredytu: 5.000 000,00 zł (słownie: pięć milionów); 1.3. Okres kredytowania - Zamawiający zaciągnie kredyt na 3 lata z okresem spłaty kapitału od 31.03.2019r do 29.12.2021r. zgodnie z harmonogramem spłat rat kapitałowych. 1.4. Waluta kredytu - Spłata kredytu następować będzie w walucie PLN 1.5. Przeznaczenie kredytu - pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018. 1.6. Zabezpieczenie kredytu - weksel in - blanco wraz z deklaracją wekslową. 1.7. Oprocentowanie kredytu - Zamawiający wymaga aby na etapie realizacji umowy odsetki z tytułu kredytu naliczane były w oparciu o WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym następuje spłata raty kredytu. 1.8. Naliczenie oprocentowania: Zamawiający wymaga podania ceny oferty według zasad wskazanych w pkt 13 niniejszej SIWZ. 1.9. Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy 1.10 Skrócenie okresu kredytowania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. 1.11. Dysponowanie kredytem : kredyt ma być uruchomiony najpóźniej do 5 października 2018r. w kwocie 4 000 000,00 zł i do dnia 5 listopada 2018r. w kwocie 1 000 000,00 zł. Kredyt uruchamiany będzie na podstawie zapotrzebowania złożonego emailem przez Zamawiającego na 6 dni przed uruchomieniem transzy. 1.12. Wysokość rat kapitałowych: 1) Raty płatne zgodnie z załączonym harmonogramem , 2) Do rat kredytu wliczone będą odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach kwartalnych i płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału. 1.13. Spłata kredytu: Zamawiający wymaga, aby następowała: 1) W ratach kwartalnych wraz z odsetkami, płatnych do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. Spłata rat kapitałowych kredytu będzie następowała po upływie karencji w 12 ratach kwartalnych począwszy od 31.03.2019r. do 29.12.2021r. 1.14. Zapłata rat kapitałowo - odsetkowych -Zamawiający wymaga aby odsetki naliczane były od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 1.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż określone w harmonogramie spłat rat kapitałowych z zastrzeżeniem nieprzekraczalności okresu kredytowania bez dodatkowych kosztów. 4.1.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219258.09
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Przysusze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grodzka 3
Kod pocztowy: 26-400
Miejscowość: Przysucha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219258.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219258.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222597.05
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.