eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Przystosowanie poddasza w budynku szkoły przy ul. Konopnickiej w Jezioranach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500225829-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran: Przystosowanie poddasza w budynku szkoły przy ul. Konopnickiej w Jezioranach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół w Jezioranach w wyniku stworzenia nowych pomieszczeń dydaktycznych" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 9- "Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych", Działania 09.03.00 - "Infrastruktura edukacyjna", Poddziałania 09.03.04 - "Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583194-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Sikorski Mikulska Pawlak Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, ul. Mrongowiusza 6A/19, 10 - 537 Olsztyn, NIP: 7393826283, KRS: 0000382605


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Krajowy numer identyfikacyjny 51074355100000, ul. Plac Zamkowy 4, 11320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 392 748, e-mail um-budownictwo@wp.pl, faks 895 392 760.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przystosowanie poddasza w budynku szkoły przy ul. Konopnickiej w Jezioranach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WD.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu "Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół w Jezioranach w wyniku stworzenia nowych pomieszczeń dydaktycznych" realizowanego przy wsparciu z funduszy unijnych. Dla ww. projektu podpisana została Umowa Nr RPWM.09.03.04-28-0039/17-00 o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 9- "Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych", Działania 09.03.00 - "Infrastruktura edukacyjna", Poddziałania 09.03.04 - "Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Przedmiotem projektu jest zmiana sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne w budynku szkoły przy ul. Konopnickiej w Jezioranach wraz z wyposażeniem pracowni języków obcych oraz pracowni komputerowej. Roboty obejmują w szczególności wykonanie instalacji wod.-kan., ciepłej wody użytkowej, hydrantowej i centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Inwestycja położona jest na działce nr 264, obręb: 0001 Miasto Jeziorany, nr księgi wieczystej: OL1B/00018848/5, forma władania nieruchomością - własność Gminy Jeziorany. Powierzchnia 193,37 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332400-7, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 269246.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "FIRMA BUDOWLANA DOMEX" Spółka z o.o.
Email wykonawcy: dawidtypa@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 17 11-100 Lidzbark Warmiński
Kod pocztowy: 11-100
Miejscowość: Lidzbark Warmiński
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 521402.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 521402.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 564000.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.