eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia na terenie Szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-09-14

Og³oszenie nr 500221954-N-2018 z dnia 14-09-2018 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana ¯eromskiego Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Krakowie: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia na terenie Szpitala

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 588162-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Stefana ¯eromskiego Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 63016100000, ul. os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. (012) 6441956, e-mail zpubl@zeromski-szpital.pl, faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia na terenie Szpitala

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP 24/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na ca³odobowej ochronie osób i mienia na terenie Szpitala opisanych. Us³uga stanowi±ca podmiot zamówienia bêdzie wykonywana w czasie trwania umowy przez 7 dni w tygodniu, przez pracowników Wykonawcy. Pracownicy dozoru musz± byæ jednakowo umundurowani z oznaczeniem firmy ¶wiadcz±cej us³ugê (stra¿nicy obchodowi musz± posiadaæ kamizelki odblaskowe), oraz wyposa¿eni w imienne identyfikatory, a stra¿nicy nocni dodatkowo winni byæ w czasie s³u¿by wyposa¿eni w nastêpuj±ce ¶rodki: ³±czno¶æ telefoniczna lub ³±czno¶æ radiowa (¶rodek ³±czno¶ci umo¿liwiaj±cy niezak³ócon± ³±czno¶æ pomiêdzy stra¿nikiem, a stra¿nikiem na portierni g³ównej - obukierunkowo), rower lub skuter dla stra¿nika obchodowego umo¿liwiaj±cy szybkie przemieszczanie siê pracownika i patrolowanie terenu. Wykonawca zapewni pracownika na ka¿dej portierni Zamawiaj±cego wykonuj±cego obowi±zki zgodnie z zakresem czynno¶ci. Wykonawca winien posiadaæ patrole interwencyjne, które maj± w szczególnych sytuacjach podejmowaæ dzia³ania na wezwanie pracowników pe³ni±cych dy¿ur w obiekcie, lub na zg³oszenie Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przedstawiæ Zamawiaj±cemu grafiki s³u¿b pracowników oraz zapewniæ sta³o¶æ pracowników na poszczególnych portierniach. 2. Stra¿nicy wykonuj±cy pracê w charakterze stra¿nika nadzoruj±cego teren zewnêtrzny winni byæ sprawni fizycznie / bez orzeczeñ o niepe³nosprawno¶ci. 3. Teren zewnêtrzny, na którym znajduj± siê obiekty podlegaj±ce dozorowi wynosi 11 ha. Plan terenu szpitala stanowi za³±cznik nr 5.1. do SIWZ. 4. Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej/sta³a lub dora¼na ochrona, sta³y dozór sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych. 5. Zamawiaj±cy udostêpni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania ¶wiadczenia us³ug dozoru, które bêdzie wykorzystywa³ wy³±cznie na cele zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug dozoru. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za stan techniczny udostêpnionych pomieszczeñ. Modernizacja pomieszczeñ wykraczaj±ca poza bie¿±ce remonty i konserwacje mo¿e byæ przeprowadzona przez Wykonawcê wy³±cznie po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego wyra¿onej na pi¶mie. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody wyrz±dzone przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca powinien dbaæ o zabezpieczenie przedmiotu najmu przed kradzie¿±, po¿arem i zalaniem. 6. Zamawiaj±cy oddaje w najem pomieszczenia o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej 39,03 m2 wynajmowane pomieszczenia usytuowane s± : 1. Portiernia I piêtro - Pawilon C: 7,81 m2 2. Portiernia Oddzia³u Obserwacyjno-Zaka¼nego parter - Pawilon G: 8,40 m2 3. Portiernia R przy bramie wjazdowej dla karetek i s³u¿b technicznych: 22,82 m2 Z tytu³u najmu Wykonawca bêdzie p³aci³ Zamawiaj±cemu stawkê w wysoko¶ci: netto 15,00 z³/m2 . Wykonawca ponosiæ bêdzie koszty eksploatacyjne pomieszczeñ przeznaczonych do zorganizowania us³ug dozoru. Koszty eksploatacyjne /woda , ogrzewanie, pr±d ,wywóz odpadów/ bêdzie rozliczana miesiêcznie w formie rycza³ty wynosz±cego 450 z³otych netto + obowi±zuj±cy podatek VAT Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty za korzystanie z wyposa¿enia Zamawiaj±cego w pomieszczeniach Szpitala w wysoko¶ci 200,00 z³otych netto + obowi±zuj±cy podatek VAT miesiêcznie. 7. Zamawiaj±cy w celu realizacji us³ugi, stosownie do at. 29 ust. 3 a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu us³ugi ochrony osób i mienia - zakres czynno¶ci okre¶la za³±cznik nr 5 do SIWZ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.) . 8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci wykaz obiektów, pomieszczeñ i terenu na zewn±trz szpitala oraz zakres obowi±zków stra¿ników i stra¿ników nocnych zawiera za³±cznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 680652
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Us³ugowe SED-HUT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ujastek 1
Kod pocztowy: 30-969
Miejscowo¶æ: Kraków
Kraj/woj.: ma³opolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 837201.96
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 837201.96
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 1095487.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.