eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - etap IV zagospodarowanie terenu oraz przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220919-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Pilchowice: Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - etap IV zagospodarowanie terenu oraz przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547199-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500164448-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail szczepanska.m@pilchowice.pl;kierownik.izp@pilchowice.pl, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - etap IV zagospodarowanie terenu oraz przebudowa drogi gminnej ul. L. Miki w Żernicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.138.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja obiektu szkolno - przedszkolnego w Żernicy przy ulicy Leopolda Miki 37 na działkach o nr ewidencyjnych: 829/19, 830/19, 831/19, 832/19, 833/19, 834/19, 331/18, 332/19, 333/19, 334/20 w zakresie zagospodarowania terenu od frontu budynku (od strony ul. L. Miki) W ramach niniejszego opracowania przewiduje się: 1) Roboty demontażowe i przygotowawcze wymienione w części rysunkowej projektu, m.in.: ? demontaż fragmentu ogrodzenia (w tym bram i furtek) ? demontaż nawierzchni utwardzonych ? demontaż balustrad na schodach zewnętrznych - do ponownego montażu ? demontaż barierki na skarpach ? demontaż/rozbiórka jednego z murków zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku ? demontaż istniejących słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego 2) W zakresie zagospodarowania terenu: ? montaż nowego ogrodzenia terenu wraz z furtkami i bramą wjazdową (od ul. L. Miki) ? remont wskazanych fragmentów ogrodzenia (w tym bram i furtek) ? niwelacja terenu po rozbiórce murka oporowego ? remont murków i schodów zewnętrznych wraz z balustradami ? remont nawierzchni utwardzonych (wymiana na kostkę betonową wraz z podbudową) - zgodnie z dokumentacją techniczną ? wykonanie nowych nawierzchni biologicznie czynnych w postaci trawników ? montaż elementów małej architektury wokół budynku - ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe ? wymiana istniejących słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego oraz montaż nowych słupów i opraw we wskazanym miejscu na trasie istniejącego okablowania Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym, w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy - zagospodarowanie terenu, etap IV: a) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz za uzyskanie informacji od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. b) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: firmę ABM Wycena Nieruchomości, Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy s.c. 44-100 Gliwice, ul. Czarnieckiego 22a, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45100000-8,

45111200-0,

45111200-0,

45112000-5,

45113000-2,

45111240-2,

45262000-1,

45262210-6,

45262300-4,

45262310-7,

45262311-4,

45262350-9,

45223210-1,

45223000-6,

45223200-8,

45223110-0,

45442200-9,

45261000-4,

45261000-4,

45432000-1,

45432000-1,

45442300-0,

45442300-0,

45000000-7,

45320000-6,

45324000-4,

45453000-7,

45261000-4,

45400000-1,

45262000-1,

45112710-5,

45100000-8,

45233120-6,

45233140-2,

45233200-1,

45233220-7,

45112100-6,

45112210-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.06.2018 r. - 24.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy - zagospodarowanie terenu, etap IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

DOMTON mgr inż. Andrzej Wnuk, , ul. Wrzosowa 3, 44-144, Żernica, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 481056.91 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
§ 2 ust. 2 który otrzymuje brzmienie: "Termin wykonania zamówienia: do dnia 14.09.2018 r."

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z koniecznością przeprowadzenia prac wcześniej nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej oraz pierwotnym przedmiocie umowy a koniecznych do wykonania dotyczących przedmiotu umowy: Zadanie: Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy - zagospodarowanie terenu, etap IV. W związku z wystąpieniem okoliczności przedłużających czynności związane z realizacją zadania, tj.: - wysokie temp przekraczające 30 OC w cieniu, które uniemożliwiły układanie płytek gresowych na schodach zewnętrznych (zbyt szybkie odparowanie wody prowadziłoby do zmniejszenia wytrzymałości zaprawy co w przyszłości skutkowałoby odspojeniem się płytek od powierzchni schodów), - podczas rozbiórki schodów wejściowych do budynku odkryto pustkę pod konstrukcją schodów której nie uwzględniał projekt - w związku z tym należało przeprojektować układ schodów wejściowych w ramach rozwiązania zamiennego, - prace związane z renowacją schodów zewnętrznych od ul. L. Miki ujawniły nieprzewidziany w projekcie spękany/skorodowany żelbetowy fundament wielkości 4m2 posadowiony około 1,5 m p.p.t., którego wymiana przełożyła się w znacznym stopniu na czas wykonania, - ze względu na wysokie temp. przekraczające 30 OC w cieniu utrudniona była pielęgnacja elementów żelbetowych (wieńce itp.), - podczas robót odkrywkowych, związanych z rozbiórką cokołów pod istniejącym ogrodzeniem, odkryto nieprzewidziany w projekcie ich rozmiar (poziom posadowienia około 1,2 m p.p.t.) co przełożyło się na czas ich rozbiórki; ponadto odkryta konstrukcja (żelbetowa) uniemożliwiła demontaż, w związku z czym podjęto decyzję o jej częściowej renowacji,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.