eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usługi nadzoru sprawowanego w imieniu Zamawiającego w zakresie prawidłowości realizacji Projektu pod nazwą "Lubuskie e-Zdrowie", w charakterze Inżyniera Kontraktu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220326-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Zielona Góra:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 614524-N-2018
Data: 2018-09-07

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 97077008900000, ul. ul. Podgórna 7, 65057 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, e-mail przetargi@lubuskie.pl, faks 684 565 404.
Adres strony internetowej (url): www.lubuskie.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: - co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu projektem informatycznym lub teleinformatycznym o wartości każdego projektu minimum 5.000.000,00 PLN brutto, w charakterze Inżyniera Kontraktu/ Menedżera Projektu, w tym co najmniej 1 zamówienie polegające na zarządzaniu co najmniej 1 projektem informatycznym lub teleinformatycznym dla projektu realizowanego w partnerstwie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ) i oświadczenia "Wykaz usług" (zał. Nr 5 do SIWZ) oraz dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według formuły "spełnia/nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia zdolności technicznej w ramach konsorcjum, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez konsorcjum, przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi spełniać warunek zdolności technicznej w całości. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej, podmiot ten także musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu. Członek konsorcjum/podmiot trzeci, który spełnia warunek udziału w postępowaniu musi realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami: 1. Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu posiadający: wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu, doświadczenie w nadzorowaniu i/ lub zarządzaniu co najmniej 2 projektami informatycznymi lub teleinformatycznymi o wartości minimum 5.000.000,00 zł brutto w tym co najmniej 1 projekcie realizowanym w partnerstwie; 2. Specjalista ds. zamówień publicznych - posiadający: wykształcenie wyższe prawnicze, posiada-jący doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu przebiegu co najmniej 2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równych lub powyżej kwot ustalonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich; 3. Specjalista ds. systemów informatycznych w ochronie zdrowia - posiadający wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, minimum 5 letni staż pracy, doświadczenie we wdrażaniu systemów medycznych (HIS oraz ERP), posiadający wiedzę obejmującą co najmniej jedno środowisko systemowe (Windows, lub Linux, itp.) oraz co najmniej jedno środowisko baz danych; posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych lub teleinformatycznych o wartości każdego z nich minimum 3.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej 1 projekcie dot. informatyzacji jednostek ochrony zdrowia o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto; 4. Ekspert ds. systemów informatycznych: posiadający wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, posiadający doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu oraz zarządzaniu systemami informatycznymi obejmujące integrację systemów informatycznych; posiada doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 2 opisów specyfikacji technicznej wymagań funkcjonalnych dla medycznego systemu informatycznego o wartości minimum 500.000,00 zł; 5. Specjaliści ds. systemów informatycznych - spełniający wymagania: a) 1 osoba (spełniająca łącznie następujące wymagania) posiadająca: wykształcenie wyższe techniczne, przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego przy obsłudze urządzeń sieciowych, oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i obsługi urządzeń sieciowych, b) 1 osoba (spełniająca łącznie następujące wymagania) posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i obsługi serwerów, komputerów i macierzy dyskowych, c) 1 osoba (spełniająca łącznie następujące wymagania) posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość komputerowych systemów operacyjnych oraz praktyczne umiejętności z zakresu wirtualizacji serwerów, d) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, staż pracy w branży informatycznej co najmniej 3 lata oraz doświadczenie przy projektowaniu systemów bazodanowych, e) 1 osoba posiadająca doświadczenie w zakresie testowania systemów informatycznych, f) 1 osoba posiadająca doświadczenie w zakresie doradztwa w tworzeniu architektur systemów informatycznych, która brała udział w realizacji przynajmniej dwóch usług doradczych w roli architekta systemów informatycznych. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną z ww. funkcji z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na prawi-dłową realizację Umowy. Powyższy zapis nie dotyczy Kierownika Projektu, który musi pełnić wyłącznie jedną funkcję. Zamawiający wymaga, aby liczba osób realizujących zamówienie nie była mniejsza niż 5 osób. UWAGA: Wszystkie osoby wymienione w ofercie muszą realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących zamówienie ze strony Wykonawcy. Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ) i oświadczenia "Wykaz osób" (zał. Nr 6 do SIWZ), według formuły "spełnia/nie spełnia".
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: - co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu projektem informatycznym lub teleinformatycznym o wartości każdego projektu minimum 5.000.000,00 PLN brutto, w charakterze Inżyniera Kontraktu/ Menedżera Projektu, w tym co najmniej 1 zamówienie polegające na zarządzaniu co najmniej 1 projektem informatycznym lub teleinformatycznym dla projektu realizowanego w partnerstwie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ) i oświadczenia "Wykaz usług" (zał. Nr 5 do SIWZ) oraz dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według formuły "spełnia/nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia zdolności technicznej w ramach konsorcjum, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez konsorcjum, przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi spełniać warunek zdolności technicznej w całości. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej, podmiot ten także musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu. Członek konsorcjum/podmiot trzeci, który spełnia warunek udziału w postępowaniu musi realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami: 1. Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu posiadający: wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu, doświadczenie w nadzorowaniu i/ lub zarządzaniu co najmniej 2 projektami informatycznymi lub teleinformatycznymi o wartości minimum 5.000.000,00 zł brutto w tym co najmniej 1 projekcie realizowanym w partnerstwie; 2. Specjalista ds. zamówień publicznych - posiadający: wykształcenie wyższe prawnicze, posiada-jący doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu przebiegu co najmniej 2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równych lub powyżej kwot ustalonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich; 3. Specjalista ds. systemów informatycznych w ochronie zdrowia - posiadający wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, minimum 5 letni staż pracy, doświadczenie we wdrażaniu systemów medycznych (HIS oraz ERP), posiadający wiedzę obejmującą co najmniej jedno środowisko systemowe (Windows, lub Linux, itp.) oraz co najmniej jedno środowisko baz danych; posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych lub teleinformatycznych o wartości każdego z nich minimum 3.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej 1 projekcie dot. informatyzacji jednostek ochrony zdrowia o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto; 4. Ekspert ds. systemów informatycznych: posiadający wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, posiadający doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu oraz zarządzaniu systemami informatycznymi obejmujące integrację systemów informatycznych; posiada doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 2 opisów specyfikacji technicznej wymagań funkcjonalnych dla medycznego systemu informatycznego o wartości minimum 500.000,00 zł; 5. Specjaliści ds. systemów informatycznych - spełniający wymagania: a) 1 osoba (spełniająca łącznie następujące wymagania) posiadająca: wykształcenie wyższe techniczne, przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego przy obsłudze urządzeń sieciowych, oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i obsługi urządzeń sieciowych, b) 1 osoba (spełniająca łącznie następujące wymagania) posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i obsługi serwerów, komputerów i macierzy dyskowych, c) 1 osoba (spełniająca łącznie następujące wymagania) posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość komputerowych systemów operacyjnych oraz praktyczne umiejętności z zakresu wirtualizacji serwerów, d) 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, staż pracy w branży informatycznej co najmniej 3 lata oraz doświadczenie przy projektowaniu systemów bazodanowych, e) 1 osoba posiadająca doświadczenie w zakresie testowania systemów informatycznych, f) 1 osoba posiadająca doświadczenie w zakresie doradztwa w tworzeniu architektur systemów informatycznych, która brała udział w realizacji przynajmniej dwóch usług doradczych w roli architekta systemów informatycznych. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną z ww. funkcji z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na prawi-dłową realizację Umowy. Powyższy zapis nie dotyczy Kierownika Projektu, który musi pełnić wyłącznie jedną funkcję. Zamawiający wymaga, aby liczba osób realizujących zamówienie nie była mniejsza niż 5 osób. UWAGA: Wszystkie osoby wymienione w ofercie muszą realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących zamówienie ze strony Wykonawcy. Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ) i oświadczenia "Wykaz osób" (zał. Nr 6 do SIWZ), według formuły "spełnia/nie spełnia".

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: 1) "Wykaz usług" wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) "Wykaz osób" skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialności za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3) Dokument/y potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
W ogłoszeniu powinno być: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: 1) "Wykaz usług" wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2)"Wykaz osób" skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialności za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3) Dokument/y potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: data: 2018-09-17, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: data: 2018-09-18, godzina 10:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.