eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłoczew › Przebudowa stacji uzdatniania wody i modernizacja sieci wodociągowej w Kłoczewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220312-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Gmina Kłoczew: Przebudowa stacji uzdatniania wody i modernizacja sieci wodociągowej w Kłoczewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pt.: "Przebudowa stacji uzdatniania wody i modernizacja sieci wodociągowej w Kłoczew" w ramach Działania 6.4. Gospodarka wodno - ściekowa RPO WL na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584922-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłoczew, Krajowy numer identyfikacyjny 71158224000000, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 543 199, e-mail gmina@kloczew.pl, faks 257 543 199.
Adres strony internetowej (url): www.ugkloczew.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa stacji uzdatniania wody i modernizacja sieci wodociągowej w Kłoczewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy stacji uzdatniania wody zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 1064/1, 1063 w miejscowości Kłoczew wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami w Kłoczewie, ul. Słoneczna na działkach o numerach ewidencyjnych 1322, 1031/10, 1031/16, 1031/17, 1031/18, 1031/11, 1323, 1324, 1325, 1031/15, 1031/9, 1317, 1319 w miejscowości Kłoczew oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności następujących obiektów: 1. Szachtu studni głębinowej Nr. 1. 2. Szachtu studni głębinowej Nr. 2. 3. Budynku technologicznego. 4. Zbiorników magazynowych retencyjno - uśredniających wodę uzdatnioną. 5. Zbiorników na wody technologiczne. 6. Przebudowy istniejącego budynku istniejącej stacji uzdatniania wody na budynek garażowy - wraz ze zmianą sposobu użytkowania. 7. Przebudowy istniejącego budynku garażowo - technicznego. 8. Budowy instalacji technologicznych związanych z ujmowaniem i dystrybucją wody. 9. Wewnętrznego placu technologicznego, chodników i ogrodzenia terenu. 10. Budowa sieci wodociągowej Ø 110 PCV PN10 L= 120 m, z przyłączami wodociągowymi Ø 40 mm PEHD PE100 PN 10 L=108 m. w ilości 9 sztuk w miejscowości Kłoczew, ul. Słoneczna. 11. Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o treści do uzgodnienia z inwestorem. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie do PINB w Rykach zakończenia robót oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego o odbiór i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie harmonogramu robót . Po zakończeniu robót Wykonawca dokona rozruchu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody w Kłoczewie oraz przeprowadzi badania wody za pośrednictwem akredytowanego laboratorium posiadającego udokumentowany system jakości przeprowadzonych badań wody zatwierdzonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną. Przez przedmiotowe badania wody rozumie się przeprowadzenie na wodzie uzdatnionej - podawanej do sieci oraz wodzie surowej (dwie studnie zlokalizowane na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Kłoczewie) następujących badań: A) Parametry fizyczne i organoleptyczne: a) barwa, b) mętność, c) przewodność, d) zapach, e) smak, f) pH, B) Parametry chemiczne (tabela): a) żelazo, b) sód, c) utlenialność z KMnO4, d) magnan, e) siarczany, f) glin, g) chlorki, h) amonowy jon, i) antymon, j) arsen, k) azotany, l) azotyny, m) benzen, n) benzo(piren) o) bor, p) bromiany, q) chrom, r) cyjanki, s) 1,2 - dichloroetan, t) fluorki, u) kadm, v) miedź, w) nikiel, x) ołów, y) pestycydy, z) SUM pestycydów aa) Rtęć, bb) Selen, cc) SUM trichloroetanu i tetrachloroetanu dd) SUM wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych, ee) SUM THM C) Parametry mikrobiologiczne: a) Escherischia coli, b) Enterokoki, c) Bakterie grupy coli, d) Ogólna liczba mikroorganizmów w 36 ± 2°C po 48 h. e) Ogólna liczba mikroorganizmów w 22 ± 2°C po 72 h. D) Parametry radiologiczne: a) Tryt, b) Całkowita dopuszczalna dawka, Analizy na wodzie uzdatnionej Wykonawca zobowiązany jest prowadzić, do czasu uzyskania pozytywnych wyników - minimum dwa razy w następujących po sobie badaniach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2007.61.417 z późn. zm.). Wody popłuczne będące ściekami powstałymi w wyniku rozruchu technologicznego stacji uzdatniania wody, Wykonawca przebada w akredytowanym laboratorium pod względem: odczynu, zawiesiny ogólnej, CHZT Cr, BZT5 oraz żelaza do momentu uzyskania wyników zgodnych z pozwoleniem wodno-prawnym oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U.2006.137.984 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację rozruchu technologicznego stacji uzdatniania wody zawierającej protokoły z rozruchu, prawidłowe nastawy parametrów zainstalowanych urządzeń, instrukcję obsługi/eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Kłoczewie.Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest wystąpić w imieniu Zamawiającego do Urzędu Dozoru Technicznego o uzyskanie należnych pozwoleń. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji. Dokumentacja powykonawcza ma dotyczyć całości inwestycji realizowanej na działkach objętych zamówieniem Zamawiający przekaże, w ciągu 7 dni od podpisania umowy, posiadaną dokumentację powykonawczą. Wykonawca ma obowiązek uzyskać pozytywną ocenę higieniczną na zastosowane materiały wydaną przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Rykach. Wykonawca zobowiązuje się opracować instrukcję współpracy ruchowej z agregatem prądotwórczym i przedłożyć do uzgodnienia w Wydziale Technicznym PGE Dystrybucja S.A. właściwym dla siedziby Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest wykonać pomiary natężenia oświetlenia w warunkach pracy Stacji Uzdatniania Wody w Kłoczewie. Wykonawca na czas robót związanych z wykonaniem instalacji technologicznej oraz rozruchem Stacji Uzdatniania Wody w Kłoczewie, zapewni technologa posiadającego stosowne doświadczenie potwierdzone referencjami uzyskanymi przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji obejmujących budowę i uruchomienie stacji uzdatniania wody o zbliżonych parametrach technologicznych do przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien opracować harmonogram robót w układzie: rzeczowo - finansowym. Minimum 7 dni przed zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest przekazać do akceptacji dokumenty, będą stanowić podstawę sporządzenia protokołu odbioru: a) Inwentaryzacja geodezyjna podwykonawca; b) Protokoły odbiorów technicznych, atesty na wbudowane materiały badania zgodne z ST c) Dziennik budowy, d) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi ewentualnymi zmianami, e) Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanych i warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami. f) Rozliczenie końcowe budowy z podaniem wykonanego elementu robót budowlanych, ich ilości i wartości z podatkiem VAT. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany kartą gwarancyjną i dokumentami odbiorowymi Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ w której skład wchodzą: ? projekt budowlane, ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, ? przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232430-5


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45310000-3, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2727256.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMBAU Ługowski Andrzej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pruszynek 49d
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3247277.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3247277.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3258500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.