eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › "REMONT CZĘŚCI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO w ELBLĄGU na Placu Jagiellończyka 5 na potrzeby Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220241-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Sąd Rejonowy w Elblągu: "REMONT CZĘŚCI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO w ELBLĄGU na Placu Jagiellończyka 5 na potrzeby Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606472-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 32179600000, ul. ul. Płk. Dąbka 21, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 55 611 27 25, 55 611 28 06, e-mail oddzial.gospodarczy@elblag.sr.gov.pl, faks 55 611 27 24.
Adres strony internetowej (url): www.elblag.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"REMONT CZĘŚCI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO w ELBLĄGU na Placu Jagiellończyka 5 na potrzeby Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.252-4/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane CZĘŚCI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO w ELBLĄGU, znaj-dującego się na Placu Kazimierza Jagiellończyka 5 w celu przystosowania pomieszczeń na potrzeby Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej. Remontowany budynek zlokalizowany jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 414, 415, 419, 420/3, 420/4 Obręb 11 w Elblągu. Łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń będąca przedmiotem umowy wynosi ok. 755,49 m2, Remont obejmuje m in. : 1) Prace budowlane a) Prace rozbiórkowe : o rozbiórka ścianek działowych, o rozbiórka okien wewnętrznych, o poszerzenie otworów drzwiowych , o demontaż stolarki wewnętrznej, o demontaż urządzeń sanitarnych - białego montażu, o rozbiórka glazury, posadzek, parapetów. o Rozbiórka elementów instalacji elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji i klimatyzacji. b) Prace budowlane nowe: o wykonanie nadproży drzwiowych, o zamurowanie otworów drzwiowych, o wykonanie ścianek działowych, o uzupełnienie tynków, o malowania ścian i stropów, o zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych, o montaż nowej stolarki drzwiowej, o wykonanie nowych posadzek, o położenie płytek ściennych, o montaż urządzeń w pomieszczeniach sanitarnych, o wykonanie osłon grzejników wg projektu o montaż systemowych ścianek - kabin WC. 2) Wyposażenie wnętrz: a) Wyposażenie sanitariatów w biały montaż (umywalki, wc, pisuar, baterie, suszarki do rąk, podajniki na mydło, pojemniki na papier kosze na odpady, szczotki wc, poręcze dla niepełnosprawnych, lustra ) b) Montaż w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach odbojnic systemowych i odbojo-poręczy. c) Wykonanie i montaż maskownic na grzejniki. 3) Instalacje sanitarne: a) Demontaż podejść kanalizacji sanitarnej i armatury. b) Montaż podejść kanalizacyjnych i nowej armatury sanitarnej. c) Wymiana instalacji wodociągowej, montaż nowych baterii. d) Montaż podgrzewaczy wody. e) Demontaż grzejników - ok. 61 szt., płukanie grzejników, montaż wyczyszczonych grzejników (starych, z demontażu), montaż zaworów i głowic termostatycznych. 4) Instalacje elektryczne : a) Rozdzielnice elektryczne - 1 szt b) Wewnętrzne linie zasilające (WLZ) - ok. 99 m c) Instalacje gniazd wtykowych, punktów elektryczno-logicznych i wypustów zasilających -ok.341 szt. d) Instalacje oświetlenia podstawowego- ok. 183 szt. opraw oświetleniowych. e) Montaż czuje ruchu ok. 20 szt. f) Instalacje oświetlenia awaryjnego ok. 32 szt. opraw g) Instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacja połączeń wyrównawczych - ok. 243 m instalacji. h) Wykonanie tras kablowych - ok. 165 m . i) Montaż suszarek elektrycznych do rąk - 3 szt. j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, pomiarów, prób instalacji. 5) Instalacje teletechniczne: a) Instalacja okablowania strukturalnego - ok. 138 szt. gniazd abonenckich. b) System SSP - instalacja do ok. 51 szt. czujek dymu i 2 szt. czujek temperatury. c) System Telewizji Dozorowej (4 kamery wandaloodporne , rejestratory IP, dysk) d) Instalacja SSWIN/SKD - montaż czujek ok. 51 szt. e) System przyzywowy w łazience i pom ochrony - 2 kpl. f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, pomiarów, prób instalacji. 6) Wentylacja mechaniczna w 4 pomieszczeniach tj. nr 3.26, 3.27, 2.10, 2.11: a) Montaż wentylatorów kanałowych - 2 szt. b) Montaż przewodów wentylacyjnych okrągłych - 5,09 m2 c) Montaż anemostatów - 4 szt. d) Montaż regulatorów - 4 szt. e) Montaż nawiewników - okiennych - 10 szt. f) Montaż przewodów elastycznych - 10 m. g) Wykonanie prób, sprawdzeń , pomiarów, regulacji instalacji, h) Wykonanie izolacji kanałów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45421000-4, 45330000-9, 45432130-4, 45442100-8, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 837768.96
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Jan Żydziak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elbląska 40
Kod pocztowy: 14-530
Miejscowość: Frombork
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1142181.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1142181.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1142181.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 532490,37

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenia części elektrycznej i teletechnicznej podwykonawcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta . Oferta Spełnia wymagania Specyfikacji. W świetle kryteriów oceny ofert przyjętych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. cena 60% , gwarancja 40 % za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1 , która otrzymała największą ilość punktów. Ofertę wybrano zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.