eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Kompleksowy (we wszystkich branżach) nadzór inwestorski nad budową obiektu przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 7 w Wołominie wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działek ew. nr 26/20, 26/13, 26/2,22/7 obręb 0031-31 przy ul. Kościelnej - realizacja pod klucz w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Wołominie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220162-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Gmina Wołomin: Kompleksowy (we wszystkich branżach) nadzór inwestorski nad budową obiektu przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 7 w Wołominie wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działek ew. nr 26/20, 26/13, 26/2,22/7 obręb 0031-31 przy ul. Kościelnej - realizacja pod klucz w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Wołominie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592477-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500171522-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wołomin, Krajowy numer identyfikacyjny 1326964000000, ul. ul. Ogrodowa 4, 05200 Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 633 000, e-mail przetargi@wolomin.org, faks 227 633 066.
Adres strony internetowej (url): www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowy (we wszystkich branżach) nadzór inwestorski nad budową obiektu przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 7 w Wołominie wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działek ew. nr 26/20, 26/13, 26/2,22/7 obręb 0031-31 przy ul. Kościelnej - realizacja pod klucz w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Wołominie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.51.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : 1. pełnienie kompleksowego (we wszystkich branżach) nadzoru inwestorskiego nad budową obiektu przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 7 w Wołominie wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działek ew. nr 26/20, 26/13, 26/2,22/7 obręb 0031-31 przy ul. Kościelnej - realizacja pod klucz, w tym nadzór min nad: 1) rozbiórką toru rowerowego, w tym usunięcie urządzeń sportowych, wiaty, oświetlenia terenu, utwardzeń, ogrodzenia, instalacji wod.-kan.; 2) budową budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi; 3) zagospodarowaniem terenu, w tym: zjazd z działki nr ew. 22/7, 26/13 do działki nr ew. 26/20, ciągi piesze, ciągi jezdne, miejsca postojowe, ogrodzenie terenu, zieleń niska i wysoka, plac zabaw, elementy małej architektury; 4) budową instalacji zewnętrznych, w tym instalacja: wodociągowa (woda użytkowa oraz woda do celów ppoż.), sanitarna, deszczowa, odwodnienie liniowe i elektryczna oraz węzeł cieplny; 5) zakupem, dostawą i montażem kompletnego wyposażenia w meble, pomoce dydaktyczne, wyposażenie technologiczne i socjalno - sanitarne, podręczny sprzęt p.poż i oznakowanie; 6) innymi robotami budowlanymi, które szczegółowo określają dokumenty i dokumentacja projektowa wymienione w pkt. 2 niniejszego opisu; 7) opracowaniem dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, dokonaniem niezbędnych inwentaryzacji geodezyjnych, instrukcji obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonaniem świadectwa energetycznego, przeszkoleniem personelu eksploatacyjno - konserwatorskiego użytkownika w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy, elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznaniem personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp.; 8) dokonaniem niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonaniem rozruchu technologicznego, protokólarnym przekazaniem przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego; 9) uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71700000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156260.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WDI Obsługa Inwestycji Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prosta 7
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołeka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199260.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.