eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › "Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Lubaniu", Dostawa pn. "Budowa siłowni zewnętrznej z placem zabaw w miejscowości Mikanowo, gm. Lubanie", Dostawa wraz z montażem ogrodzenia budynku Samorządowego Przedszkola w Lubaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220063-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Gmina Lubanie: "Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Lubaniu", Dostawa pn. "Budowa siłowni zewnętrznej z placem zabaw w miejscowości Mikanowo, gm. Lubanie", Dostawa wraz z montażem ogrodzenia budynku Samorządowego Przedszkola w Lubaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596898-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500186208-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubanie, Krajowy numer identyfikacyjny 91086687300000, ul. Lubanie , 87732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 513 312, e-mail lubanie1@poczta.onet.pl, faks 542 513 312.
Adres strony internetowej (url): www.lubanie.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Lubaniu", Dostawa pn. "Budowa siłowni zewnętrznej z placem zabaw w miejscowości Mikanowo, gm. Lubanie", Dostawa wraz z montażem ogrodzenia budynku Samorządowego Przedszkola w Lubaniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMK.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) część I. zamówienia: ? Dostawa pn. "Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Lubaniu", ? Dostawa pn. "Budowa siłowni zewnętrznej z placem zabaw w miejscowości Mikanowo, gm. Lubanie", b) część II. zamówienia: ? Dostawa wraz z montażem ogrodzenia budynku Samorządowego Przedszkola w Lubaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 9 do siwz. 3. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z montażem: nie mniej niż 2 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 4. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych, jeżeli dane urządzenie tego wymaga. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: ? dostawy i montażu fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. ? usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.); ? usunięcia szkód powstałych na skutek montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; ? zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ; ? realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; ? zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia; ? zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia; ? udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego przedmiotu zamówienia. 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: ? wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia - w języku polskim. ? wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ? oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry, ? wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku i wniesienia oraz zamontowania przedmiotu zamówienia, ? miejscem dostawy i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest teren przyległy do budynku przedszkola w Lubaniu (działka ew. nr 77/14) oraz teren działki ew. nr 158/5 obręb Mikanowo, gm. Lubanie. UWAGA: następujące elementy zagospodarowania ujęte w dok. technicznej dot. otoczenia Samorzadowego Przedszkola w Lubaniu zostały już wykonane: budynek, infrastruktura techniczna, chodniki i drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary dostępne na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl oraz w siedzibie zamawiającego. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4


Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45223210-1, 45223500-1, 45421160-3, 37535200-9, 37410000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa pn. "Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Lubaniu", ? Dostawa pn. "Budowa siłowni zewnętrznej z placem zabaw w miejscowości Mikanowo, gm. Lubanie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163721.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKTIV PLACE ZABAW JANUSZ WACHOWIAK
Email wykonawcy: office@aktiv.pl
Adres pocztowy: ul. Skryta 99
Kod pocztowy: 62-064
Miejscowość: Plewiska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wraz z montażem ogrodzenia budynku Samorządowego Przedszkola w Lubaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67983.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ogrodzenia Piekarski
Email wykonawcy: ogrodzeniapiekarski@gmail.com
Adres pocztowy: Lubanie 37a
Kod pocztowy: 87-732
Miejscowość: Lubanie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125073.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125073.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125073.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.