eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont pokrycia dachowego na terenie Bazy Spółki "Wodociągi Słupsk" przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-12

Ogłoszenie nr 500218854-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.: Remont pokrycia dachowego na terenie Bazy Spółki "Wodociągi Słupsk" przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598587-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wodociągi Słupsk Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. E. Orzeszkowej 1, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, e-mail sekretariat@wodociagi.slupsk.pl, faks 059 8422207, 0590840 00 39.
Adres strony internetowej (url): bip.wodociagi.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pokrycia dachowego na terenie Bazy Spółki "Wodociągi Słupsk" przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

23/PI/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe polegające na remoncie pokrycia dachowego budynku A, budynku D i budynku garażowego na terenie Bazy Spółki "Wodociągi Słupsk" przy ul. E. Orzeszkowej 1 w Słupsku. 4.2. Zakres robót remontowo-budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Przygotowanie istniejącego pokrycia papowego poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie powierzchni; 2) Drobne naprawy pokrycia z papy zgrzewalnej polegające na umocowaniu pokrycia, zakitowaniu, uszczelnieniu oraz podklejeniu i zgrzaniu złączy; 3) Naprawa starego pokrycia polegająca na wstawieniu łat z papy termozgrzewalnej podkładowej gr. min. 5,0mm w miejscach pęcherzy - poprzez nacięcie i/lub wycięcie; 4) Usunięcie sfalowań i nierówności na starym podłożu; 5) Wymiana rynien i rur spustowych z PCV na stalowe z blachy powlekanej - dotyczy budynku A; 6) Wymiana obróbek blacharskich - pasów nadrynnowych oraz ogniomurów - dotyczy budynku A; 7) Montaż kominków wentylacyjnych - dotyczy budynku A; 8) Wykonanie dachowej powłoki ochronnej, dwuwarstwowej z dwuskładnikowej wodoszczelnej powłoki np. w technologii firmy MATHY na bazie zdyspergowanych w wodzie polimerów akrylowych Dacfill HZ z zastosowaniem siatki wzmacniającej Dacfill-fleece, Zamawiający dopuszcza przyjęcie kompleksowej technologii wykonania powłoki innego producenta; 9) Renowacja istniejącej obróbek blacharskich pasów podrynnowych (dotyczy budynku A) poprzez oczyszczenie i zabezpieczenie dwukrotnie powłoką z farby NOXYDE. 10) Demontaż oraz ponowny montaż i zamocowanie (przyklejenie) istniejących złączy instalacji odgromowych; 11) Uzupełnienie ubytków tynków oraz malowanie kominów ponad dachem; 12) Oczyszczenie oraz malowanie stalowych wywietrzaków dachowych; 13) Usunięcie, wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek; 14) Uporządkowanie terenu remontu; 15) Roboty pomocnicze i tymczasowe, m.in.: ustawienie rusztowań, wyciągów, daszków zabezpieczających przy wejściach do budynku, zabezpieczenie terenu prac itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210065.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMP Janusz Michalczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy Tetmajera 4/2
Kod pocztowy: 71-320
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 257865.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257865.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257865.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.