To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-10
Ogłoszenie nr 500216310-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.
Gmina Zelów: ROZBUDOWA SYSTEMÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W ZELOWIE - II ETAP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594233-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zelów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064827300000,
ul. ul. Żeromskiego
23,
97425
Zelów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0 44 634 10 00, e-mail
umzelow@zelow.pl, faks
0 44 634 13 41.
Adres strony internetowej (url): www.zelow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA SYSTEMÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W ZELOWIE - II ETAP
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPI.271.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres robót obejmuje: 1) roboty w ul. Podleśnej ( Dokumentacja projektowa - opracowanie nr 3) a) budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami b) budowę sieci wodociągowej z przyłączeniami wodociągowymi c) budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami deszczowymi d) odtworzenie dróg w kruszywie, bez krawężników, asfaltu i chodników 2) ul. Leśna i Przejazd ( Dokumentacja projektowa - opracowanie nr 2) a) budowę kanalizacji sanitarnej z przykanalikami b) budowę sieci wodociągowej z przyłączeniami wodociągowymi c) budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami deszczowymi d) odtworzenie dróg w kruszywie, bez krawężników, asfaltu i chodników Zakres ul. Leśnej obejmuje prace na odcinku od ul. Kilińskiego do węzła d5.18 ( do działki 125/4 obręb 3). 3) Budowa pompowni PD wraz z zasilaniem i zjazdami 4) Budowa pompowni P3 wraz z zasilaniem i zjazdami 5) Budowa kanału deszczowego i roboty wzdłuż ul. Jana Pawła II z włączeniem w ul. Dzielną/ul. Wschodnią Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z załączona dokumentacją projektową kanał wzdłuż ulicy Jana Pawła II przebiega przez działki prywatne jak również gminne zlokalizowane pomiędzy prywatnymi posesjami - bez bezpośredniego dostępu z drogi utwardzonej. Dojazd do kanału w trakcie robót odbywał się będzie przez tereny prywatne wobec czego Wykonawca zobowiązany będzie ponosić w razie konieczności ewentualne koszty utworzenia dróg tymczasowych dojazdowych, odszkodowań za ewentualne zniszczenie mienia prywatnego oraz doprowadzenie posesji do stanu pierwotnego . Wykonawca zobowiązany jest również do powiadamiania i uzgadniania z właścicielami nieruchomości faktu wykonywania robót oraz uwzględniania ewentualnego dostosowania godzin pracy do ograniczeń stawianych przez właścicieli nieruchomości oraz poniesienia kosztów korzystania z nieruchomości prywatnych w zakresie wykraczającym poza przedmiot zamówienia. W przypadku sprzeciwu właścicieli posesji Wykonawca zmuszony będzie prowadzić wszelkie prace i dostawy w obrębie tych posesji ręcznie. Zamawiający uzyskał na etapie opracowania dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę zgody od wszystkich właścicieli działek, na których znajduje się kanał. Do obowiązków wykonawcy należy również wykonanie i ponoszenie kosztów uporządkowania terenu wokół kanału. Do obowiązków Wykonawcy m.in. należało będzie - (w przypadku zaistnienia konieczności) uzgodnienie z Zakładem Energetycznym warunków przyłączenia do budowanych pompowni. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. - wykonanie ( w miarę potrzeby) technologicznych dróg dojazdowych do miejsc prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wpisu w dzienniku budowy o rozpoczęciu prac w terminie 3 dni od zawarcia umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt -dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Przedmiar dołączony jest wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 4. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną. 5. Miejsce wywozu odpadów wraz z utylizacją pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: a) w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy 2) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: a) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. 7. Szczegółowy zakres określa: Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 8. Warunki płatności Zamawiający przewiduje płatności kwartalne za wykonanie przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie wystawiał faktury w okresach kwartalnych - po zakończeniu każdego kwartału od chwili zawarcia umowy - zgodnie z Harmonogramem rzeczowo- finansowym i dokonanymi odbiorami. Do każdej faktury należy załączyć rozliczenie rzeczowo- finansowe wykonanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. I płatność może nastąpić w III kwartale 2018r. Wartość robót wykonanych w 2018r. nie może przekroczyć 1 mln złotych; w 2019 - 3,5 mln złotych; w 2020r. - pozostała kwota. Zgodnie z art. 143a ust.3 ustawy Pzp procentowa wartość ostatniej części wynagrodzenia nie może wynosić więcej niż 10 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45231110-9, 45231300-8, 45230000-8, 45110000-1, 45232451-8, 45111240-2, 45232423-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7333389.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo- Usługowe ,, SANEL" Zdzisław Krupa, Janusz Zaniewicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9364205.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.