Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-07
Ogłoszenie nr 500215900-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie: Remont elewacji i dachu w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592723-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500184672-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6071231400000,
ul. ul. Krakowskie Przedmieście
76,
20950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 47 81 625, e-mail
zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl, faks
81 47 81 625.
Adres strony internetowej (url): www.lublin-zachod.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji i dachu w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2401-4/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji i dachu w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): o 45000000 - 7 Roboty budowlane o 45210000 - 2 Roboty budowlane w zakresie budynków o 45216112 - 2 Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych o 45110000 - 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne o 45442100 - 8 Roboty malarskie o 45260000 - 7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne o 45421100 - 5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów o 45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne o 45311000 - 0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych o 45321000 - 3 Izolacja cieplna o 45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe o 45443000 - 4 Roboty elewacyjne o 45261000 - 4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty UWAGA: W Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dotyczącej przedmiotowego postępowania zapisy określające nazwy i kody CPV, zastępuje się powyższym. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-om). Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), a także podania przez Wykonawcę firmy podwykonawcy/ów - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI lit. A pkt 1 SIWZ - jeżeli jest to wiadome na moment składania ofert. 10. Z realizacją zamówienia związany jest obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 11. Jeżeli czynności wykonywane na terenie budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) wówczas Zamawiający wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę, dalszego Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22 § 1 k.p. Zamawiający uważa czynności osób wykonujących prace fizyczne budowlane. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia, że osoby te zatrudnione będą na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy odpowiadającym czasowi faktycznie wykonywanej przez te osoby pracy (czynności) na rzecz Zamawiającego (każda roboczogodzina świadczenia czynności przez te osoby musi być świadczona w ramach stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy). 12. Przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które przy realizacji zamówienia będą wykonywały prace fizyczne budowlane wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 13. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy Wykonawcy, a także Podwykonawców i dalszych Podwykonawców: Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o Podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne budowlane. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące prace fizyczne budowlane są osobami wskazanymi przez Wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 14. Wykonawca odpowiada za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. 15. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej, o którym mowa w Ustawie o charakterystyce energetycznej budynków z dnia 29 sierpnia 2014 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1498) w oparciu o dane nowych i modernizowanych przegród budowlanych i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), - Projekt Budowlany i Wykonawczy, - Przedmiary robót (charakter pomocniczy). 17. Charakterystyka: Budynek Sądu jest budynkiem użyteczności publicznej (położonym na działce dz. Nr 16, obręb 0041 Wieniawa) budynek niski - 11,94 m. Został zakwalifikowany do kategorii zagrożenia ludzi ZL III jako budynek o klasie odporności pożarowej C - lecz ze względu na zakwalifikowanie kondygnacji podziemnej do kategorii ZLIII jej wysokość jest brana pod uwagę przy ustalaniu wysokości w tym celu - jest to budynek średnio-wysoki, o klasie odporności ogniowej B. Na terenie działki Nr 16 przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie znajdują się: istniejący budynek Sądu Rejonowego Lublin- Zachód w Lublinie, istniejąca infrastruktura techniczna, istniejąca roślinność - drzewa, krzewy, nawierzchnia trawiasta, dojścia, dojazdy, place manewrowe. Teren działki jest ogrodzony. Działka posiada własną infrastrukturę techniczną. Projektowana inwestycja nie ma wpływu na zmianę stanu wód gruntowych ani kierunku odpływu wody w gruncie. W obrębie planowanej inwestycji nie występują urządzenia melioracyjne. W istniejącym obiekcie nie ma pomieszczeń zagrożonych wybuchem. Dane liczbowe budynku: Kubatura brutto: 10 164,68 m3, Powierzchnia zabudowy: 1 014,21 m2, Powierzchnia netto budynku: 2 429,49 m2. Budynek o konstrukcji mieszanej. Podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych. Ściany murowane, w obrębie podcieni słupy i rygle konstrukcji stalowej, spawane. W części podziemnej, schronowej - ściany żelbetowe. 18. Warunki prowadzenia robót: Prace będą prowadzone w czynnym budynku. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. 19. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem budynku. 20. Z uwagi na fakt , że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem. 21. Prace w wybranych pomieszczeniach mogą być prowadzone pod nadzorem osób ochraniających budynek. 22. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z przepisami bezpieczeństwa higieny pracy oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru.23. Roboty należy wykonać pod nadzorem uprawnionego Kierownika budowy przy współpracy nadzoru autorskiego. 24. Do realizacji zadania stosować tylko materiały i wyroby budowlane posiadające certyfikaty zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budowlanej. 25.Uwagi: Wszystkie roboty budowlane i budowlano - montażowe należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zaleceniami producentów materiałów budowlanych pod nadzorem kierownika robót. Zmiany i odstępstwa od powyższych warunków wymagają zgody Projektanta i Inwestora. Wszelkie wymiary należy sprawdzić przed wykonaniem i zamówieniem ślusarki i schodów z natury. Wykonawca do realizacji robót zobowiązany jest zastosować wyłącznie materiały i wyroby budowlane posiadające wymagane atesty i świadectwa jakości oraz załączyć ww. dokumenty do dokumentacji odbiorowej inwestycji dla Inwestora. Wymiary przed zamawianiem stolarki, ślusarki, sprawdzić i pobrać z natury. 26. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) dbanie o czystość, b) przestrzeganie przepisów BHP, c) szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 27. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym również na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 28. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 29. Z uwagi na lokalizację oraz dojazd do remontowanej posesji Zamawiający przed sporządzenie ofert zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej umożliwi Wykonawcy określenie możliwości transportowych i sprzętowych niezbędnych do prowadzenia prac (t.j. określenie drogi dojazdowej i ustalenie wielkości i rodzaju sprzętu, który mógłby z niej korzystać). Powyższe zapisy dotyczące wizji lokalnej mają pierwszeństwo przez zapisami dotyczącymi wizji lokalnej znajdującymi się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie budowlanym i Wykonawczym. 30. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w: Projekcie Budowlanym i Wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach. Podstawowym elementem, na podstawie którego należy przedstawić koszt prac remontowych jest Projekt Budowlany i Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, a Przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nieujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 31. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45216112-2, 45110000-1, 45442100-8, 45260000-7, 45421100-5, 45453000-7, 45311000-0, 45321000-3, 45111300-1, 45443000-4, 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1614559.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Karaś "TOKBUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1985907.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36758.50 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.