eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont sali laboratoryjnej nr 302 oraz kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B w pawilonie A-0 na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-392/18

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-07

Ogłoszenie nr 500215645-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica: Remont sali laboratoryjnej nr 302 oraz kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B w pawilonie A-0 na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-392/18

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592368-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl, faks (12)6173595.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.agh.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sali laboratoryjnej nr 302 oraz kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B w pawilonie A-0 na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-392/18

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-392/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Roboty malarskie 45410000-4 Roboty tynkarskie 45432000-4 Wykładziny i okładziny z płytek 45432113-9 Układanie i cyklinowanie parkietu 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45330000-9 Instalacja wodno-kanalizacyjna 45315100-9 Instalacje elektryczne wewnętrzne 45331200-8 Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowanie powietrza Przedmiotem zamówienia są prace budowlane wielobranżowe związane z remontem kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206,229B oraz sali laboratoryjnej nr 302 w paw. A-0 z podziałem na dwie części: Cześć I: Remont sali laboratoryjnej nr 302 w paw. A-0. Część II: Remont kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206,229B w paw. A-0; Część I: Remont sali laboratoryjnej nr 302 w paw. A-0 obejmuje: przygotowanie pomieszczenia (tj. m.in. wyniesienie mebli, demontaż dygestorium), wykonanie nowych instalacji wod-kan., gaz, wymiana drzwi wraz z ościeżnicami, w tym wykonanie nowych drzwi filunkowych wraz z montażem okuć, rozbiórka okładziny ściennej z płytek, wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych z przygotowaniem powierzchni, demontaż zbędnych elementów instalacji, wymianę kratek wentylacyjnych, przygotowanie do malowania powierzchni ścian ze zmyciem starej farby i usunięciem zacieków, malowanie ścian, malowanie rur, zerwanie posadzki z wykładziny, wykonanie nowych warstw podposadzkowych wraz z zabetonowaniem istniejących kanałów, wykonanie warstw wyrównujących, ułożenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych, wymiana rolet w oknach, wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia i gniazd, montaż rozdzielni elektrycznej wraz z osprzętem, wykonanie sieci strukturalnej, demontaż i montaż sufitów podwieszanych. Część II: Remont sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B obejmuje: - pomieszczenie nr 225 - przygotowanie pomieszczenia m.in. przez wyniesienie mebli, przygotowanie do malowania powierzchni ścian i sufitów ze zmyciem starej farby, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie stolarki z przygotowaniem powierzchni, szlifowanie istniejącego parkietu wraz z malowaniem, - pomieszczenie nr 206 - przygotowanie pomieszczenia m.in. przez wyniesienie mebli, przygotowanie do malowania powierzchni ścian i sufitów ze zmyciem starej farby, malowanie ścian i sufitów, malowanie stolarki uprzednio malowanej z przygotowaniem powierzchni, malowanie rur, zerwanie istniejącej wykładziny i posadzek z deszczułek, wymiana desek na płyty OSB, ułożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i malowaniem powierzchni, wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia i gniazd, montaż rozdzielni elektrycznej podtynkowej, - pomieszczenie nr 229B - przygotowanie pomieszczenia m.in. przez wyniesienie mebli, przygotowanie do malowania powierzchni ścian i sufitów ze zmyciem starej farby i skasowaniem zacieków, malowanie ścian i sufitów, malowanie stolarki uprzednio malowanej z przygotowaniem powierzchni, malowanie rur, zerwanie istniejącej wykładziny i posadzek z deszczułek, wymiana desek na płyty OSB, ułożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i malowaniem powierzchni, wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia i gniazd, montaż rozdzielni elektrycznej podtynkowej; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: - robót demontażowych - robót tynkarskich - robót malarskich - robót posadzkarskich - robót cykliniarskich - robót w zakresie stolarki budowlanej - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych - montażu instalacji i urządzeń sanitarnych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci "GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną" minimum dla: o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; b) najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci "GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną" minimum dla o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez 1 osobę. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 110376.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU ROMAN ŻUREK
Email wykonawcy: romanzurek@poczta.fm
Adres pocztowy: PRASKA 54/23
Kod pocztowy: 30-322
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149883.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149883.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149883.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.