To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-07
Ogłoszenie nr 500215645-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica: Remont sali laboratoryjnej nr 302 oraz kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B w pawilonie A-0 na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-392/18
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592368-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Krajowy numer identyfikacyjny 157700000,
ul. Al. Mickiewicza
30,
30-059
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(12)6173595, e-mail
dzp@agh.edu.pl, faks
(12)6173595.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.agh.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali laboratoryjnej nr 302 oraz kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B w pawilonie A-0 na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-392/18
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KC-zp.272-392/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wspólny Słownik Zamówień: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Roboty malarskie 45410000-4 Roboty tynkarskie 45432000-4 Wykładziny i okładziny z płytek 45432113-9 Układanie i cyklinowanie parkietu 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45330000-9 Instalacja wodno-kanalizacyjna 45315100-9 Instalacje elektryczne wewnętrzne 45331200-8 Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowanie powietrza Przedmiotem zamówienia są prace budowlane wielobranżowe związane z remontem kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206,229B oraz sali laboratoryjnej nr 302 w paw. A-0 z podziałem na dwie części: Cześć I: Remont sali laboratoryjnej nr 302 w paw. A-0. Część II: Remont kompleksu sal dydaktycznych nr 225, 206,229B w paw. A-0; Część I: Remont sali laboratoryjnej nr 302 w paw. A-0 obejmuje: przygotowanie pomieszczenia (tj. m.in. wyniesienie mebli, demontaż dygestorium), wykonanie nowych instalacji wod-kan., gaz, wymiana drzwi wraz z ościeżnicami, w tym wykonanie nowych drzwi filunkowych wraz z montażem okuć, rozbiórka okładziny ściennej z płytek, wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych z przygotowaniem powierzchni, demontaż zbędnych elementów instalacji, wymianę kratek wentylacyjnych, przygotowanie do malowania powierzchni ścian ze zmyciem starej farby i usunięciem zacieków, malowanie ścian, malowanie rur, zerwanie posadzki z wykładziny, wykonanie nowych warstw podposadzkowych wraz z zabetonowaniem istniejących kanałów, wykonanie warstw wyrównujących, ułożenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych, wymiana rolet w oknach, wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia i gniazd, montaż rozdzielni elektrycznej wraz z osprzętem, wykonanie sieci strukturalnej, demontaż i montaż sufitów podwieszanych. Część II: Remont sal dydaktycznych nr 225, 206, 229B obejmuje: - pomieszczenie nr 225 - przygotowanie pomieszczenia m.in. przez wyniesienie mebli, przygotowanie do malowania powierzchni ścian i sufitów ze zmyciem starej farby, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie stolarki z przygotowaniem powierzchni, szlifowanie istniejącego parkietu wraz z malowaniem, - pomieszczenie nr 206 - przygotowanie pomieszczenia m.in. przez wyniesienie mebli, przygotowanie do malowania powierzchni ścian i sufitów ze zmyciem starej farby, malowanie ścian i sufitów, malowanie stolarki uprzednio malowanej z przygotowaniem powierzchni, malowanie rur, zerwanie istniejącej wykładziny i posadzek z deszczułek, wymiana desek na płyty OSB, ułożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i malowaniem powierzchni, wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia i gniazd, montaż rozdzielni elektrycznej podtynkowej, - pomieszczenie nr 229B - przygotowanie pomieszczenia m.in. przez wyniesienie mebli, przygotowanie do malowania powierzchni ścian i sufitów ze zmyciem starej farby i skasowaniem zacieków, malowanie ścian i sufitów, malowanie stolarki uprzednio malowanej z przygotowaniem powierzchni, malowanie rur, zerwanie istniejącej wykładziny i posadzek z deszczułek, wymiana desek na płyty OSB, ułożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i malowaniem powierzchni, wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia i gniazd, montaż rozdzielni elektrycznej podtynkowej; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: - robót demontażowych - robót tynkarskich - robót malarskich - robót posadzkarskich - robót cykliniarskich - robót w zakresie stolarki budowlanej - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych - montażu instalacji i urządzeń sanitarnych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci "GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną" minimum dla: o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; b) najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci "GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną" minimum dla o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez 1 osobę. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110376.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU ROMAN ŻUREK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149883.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Modernizacja i ocieplenie hali sportowej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej w Rościszewie
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Wymiana stolarki okiennej na parterze w części A budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach
- Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.