eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ulicy Fredry w Nowej Rudzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06

Ogłoszenie nr 500214629-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.

Gmina Miejska Nowa Ruda: Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ulicy Fredry w Nowej Rudzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienia jest częścią Projektu pn. "Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ulicy Fredry w Nowej Rudzie"w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT Aglomeracji Wałbrzyskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586158-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Nowa Ruda, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek 1, 57400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8720339, 8720300, e-mail wrm@um.nowaruda.pl; miasto@um.nowaruda.pl, faks (074) 872 22 68.
Adres strony internetowej (url): http://www.um.nowaruda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ulicy Fredry w Nowej Rudzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.31/2018MF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącego basenu - rozbiórka budynku, budowa budynku sanitarno - szatniowego z częścią gastronomiczną i socjalną wraz z modernizacją basenów otwartych i infrastrukturą towarzyszącą. Zamówienie będzie realizowane w zakresie Etapu I. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania: 1) przyłącza energetycznego SN wraz z wraz ze stacją transformatorową (w Dokumentacji projektowej oznaczoną jako obiekt 9), które będzie realizowane w ramach odrębnego zadania równolegle do przedmiotowego Kontraktu. W przypadku kiedy jednak przyłącze energetyczne nie zostanie zrealizowane w trakcie realizacji niniejszego Kontraktu, rozruch obiektu zostanie wykonany z wykorzystaniem generatorów. Koszty rozruchu z użyciem generatorów będą płatne w ramach odrębnego zamówienia udzielonego obecnemu wykonawcy. 2) nasadzeń zieleni wykonywanej w ramach działań kompensacyjnych za wycinkę drzew, które będzie realizowane w ramach odrębnego zadania równolegle do przedmiotowego Kontraktu. 3) utwardzenie przejścia wokół istniejącego boiska do piłki nożnej - ciągi wokół stadionu, 4) robót objętych Etapem II Dokumentacji projektowej, wjazd od ul. Sportowej, budowa wielostanowiskowego parkingu dla samochodów osobowych (teren 8KP), oświetlenie zewnętrzne terenu parkingu (teren 8KP), brama wjazdowa-szlaban, wraz z robotami branży elektrycznej Etapu II. Szczegóły przedmiotu zamówienia określono w Części III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45111300-1, 45111100-9, 45111220-6, 45000000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45112700-2, 45111240-2, 45262300-4, 45262300-4, 45262310-7, 45261211-4, 45262210-6, 45262500-6, 45223100-7, 45262400-5, 45223210-1, 45320000-6, 45321000-3, 45261410-1, 45420000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45260000-7, 45262321-7, 45431000-7, 45421141-4, 45400000-1, 45442100-8, 45342000-6, 45320000-6, 45112700-2, 45112723-9, 77310000-6, 45233250-6, 44113810-6, 45310000-3, 45315100-9, 45315300-1, 45312310-3, 45315700-5, 45330000-9, 45311110-0, 45331000-6, 45232440-8, 45231220-3, 45212212-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8606276.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU KWADROS Michał Malik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stara Droga 23a
Kod pocztowy: 57-401
Miejscowość: Nowa Ruda
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11992500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11992500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15466000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.