eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06

Ogłoszenie nr 500213961-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597056-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500183203-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000, ul. al. Niepodległości , 64920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 109 442, e-mail zampub@powiat.pila.pl, faks 672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.272.65.2018.III

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegająca na zakupie doposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33196200-2


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 37400000-2, 37440000-4, 38000000-5, 38624000-5, 38400000-9, 22100000-1, 30190000-7, 32300000-6, 39100000-3, 33140000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pierwsza część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na część pierwszą zamówienia wpłynęła jedna oferta - firmy TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 10 922,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie części pierwszej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 7 160,39 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Druga część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trzecia część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na trzecią część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 2 870,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma CEZAS ABC s. c. W. M. T. Niewiadomscy, ul. Ciasna 23, 62-800 Kalisz. Zamawiający na sfinansowanie części trzeciej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 044,13 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Czwarta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Piąta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Szósta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Siódma część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na siódmą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 800,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części siódmej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 351,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Ósma część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na ósmą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 320,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części ósmej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 202,99 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dziewiąta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na dziewiątą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 1 065,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części dziewiątej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 780,10 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dziesiąta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na dziesiątą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 2 389,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części dziesiątej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 796,50 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Jedenasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na jedenastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 250,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części jedenastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 175,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dwunasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na dwunastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 810,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części dwunastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 464,90 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Trzynasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na część trzynastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - firmy TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 2 182,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie części trzynastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 335,40 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Czternasta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123.50
Waluta Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy: zaopatrzene@tesora.eu
Adres pocztowy: ul. Elizy Orzeszkowej 38
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190.00
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Piętnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na część piętnastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - firmy TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 1 319,34 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie części piętnastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 750,93 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Szesnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na szesnastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 3 017,50 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma PHU Activ Medica Aldona Rawicka, ul. Smętowska 19, 85-552 Bydgoszcz. Zamawiający na sfinansowanie części szesnastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 895,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Siedemnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Osiemnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na osiemnastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 1 050,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma CEZAS ABC s. c. W. M. T. Niewiadomscy, ul. Ciasna 23, 62-800 Kalisz. Zamawiający na sfinansowanie części osiemnastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 939,90 zł brutto i nie może jej zwiększyć.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.