To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-06
Ogłoszenie nr 500213961-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597056-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500183203-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000,
ul. al. Niepodległości
,
64920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 109 442, e-mail
zampub@powiat.pila.pl, faks
672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.272.65.2018.III
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu "MOŻESZ WIĘCEJ - program rozwoju kompetencji kluczowych i indywidualnego wsparcia dla uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegająca na zakupie doposażenia dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33196200-2
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 37400000-2, 37440000-4, 38000000-5, 38624000-5, 38400000-9, 22100000-1, 30190000-7, 32300000-6, 39100000-3, 33140000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na część pierwszą zamówienia wpłynęła jedna oferta - firmy TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 10 922,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie części pierwszej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 7 160,39 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Druga część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na trzecią część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 2 870,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma CEZAS ABC s. c. W. M. T. Niewiadomscy, ul. Ciasna 23, 62-800 Kalisz. Zamawiający na sfinansowanie części trzeciej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 044,13 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Czwarta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Piąta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Szósta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Siódma część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na siódmą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 800,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części siódmej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 351,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Ósma część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na ósmą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 320,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części ósmej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 202,99 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dziewiąta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na dziewiątą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 1 065,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części dziewiątej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 780,10 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dziesiąta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na dziesiątą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 2 389,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części dziesiątej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 796,50 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Jedenasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na jedenastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 250,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części jedenastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 175,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Dwunasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na dwunastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 810,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała. Zamawiający na sfinansowanie części dwunastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 464,90 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Trzynasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na część trzynastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - firmy TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 2 182,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie części trzynastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 335,40 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Czternasta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
123.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TESORA Grażyna Tomaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
190.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Piętnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na część piętnastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - firmy TESORA Grażyna Tomaszek, ul. Elizy Orzeszkowej 38, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 1 319,34 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający na sfinansowanie części piętnastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 750,93 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Szesnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na szesnastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 3 017,50 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 21 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma PHU Activ Medica Aldona Rawicka, ul. Smętowska 19, 85-552 Bydgoszcz. Zamawiający na sfinansowanie części szesnastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 895,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Siedemnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część drugą, na część czwartą, na część piątą, na część szóstą oraz na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty informuję, że Zamawiający unieważnia powyższe części zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Osiemnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na osiemnastą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę z najniższą ceną wynoszącą 1 050,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia wynoszącym do 14 dni od dnia zawarcia umowy złożyła firma CEZAS ABC s. c. W. M. T. Niewiadomscy, ul. Ciasna 23, 62-800 Kalisz. Zamawiający na sfinansowanie części osiemnastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 939,90 zł brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- BUDOWA PROSEKTORIUM WRAZ Z ELEMENTAMI MODERNIZACJI CZĘŚCI OBECNEJ W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU URUCHOMIENIA KIERUNKU LEKARSKIEGO NA UAM W POZNANIU - I ETAP (III)
- GAZY MEDYCZNE IV
- NIEZBĘDNE WYROBY DO ELEKTROCHIRURGII I OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.