eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych; Część 1Remont drogi kier. Grabówka od Kościoła dz. nr ewid 672 w km 0+420 - 1+350 w miejscowości Podgrodzie; Część 2Remont drogi w kier. torów oraz w kier. P. Szuba dz. nr ewid. 1021, 1022, w km 0+250 - 0+850 w miejscowości Nagawczyna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212740-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Wójt Gminy w Dębicy: Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych; Część 1: Remont drogi kier. Grabówka od Kościoła dz. nr ewid 672 w km 0+420 - 1+350 w miejscowości Podgrodzie; Część 2: Remont drogi w kier. torów oraz w kier. P. Szuba dz. nr ewid. 1021, 1022, w km 0+250 - 0+850 w miejscowości Nagawczyna.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598511-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 851661056, ul. ul. Batorego 13, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6803342, 6803310, e-mail itr@ugdebica.pl, faks 146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych; Część 1: Remont drogi kier. Grabówka od Kościoła dz. nr ewid 672 w km 0+420 - 1+350 w miejscowości Podgrodzie; Część 2: Remont drogi w kier. torów oraz w kier. P. Szuba dz. nr ewid. 1021, 1022, w km 0+250 - 0+850 w miejscowości Nagawczyna.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. : Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, Część 1: Remont drogi kier. Grabówka od Kościoła dz. nr ewid 672 w km 0+420 - 1+350 w miejscowości Podgrodzie, Część 2: Remont drogi w kier. torów oraz w kier. P. Szuba dz. nr ewid. 1021, 1022, w km 0+250 - 0+850 w miejscowości Nagawczyna. Skrócone określenie robót budowlanych: Część 1: Remont drogi kier. Grabówka od Kościoła dz. nr ewid 672 w km 0+420 - 1+350 w miejscowości Podgrodzie. 1) Roboty przygotowawcze 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 3) Nawierzchnie bitumiczne 4) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 5) Odmulenie rowów 6) Umocnienie dna i skarp rowów elementami betonowymi prefabrykowanymi Część 2: Remont drogi w kier. torów oraz w kier. P. Szuba dz. nr ewid. 1021, 1022, w km 0+250 - 0+850 w miejscowości Nagawczyna . 1) Roboty przygotowawcze 2) Odbudowa konstrukcji jezdni kruszywem naturalnym 3) Recykling hydraulicznym spoiwem drogowym 4) Podbudowa z kruszywa łamanego 5) Nawierzchnie bitumiczne 6) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa dla Części 1 i Części 2 tj. : - rysunki, plany i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (opis techniczny, opis przedmiotu zamówienia), - przedmiar robót, oraz b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla Części 1 i Części 2, - opracowane przez: Piotr Szyper. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR są zamieszczone jako załącznik do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.ugdebica.pl w zakładce : Zamówienia publiczne. Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentami podstawowymi do opisu przedmiotu zamówienia są: dokumentacja projektowa i STWiOR.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont drogi kier. Grabówka od Kościoła dz. nr ewid 672 w km 0+420 - 1+350 w miejscowości Podgrodzie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 420929.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: rzeszow@eurovia.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5,55-050 Kobierzyce,
Kod pocztowy: 39-100
Miejscowość: Adres korespondencyjny: Ropczyce ul. Przemysłowa 7
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 694296.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 694296.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 856243.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont drogi w kier. torów oraz w kier. P. Szuba dz. nr ewid. 1021, 1022, w km 0+250 - 0+850 w miejscowości Nagawczyna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 308449.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: sekretariat@pdmdebica.pl
Adres pocztowy: ul. Drogowców 1
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 436524.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 436524.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466041.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.