eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Dostawa i montaż kotłów na biomasę realizowana w ramach projektu "OZE w Gminie Józefów - instalacje solarne i kotły na biomasę dla budynków mieszkalnych"



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212261-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Gmina Józefów: Dostawa i montaż kotłów na biomasę realizowana w ramach projektu "OZE w Gminie Józefów - instalacje solarne i kotły na biomasę dla budynków mieszkalnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"OZE w Gminie Józefów - instalacje solarne i kotły na biomasę dla budynków mieszkalnych", współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Józefów, Krajowy numer identyfikacyjny 95036910300000, ul. ul. Kościuszki 37, 23460 Józefów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 878 133, e-mail pawel.wielgan@ejozefow.pl, faks 84 6878133 wew. 48.
Adres strony internetowej (url): www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż kotłów na biomasę realizowana w ramach projektu "OZE w Gminie Józefów - instalacje solarne i kotły na biomasę dla budynków mieszkalnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.18.2018.PW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Józefów. Zadanie obejmuje między innymi: 1) Dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 50 sztuk kotłów wykorzystujących biomasę - zgazowujących drewno wraz ze zbiornikiem buforowym o pojemności min. 1000 dm3 w tym: a) 50 sztuk kotłów o mocy nominalnej w przedziale 16-25 kW montowanych w budynkach mieszkalnych. Dla projektu zamawiający określił następujące wskaźniki realizacji: Sumaryczna moc zainstalowana kotłów na biomasę -min. 1,125 MW. 2) Montaż kotła, zbiornika buforowego wraz z armaturą oraz dostosowanie istniejących przyłączy wodociągowych, c.o., c.w.u. do potrzeb montażu kotła; 3) Wykonawca ma obowiązek podłączenia zamontowanego kotła do istniejącego zasobnika c.w.u. 4) Instalacja układu sterującego; 5) Wbudowanie modułu Ethernet służącego do sterowania funkcjami i podglądu parametrów uzysku energetycznego za pomocą internetu. Wykonawca zainstaluje po 3 moduły dla każdej zamontowanej wielkości kotła c.o. Poza tym każdy kocioł posiada sterownik który m.in. zapisuje dzienną, miesięczną oraz roczną energię wytworzoną przez kotły na karcie microSD lub SD oraz umożliwia przeniesienie zapisanych informacji na mobilne urządzenie zewnętrzne. Sterownik lub dodatkowy moduł do komunikacji z siecią posiada zbudowane WIFI oparte na komunikacji radiowej do bezprzewodowego połączenia z lokalną istniejącą siecią i współpracuje z systemem monitoringu; 6) Wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych wykonanej instalacji; 7) Napełnienie instalacji; 8) Uruchomienie instalacji; 9) Przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi instalacji; 10) Sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej użytkownikom; 11) Możliwość odczytania uzysku energii cieplnej ze sterownika kotła; 12) Zbiornik buforowy bez wężownicy: a) pojemność min. 1000 dm3 ; b) gwarancja 3 lata; c) rozbieralna warstwa izolacji o grubości min. 10 cm; d) wymiar bez izolacji: wysokość max 205 cm, szerokość bez izolacji 79 cm; e) zbiornik emaliowany lub czarny. 13) Układ termoregulujący z pompą elektryczną: a) maksymalna temp. robocza 100OC; b) zabezpieczenie temp. powrotu; Najważniejsze cechy układu termoregulującego z pompą elektroniczną: - przy rozpalaniu kotła umożliwia szybkie osiągnięcie wysokiej temperatury roboczej w kotle; - podczas ładownia podgrzewa zimną wodę na dnie kotła, tak aby zabezpieczyć kocioł przed rdzewieniem w wyniku procesu korozji; - zapewnia wysoką i stałą temperaturę w zbiorniku oraz niski przepływ w celu osiągnięcia optymalnego uwarstwienia w kotle; - po zakończeniu opalania odprowadza ciepło do zbiornika akumulacyjnego; - w momencie gdy nastąpi przerwa w dostawie prądu lub pompa się zatrzyma, odprowadzi ciepło z kotła do zbiornika akumulacyjnego, gdyż posiada wbudowany system cyrkulacji grawitacyjnej. Zamawiający zatem przewiduje, że sumarycznie w ramach projektu wymagane jest zamontowanie minimum 50 kotłów centralnego ogrzewania i ilość ta nie może ulec zmniejszeniu. Wykonawca w wyniku realizacji zamówienia zobowiązany jest do osiągnięcia zakładanego wskaźnika. Wartość mocy zainstalowanej wykonawca zobowiązany jest przekazywać zamawiającemu sukcesywnie w miarę postępu robót. Wartość mocy zainstalowanej musi być podana w protokole odbioru robót. Przed zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonawca przedłoży zamawiającemu zestawienie sumarycznej mocy. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331110-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie udzielone w trybie z zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 728079.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrala Materiałów Instalacyjnych "Nowoczesny Dom" Alfred Skaczukowski
Email wykonawcy: sukces.cmi@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1000000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1000000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w uprzednio prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w celu realizacji dostaw przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, w którym nie złożono żadnej oferty. Z uwagi na krótki termin realizacji zamówienia oraz możliwość zastosowania powyższej przesłanki Zamawiający zdecydował się na udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Powyższy stan faktyczny należy uznać za przypadek uzasadniony.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.