eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych oraz kominów w budynkach Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212220-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych oraz kominów w budynkach Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596393-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 102287700000, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 452 23 00, e-mail przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl, faks 81 452 23 06.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych oraz kominów w budynkach Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0601-ILZ.260.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych w budynku B (4 sanitariaty i remont pionów) oraz remont kominów w budynkach A i B Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A. 2. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych wg poniższego podziału: CZĘŚĆ I - REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych (4 sanitariaty i remont pionów), w budynku B Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A. 2) Szczegółowy zakres i parametry jakościowo-ilościowe robót remontowych, określone są w Załączniku nr 8 do SIWZ, złożonym z: a) dokumentacji projektowej - projektów wykonawczych robót budowlanych - Załącznik nr 8a do SIWZ, b) przedmiaru robót, stanowiącego wyłącznie materiał pomocniczy - Załącznik nr 8b do SIWZ, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8c do SIWZ. CZĘŚĆ II - REMONT KOMINÓW 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych kominów w budynkach A i B Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A. 2) Szczegółowy zakres i parametry jakościowo-ilościowe robót remontowych, określone są w Załączniku nr 9 do SIWZ, złożonym z: a) przedmiaru robót, stanowiącego wyłącznie materiał pomocniczy - Załącznik nr 9a do SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 9b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45310000-3, 45311000-0, 45400000-1, 45431200-9, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HOMEWAY Piotr Bartkowski
Email wykonawcy: p.bartkowski@homeway.pl
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Jakubowice Konińskie 164A
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219432.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219432.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219432.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: REMONT KOMINÓW

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 20.08.2018 r., nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.