eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › "Remont i modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Sulejówku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211785-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Czarnieckiego z Oddziałami Integracyjnymi: "Remont i modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Sulejówku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590714-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500182315-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Czarnieckiego z Oddziałami Integracyjnymi, Krajowy numer identyfikacyjny 011179789, ul. Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48227831197, e-mail sp2sulejowek@op.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://sp2sulejowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont i modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Sulejówku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D.26.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji sali gimnastycznej oraz zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Czarnieckiego w Sulejówku, położonej przy ul. Okuniewskiej 2. 2. Przedmiot zamówienia polega na: 1) wymianie posadzki w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Sulejówku zgodnie z dokumentacją projektową pn.: "Projekt wymiany posadzki w sali gimnastycznej nr 2 w Sulejówku, ul. Okuniewska 2" opracowanej przez mgr inż. Leszka Musielaka, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ lub z zastosowaniem technologii równoważnej zaproponowanej przez oferenta przy użyciu innych materiałów; 2) podziale szatni na dwie części z wyodrębnionym korytarzem wewnętrznym, na którym będą zlokalizowane zabudowy meblowe (magazynowanie sprzętu sportowego). Podział pomieszczenia należy wykonać zgodnie z koncepcją rysunkową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca szczegółowe wymiary ustali z Zamawiającym. Ścianki działowe należy wykonać z karton - gipsu, ściany należy zagruntować i dwukrotnie pomalować. Drzwi do szatni (2 szt.) muszą mieć wymiar 2 x 1 m. 3) wykonanie zabudowy meblowej (magazynowanie sprzętu sportowego) w pomieszczeniu obok szatni; 4) wymianie drzwi na sali gimnastycznej. W ramach zdania należy dokonać wymiany 4 par drzwi wewnętrznych. Wymiary drzwi: 100 x 206, 90 x 206, 149 x 206, 166 x 214 - wymiary podano w centymetrach. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest zweryfikować wymiary stolarki. Należy zastosować stolarkę aluminiową w kolorze białym; 5) wymiana drzwi prowadzących na galerię na sali gimnastycznej o wymiarach 90 x 210 - wymiary podano w centymetrach; ściany zagruntować i dwukrotnie pomalować; 6) zabudowie rur pokazanych na zdjęciu. Wymiary zabudowy: 3 x 1,2 m. W miejscu zamontowania zaworów należy wykonać rewizję. Zabudowę należy zagruntować i dwukrotnie pomalować.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45432114-6, 45400000-1, 45453000-7, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 374000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stalbud II Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Piłsudskiego 71
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 558154.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.