To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-04
Ogłoszenie nr 500211435-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu: Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595242-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6004411400000,
ul. ul. Pereca
2,
22400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
084 6383555, 6383444, e-mail
rektorat@pwszzamosc.pl, faks
846 383 500.
Adres strony internetowej (url): www.pwszzamosc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AI 261-01/MF/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa materiałów Część 2 zamówienia: Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego Część 3 zamówienia: Dostawa narzędzi Część 4 zamówienia: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli Część 5 zamówienia: Dostawa szlifierki Część 6 zamówienia: Dostawa elektrod do napawania Część 7 zamówienia: Dostawa materiałów do tłoczników w związku z realizacją projektu "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia; załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia; załącznik nr 1.3 do siwz - dot. części 3 zamówienia; załącznik nr 1.4 do siwz - dot. części 4 zamówienia; załącznik nr 1.5 do siwz - dot. części 5 zamówienia; załącznik nr 1.6 do siwz - dot. części 6 zamówienia; załącznik nr 1.7 do siwz - dot. części 7 zamówienia; W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie środki trwałe /surowce/materiały muszą spełnić. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad. Wykonawca zaproponuje przedmiot zamówienia o parametrach/warunkach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz. 4.Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 45 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) 5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44212500-4
Dodatkowe kody CPV: 44172000-6, 14622000-7, 44330000-2, 38000000-5, 44510000-8, 31682210-5, 38800000-3, 42631000-8, 44315200-3, 14622000-7, 44510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w "Formularzu oferty"; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego "Formularza oferty" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych; Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe; Ocenie zostanie poddany termin realizacji liczony w dniach kalendarzowych, od dnia podpisania umowy do dnia realizacji zamówienia; minimalny/maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi: Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni(minimalny) i nie dłuższy niż 45 dni (maksymalny); Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni(minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego "Formularza oferty" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; okres gwarancji liczony jest w miesiącach; Wykonawca może podać wyłącznie pełne miesiące. Ocenie zostanie poddany okres gwarancji liczony w miesiącach, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Strony umowy; część 1-7 zamówienia: nie krótszy niż 12 miesiące; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 4)Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium. 5)Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. suma punktów przyznanych w kryterium "Cena oferty", "Termin realizacji" i "Okres gwarancji". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 6)Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów (stanowiącą sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. "cena oferty" , "termin realizacji" i "okres gwarancji").
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9450.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe HENZEN Henryk Chwaliński-Zenon Purc Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12617.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: 14 dni Okres gwarancji: 12 miesięcy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6422.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Delta Marcin Dobrowolski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: 30 dni Okres gwarancji: 12 miesięcy |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14871.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mastermet Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16830.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: 14 dni Okres gwarancji: 12 miesięcy |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W ramach przedmiotowej części zamówienia została złożona oferta przez p. Jerzego Franszkiewicz prowadzącego firmę pod nazwą POLEAGLE Jerzy Franszkiewicz z siedzibą w Łabuniach (22-437) przy ul. Brzozowej 1, za cenę 23 616,00 zł . Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa szlifierki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: w ramach 5 części zamówienia nie złożono oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa elektrod do napawania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: w ramach 6 części zamówienia nie złożono oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa materiałów do tłoczników |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: w ramach 7 części zamówienia nie złożono oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Kozietułach Nowych wraz z siecią wodociągową i przyłączami
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.