eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211435-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu: Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595242-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6004411400000, ul. ul. Pereca 2, 22400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 6383555, 6383444, e-mail rektorat@pwszzamosc.pl, faks 846 383 500.
Adres strony internetowej (url): www.pwszzamosc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AI 261-01/MF/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa materiałów Część 2 zamówienia: Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego Część 3 zamówienia: Dostawa narzędzi Część 4 zamówienia: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli Część 5 zamówienia: Dostawa szlifierki Część 6 zamówienia: Dostawa elektrod do napawania Część 7 zamówienia: Dostawa materiałów do tłoczników w związku z realizacją projektu "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia; załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia; załącznik nr 1.3 do siwz - dot. części 3 zamówienia; załącznik nr 1.4 do siwz - dot. części 4 zamówienia; załącznik nr 1.5 do siwz - dot. części 5 zamówienia; załącznik nr 1.6 do siwz - dot. części 6 zamówienia; załącznik nr 1.7 do siwz - dot. części 7 zamówienia; W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie środki trwałe /surowce/materiały muszą spełnić. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad. Wykonawca zaproponuje przedmiot zamówienia o parametrach/warunkach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz. 4.Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 45 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) 5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44212500-4


Dodatkowe kody CPV: 44172000-6, 14622000-7, 44330000-2, 38000000-5, 44510000-8, 31682210-5, 38800000-3, 42631000-8, 44315200-3, 14622000-7, 44510000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w "Formularzu oferty"; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego "Formularza oferty" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych; Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe; Ocenie zostanie poddany termin realizacji liczony w dniach kalendarzowych, od dnia podpisania umowy do dnia realizacji zamówienia; minimalny/maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi: Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni(minimalny) i nie dłuższy niż 45 dni (maksymalny); Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni(minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego "Formularza oferty" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; okres gwarancji liczony jest w miesiącach; Wykonawca może podać wyłącznie pełne miesiące. Ocenie zostanie poddany okres gwarancji liczony w miesiącach, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Strony umowy; część 1-7 zamówienia: nie krótszy niż 12 miesiące; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 4)Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium. 5)Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. suma punktów przyznanych w kryterium "Cena oferty", "Termin realizacji" i "Okres gwarancji". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 6)Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów (stanowiącą sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. "cena oferty" , "termin realizacji" i "okres gwarancji").

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9450.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe HENZEN Henryk Chwaliński-Zenon Purc Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gospodarcza 34
Kod pocztowy: 20-209
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12617.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12617.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12617.34
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji: 14 dni Okres gwarancji: 12 miesięcy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6422.76
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Marcin Dobrowolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszczańska 8
Kod pocztowy: 20-311
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji: 30 dni Okres gwarancji: 12 miesięcy


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14871.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mastermet Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzyrzecka 3/1
Kod pocztowy: 52-028
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16830.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16830.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16830.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji: 14 dni Okres gwarancji: 12 miesięcy


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W ramach przedmiotowej części zamówienia została złożona oferta przez p. Jerzego Franszkiewicz prowadzącego firmę pod nazwą POLEAGLE Jerzy Franszkiewicz z siedzibą w Łabuniach (22-437) przy ul. Brzozowej 1, za cenę 23 616,00 zł . Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa szlifierki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: w ramach 5 części zamówienia nie złożono oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa elektrod do napawania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: w ramach 6 części zamówienia nie złożono oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa materiałów do tłoczników

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotową cześć zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: w ramach 7 części zamówienia nie złożono oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.