eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 10 na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211179-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin: Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 10 na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592698-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 93102398300000, ul. ul. Spółdzielcza 18, 59300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 8412300, 01,01, e-mail zbigniew.szyszynski@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 768 412 301.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 10 na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.178.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 10 na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r." 2) Lokalizacja dróg: teren Nadleśnictwo Lubin leśnictwo Sieroszowice. 3) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymanie dojazdów pożarowych obejmują: I. Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 10 w Leśnictwie Sieroszowice oddz. 395~g, 396 ~c, 397~c, 398~c, 387~d,388~c, 389~c, 378 ~c, 379~d, 366~d, 367~i,367~d, 368~d, 351 ~g, 352~d, 353~c, 354~ b ? Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 5171,0 x4,0=20684,0 m2 wraz ze zjazdami o powierzchni 3968,75 m2 = 24652,75 m2 ? Nawierzchnia z tłucznia kamiennego naturalnego - warstwa dolna z kamienia podkładowego o frakcji 80-150 mm - grubość po zagęszczeniu 14 cm - o wym.: 5171,0 x3,5=18098,50 m2 wraz ze zjazdami o powierzchni 3968,75 m2 = 22067,25 m2 ? Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z kamienia podkładowego o frakcji 70-150 mm o - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2 = 22067,75 m2 ? Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia o frakcji 0/31,5 mm - grubość po zagęszczeniu 7 cm wraz z zamiłowaniem = 22067,75 m2 ? mechaniczne karczowanie pni o średnicy 37-75 cm w ilości 10 szt ? Przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. III w celu odwodnienia drogi w czasie intensywnych opadów o wym 1,0x0,40x5,0x30 = 60m3 4) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. a) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), b) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, c) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, d) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska lub odprowadzić na składowisko komunalne. e) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 5) Oznaczenia wg CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 6) Warunki wykonywania zamówienia: ? Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego zgodnie wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. 7) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: a) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, b) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, c) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, d) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 8) Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 9) Uwagi wykonawcze. a) W niniejszej specyfikacji określono zasady prowadzenia robót związanych z usunięciem korzeni drzew i krzaków, wykonywanych w ramach robót przygotowawczych. Po wyznaczeniu przebiegu drogi przez geodezję Wykonawcy Inwestor wytnie wszystkie drzewa zatwierdzone do wycinki we własnym zakresie i pozyskany materiał odwiezie. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji, usunięcia na swój koszt pni, korzeni, karczy, krzaków z korzeniami oraz pozostałości po wycince drzew i karczowaniu poza teren budowy, zasypanie dołów. Roślinność istniejąca w pasie robót drogowych, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeżeli roślinność, która ma być zachowana, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób z zaakceptowany przez Zamawiającego. b) W ramach przedmiotowej inwestycji Zamawiający dopuszcza zastosowanie tylko kruszywa naturalnego. c) W związku z realizacją przedmiotu umowy Wykonawca we własnym zakresie uzgodni dojazd i zasady korzystania z dróg publicznych kierując sprawę do właściwego organu władz lokalnych pozyskując niezbędne opinie i decyzje w celu realizacji zamówienia. d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: ? pozyskaniem niezbędnych opinii i decyzji dot. korzystaniem z dróg publicznych ? ewentualnymi roszczeniami odszkodowawczymi za zniszczenie dróg dojazdowych ? ewentualną naprawą dróg lokalnych wykorzystywanych jako dojazd. e) Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych prac w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. f) Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu deklarację zgodności z kopalni kruszyw na każdorazową dostawę wraz z dokumentem potwierdzającym ilość przywiezionego materiału samochodami dostawczymi w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego. Każdy dokument potwierdzenia przywozu materiału winien zostać wystawiony przez kopalnię kruszywa z adnotacją o miejscu docelowym wywozu. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty w trakcie realizacji na każde żądanie Zamawiającego oraz przy odbiorze ostatecznym zadania. g) Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. Dostawa może odbywać się sukcesywnie w ciągu określonego w umowie okresu. h) Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1351667.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPG ORKAN Sp. z o.o. SKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 51-361 Wrocław ul. Wilczycka
Kod pocztowy: 51-361
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1351667.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1351667.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2074443.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.