eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce, ul. Barbary 22

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500210904-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Miasto Rybnik: Roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce, ul. Barbary 22

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579087-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce, ul. Barbary 22

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.85.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rybniku dz. Niedobczyce w zakresie określonym w przedmiarze robót, STWiOR, rzucie piwnic i dokumentacji fotograficznej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. 1. Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane: ? wymiana ogrodzenia na ogrodzenie panelowe wys. łączna ogrodzenia ok. 2,0m; panele 2D o wym. ok. 1,83m x 2,50m, wykonane z prętów fi 6/5/6mm (poziomy/pionowy/poziomy), panele ocynkowane z powłoką poliestrową w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wraz z kompletem elementów złącznych; słupki prostokątne o wym. min. 60x40mm, grubość ścianki min. 2,0mm, głębokość kotwienia słupków w fundamencie min. 60cm, słupki ocynkowane malowane proszkowo w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wyposażone w górne nakładki z PCV, podmurówka betonowa z łącznikiem betonowym. ? rozbiórka istniejącego ogrodzenia panelowego oraz bramy wjazdowej ze słupkami przybramowymi wraz z uzupełnieniem nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm w miejscach rozebranych słupków; ? dostawa i montaż dodatkowych furtek oraz wymiana istniejących furtek; panele 2D z prętów fi 6/5/6mm, ocynkowane, malowane powłoką poliestrową w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wraz ze słupkami i akcesoriami (kompletne); ? dostawa i montaż bram: przesuwnej o szer. 6,0m i wys. 2,0m (z układem jednym) i rozwieralnej o szer. 3,7m i wys. 2,0m; panele 2D z prętów fi 6/5/6mm, ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze zielonym (zbliżonym do RAL 6005) wraz ze słupkami akcesoriami (kompletne); ? załadunek na środek transportowy ogrodzenia, bram i furtek z rozbiórki, wywóz i utylizacja na wybrane przez siebie składowisko (skup złomu) - uzyskaną kwotę ze sprzedaży złomu należy przekazać użytkownikowi obiektu; ? wykonanie dodatkowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i obrzeżami betonowymi w miejscu dodatkowej furki; ? usunięcie istniejącej wyprawy elewacyjnej (tynku cienkowarstwowego) wraz przygotowaniem podłoża preparatami gruntującymi; założenie dodatkowej warstwy siatki na zaprawie; wykonanie wyprawy tynku polikrzemianowego o grubości 2,0 mm z wcześniejszą wyprawą gruntującą. 2. Wymiana kominków wentylacyjnych na dachu. 3. Wymiana instalacji odgromowej. 4. Remont pomieszczeń piwnicznych: ? demontaż i ponowny montaż grzejników w pomieszczeniach piwnicznych; ? skucie luźnego, zawilgoconego tynku wewnętrznego, oczyszczenie ścian; ? wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej w poziomie 15cm od poziomu posadzki; ? odgrzybianie, osuszanie, oczyszczenie murów, neutralizacja w murach szkodliwych soli budowlanych; ? odtworzenie tynków wewnętrznych, szpachlowanie, przygotowanie starych powierzchni ścian do malowania, malowanie ścian wewnętrznych, odtworzenie płytek ściennych; ? malowanie sufitów, wraz z przygotowaniem powierzchni do malowania. 5. Roboty zewnętrzne wodno - kanalizacyjne: - demontaż i ponowny montaż nawierzchni z płyt poliuretanowych na odcinku remontowanego rurociągu wraz z odtworzeniem podbudowy; - wymiana istniejącego rurociągu na rurociąg PCV wraz z wykonaniem podsypki i obsypki piaskowej; - podłączenie nowo wybudowanego kanału do istniejących studni wraz z uszczelnieniem podłaczeń; - zasypanie wykopów wraz z ich zagęszczeniem; - wywiezieni gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją na wybrane przez siebie składowisko. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót izolacyjnych, - wykonanie robót dekarskich, - wykonanie robót tynkarskich. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45442100-8, 45410000-4, 45320000-6, 45443000-4, 45311000-0, 45330000-9, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 303252.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana BUDMARK Romuald Małek
Email wykonawcy: budmark-rybnik@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 39
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 371281.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 371281.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490438.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.