eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowiec › Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-03

Ogłoszenie nr 500210733-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

Gmina Bukowiec: Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592743-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bukowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 53155900000, ul. ul. Ceynowy 14, 86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 309 310, e-mail inwestycje@bukowiec.pl, faks 523 309 312.
Adres strony internetowej (url): http://bip.bukowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRiB.271.4.2018.BM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje zadania pn.: "Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego." Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: W ramach zadania " Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego" przewiduje wykonać:Boisko wielofunkcyjne, w skład którego wchodzą: a) Boisko do piłki ręcznej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 40,00 x 20,00m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. b) Boisko do piłki koszykowej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 28,00 x 15,00m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. c) Boisko do piłki siatkowej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 18,00 x 9,00m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. d) Kort tenisowy wraz z wyposażeniem, o wymiarach 23,77 x 10,97m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. Boisko wielofunkcyjne o łącznej powierzchni 1168,95m2 Plac zabaw - wg dokumentacji projektowej. Utwardzenie terenu - wg dokumentacji projektowej. elementy uzupełniające zagospodarowanie terenu: - Ławki betonowe bez oparcia z siedziskami z drewna ustawione wzdłuż boiska wielofunkcyjnego (5 sztuk) oraz przy placu zabaw dla dzieci (2 sztuki). - Kosze na śmieci. Kosze betonowe okrągłe (z wtopionym kamieniem lub grysem). - Stojak na rowery. Stojak na rowery o długości 2,00m i szerokości 0,32m zamocowany do podłoża z kostki betonowej śrubami M12x120, który pozwala na pozostawienie jednocześnie dziesięciu rowerów. Stojak wykonany z rury ze stali czarnej malowanej proszkowo lub stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej. - Słupki eliminujące wjazd samochodów. W celu uniemożliwienia przejazdu samochodami osobowymi przez projektowany teren rekreacyjno-sportowy przewidziano ustawienie słupków zabezpieczających wzdłuż granicy z działką drogową nr 271 i dalej na przedłużeniu przy granicy z działką nr 273/2. Słupki stalowe o średnicy 76 mm i wysokości 100 cm ponad gruntem, w odległości co 150cm. Lokalizacja według projektu zagospodarowania. - Zieleń. Projektuje się wykonanie terenów zielonych - wysiew trawy niskopiennej pomiędzy obszarami utwardzonymi. Obsadzanie krzewami ozdobnymi (tuje) - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż z granicą działki nr 273/2. - Monitoring na budynku świetlicy - Wykonanie tablic informacyjnej - wytyczne w załączniku Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez: Firmą Handlowo-Usługową "Professional Studio" Edyta Nowicka - Guz ul. Chopina 8, 86-130 Laskowice; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną , na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych i robotach elektrycznych. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45212221-1, 45342000-6, 03441000-3, 32333000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 561589.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ada-Light Sp. z o. o.
Email wykonawcy: przetargi@adalight.pl
Adres pocztowy: Budy Kozickie 56
Kod pocztowy: 09-500
Miejscowość: Gostynin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 690755.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 690755.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 690755.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.