eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa pięciu specjalistycznych samochodów terenowych na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-03

Ogłoszenie nr 500210664-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie: dostawa pięciu specjalistycznych samochodów terenowych na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Doposażenie Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie w celu zwiększenia efektywności kontroli przestrzegania przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym - zakup 5 specjalistycznych samochodów terenowych" współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598828-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51092772000000, ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 5232213, e-mail psr@uw.olsztyn.pl, faks 0-89 5232723.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/zespolona_administracja/jednostki_podporzadkowane_wojewodzie/panstwowa_straz_rybacka_w_olsztynie

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa pięciu specjalistycznych samochodów terenowych na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSR.272.6.2018 - PSR.3144.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby zamawiającego pięciu fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, niezarejestrowanych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich samochodów terenowych z nadwoziem typu pick-up o parametrach i wyposażeniu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, rok produkcji 2018, spełniających wymagania przepisów prawa obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego i posiadających obowiązkowo polskie świadectwo homologacji lub odpis decyzji zwalniającej samochód z homologacji (aktualne świadectwo homologacji samochodu lub odpis decyzji zwalniającej samochód z homologacji załączyć przy odbiorze samochodu). 2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Pojazdy fabrycznie nowe, nieuszkodzone, niezarejestrowane i nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2018 o następujących parametrach i wyposażeniu: 1) nadwozie typu pick-up zamontowane na ramie z nadbudową skrzyni ładunkowej w wysokości równej kabinie pasażerskiej: a) lakier metalizowany - zamawiający dopuszcza każdy kolor z wyjątkiem białego (dotyczy również nadbudowy), b) pięciodrzwiowe (razem z nadbudową), c) kabina minimum pięcioosobowa, 2) silnik Diesel´a o mocy (maksymalnej) co najmniej 150 KM, 3) pojemność silnika w przedziale od 2000 cm3 do 3500 cm3, 4) norma emisji spalin co najmniej EURO 6, 5) co najmniej pięciobiegowa (do przodu) manualna skrzynia biegów, napęd na 4 koła, reduktor, blokada tylnego mechanizmu różnicowego, 6) głębokość brodzenia co najmniej 500 mm, 7) metalowa osłona silnika i skrzyni biegów, 8) orurowanie przednie, 9) wyciągarka elektryczna o uciągu min. 5000 kg z liną syntetyczną, 10) hak holowniczy - masa holowanej przyczepy co najmniej 2500 kg, 11) wspomaganie kierownicy, 12) układ hamulcowy ze wspomaganiem, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, 13) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc, 14) minimum 7 poduszek powietrznych: czołowe i boczne kierowcy i pasażera (przód), 15) centralny zamek, 16) minimum dwa atestowane zabezpieczenia przed kradzieżą, 17) klimatyzacja co najmniej manualna, 18) elektrycznie otwierane szyby drzwi przednich i tylnych, 19) elektrycznie sterowane lusterka boczne, 20) przednie reflektory halogenowe, 21) chodniki podłogowe, gumowa lub plastikowa osłona skrzyni ładunkowej, 22) instalacja audio z radioodbiornikiem i głośnikami, 23) system głośnomówiący bluetooth, 24) instalacja elektryczna do radiotelefonu oraz jego montaż (radiotelefon z anteną dostarczy zamawiający), 25) koło zapasowe, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, apteczka, zestaw kluczy, 26) minimum trzyletnia gwarancja na cały samochód, zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w co najmniej dwóch warsztatach położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, 27) wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu; wykonawca dostarczy gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy na etapie realizacji umowy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdów. Wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (liczony od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru) minimum 3 lata, 2) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w co najmniej dwóch warsztatach położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 548780.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIR-WIT Spółka z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@toyota-olsztyn.pl
Adres pocztowy: Al. Obrońców Tobruku 11
Kod pocztowy: 10-092
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 662502.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 662502.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 672720.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.