eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - Zagospodarowanie niewykorzystanej przestrzeni poprzez stworzenie kreatywnej stref gier i zabaw przy boisku szkolnym Szkoły Podstawowej nr 59

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-31

Ogłoszenie nr 500209181-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.

Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach: BO - Zagospodarowanie niewykorzystanej przestrzeni poprzez stworzenie kreatywnej stref gier i zabaw przy boisku szkolnym Szkoły Podstawowej nr 59

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596445-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 12.12.2017r. dyrektora Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 78213200000, ul. ul. Bolesława Chrobrego 5, 40881 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 25 46 579, e-mail sp59.katowice@wp.pl, faks 0-32 25 46 579.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BO - Zagospodarowanie niewykorzystanej przestrzeni poprzez stworzenie kreatywnej stref gier i zabaw przy boisku szkolnym Szkoły Podstawowej nr 59

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/769/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie zagospodarowanie terenu poprzez stworzenie strefy gier i zabaw przy boisku przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach. DANE OGÓLNE: Opracowaniem objęta jest część działki nr 40, Karta mapy 18, numer Obrębu 0018 Tysiąclecie, na której znajduje się budynek szkoły. Przedmiotowa działka znajduje się w trwałym Zarządzie i użytkowaniu Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach. Teren działki jest ogrodzony. 1. Charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia a) Celem realizacji zadania jest zagospodarowanie przestrzeni asfaltowej i zielonej wokół boiska szkolnego w kreatywną strefę gier i zabaw ruchomych na świeżym powietrzu. Z kreatywnej przestrzeni korzystać będą dzieci - uczniowie Szkoły Podstawowej nr 59 w czasie zajęć szkolnych i wychowania fizycznego, a także okoliczni mieszkańcy osiedla. Uczniowie będą mogli spędzać czas na świeżym powietrzu, rozwijać wyobraźnie i aktywnie spędzać wolny czas. b) Proponowane wyposażenie opracowano w oparciu o wniosek z Budżetu Obywatelskiego: a. urządzenia rekreacyjno - dydaktyczne do zamontowania: i. kosz do koszykówki montowany na fundamentowanym słupie wraz z ułożeniem nawierzchni bezpiecznej - 1 szt. ii. stół betonowy do gry w tenisa stołowego, wymiar minimalny: 274 x 152 x 76 cm - 1 szt. wraz z utwardzeniem terenu, iii. stół do gry w szachy z ławkami, wymiar minimalny stołu: 85 x 85 x 76 cm, wymiar minimalny ławki 40 x 32 x 40 cm - 1 zestaw tj. 1 stół z czterema miejscami siedzącymi dla każdego stolika wraz z utwardzeniem terenu, iv. stojak na rowery minimum 5 - stanowiskowy - 1 szt., v. ławka z oparciem, wymiar minimalny 160 x 75 x 41 cm - 2 szt. vi. gry podwórkowe (malowane na istniejącej nawierzchni asfaltowej) np.: "Chińczyk", "Gra w klasy", "Twister" i inne. Zamawiający wymaga wymalowania przestrzeni zgodnie z załącznikiem mapowym. 2. Zakres prac zgodny z programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje wykonanie: 2.1. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej - projektu wykonawczego - w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy: Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików .pdf - 2 egz. b. w wersji elektronicznej pdf. - 1kpl. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z poźn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. nr 124 poz. 1030); - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowe i Sportu z dnia 31 grudnia 202r. z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U.z 2003r. Nr 6 poz.69 z późn. zm.). 2.2. II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy - takie jak: ? dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, stoły do gier, stojak rowerowy) wraz z utwardzeniem nawierzchni, ? dostawa i montaż kosza do koszykówki wraz z fundamentowaniem słupa oraz ułożeniem nawierzchni bezpiecznej, ? aplikacja gier podwórkowych na istniejącej nawierzchni asfaltowej, ? dostawa i montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw, ? przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj. atestów, aprobat technicznych lub certyfikatów niezbędnych do rozpoczęcia eksploatacji, ? przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytku w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55595.46
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZRB MAL-BUD Adam Pławski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przelotowa 194G
Kod pocztowy: 42-523
Miejscowość: Dabrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209100.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.