eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Dąbrowa Górnicza" - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-31

Ogłoszenie nr 500209094-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.

Gmina Dąbrowa Górnicza: "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Dąbrowa Górnicza" - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591096-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21, 41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Dąbrowa Górnicza" - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.WP.271.4.58.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR . II.Opis przedmiotu zamówienia: Ogólne założenia 1.Przedmiotem kampanii informacyjno-edukacyjnej są wszystkie obszary chronione i wszystkie walory przyrodnicze na terenie gminy Dabrowa Górnicza. 2.Celem kampanii informacyjno-edukacyjnej jest zwiększenie zainteresowania ofertą Dąbrowy Górniczej - rekreacyjną, sportową oraz ofertą w zakresie spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu - oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności. 3.Kampania będzie realizowana w oparciu o przesłanie "Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza", które: - bezpośrednio odwołuje się do głównego obszaru projektu Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej, którym jest Park Zielona, w tym użytek ekologiczny Uroczysko Zielona, - wskazuje na "zielony" potencjał całego miasta (obszary chronione, pomniki przyrody, kompleksy przyrodnicze, itp.), - wskazuje na niezwykłą atrakcyjność i różnorodność wszystkich walorów przyrodniczych największego obszarowo miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiego Związku Metropolitalnego, 4.Kampania informacyjno-edukacyjna w pierwszej kolejności ma przyczynić się do podniesienia świadomości społeczeństwa w zakresie wiedzy o potencjale przyrodniczym Dąbrowy Górniczej oraz konieczności ochrony obszarów najcenniejszych przyrodniczo. 5.Punktem odniesienia dla wszystkich działań informacyjno-edukacyjnych będzie projekt Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej - który w najpełniejszy sposób obrazuje ideę połączenia ochrony obszarów cennych przyrodniczo z edukacją ekologiczną i poprawą jakości życia mieszkańców. III. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do opracowania koncepcji i realizacji kampanii informacyjnoedukacyjnej "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Miasto Dąbrowa Górnicza" - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności polegającej w szczególności na: 1. Opracowaniu koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnej - big idea kampanii i jego rozwinięciu z uwzględnieniem najważniejszych elementów projektu (wymóg dostosowania do Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza i wytycznych projektu) zgodnie z przesłaniem "Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza", 2. Stworzeniu hasła promocyjnego kampanii, 3. Stworzeniu logotypu i systemu identyfikacyjnego kampanii, 4. Stworzeniu projektu tras po najciekawszych przyrodniczo obszarach Dąbrowy Górniczej, uwzględniających głównie obszar Parku Zielona i Pogorii II, mających na celu zwiększenie ruchu pieszych i rowerzystów na obszarach atrakcyjnych przyrodniczo wskazujących na różnorodność oferty przyrodniczej miasta, a także stworzeniu map poglądowych i opisów tych tras do wykorzystania na wszelkich materiałach i instalacjach promocyjnych, publikacjach, w projektach multimedialnych, etc. 5. Stworzeniu scenariusza spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund, 6. Produkcji spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund z udziałem profesjonalnego lektora radiowego, 7. Emisji spotów w stacjach radiowych regionalnych - minimum 50 spotów i regionalnych oddziałach ogólnopolskich stacji radiowych - minimum 25 spotów (skierowanych przede wszystkim do mieszkańców Zagłębia i Śląska), 8. Stworzeniu scenariuszy filmowych spotów prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 9. Produkcji filmowych spotów na podstawie scenariuszy, o których mowa w pkt. 8 prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 10. Przeprowadzenia kampanii reklamowej prezentującej spoty, o których mowa w pkt. 9 w kinach głównie na terenie Dąbrowy Górniczej i miast ościennych, minimalny czas trwania kampanii to 2 tygodnie, 11. Wykonania projektów banerów internetowych o powierzchni większej lub równej 75 000 pikseli, 12. Emisji banerów na portalach horyzontalnych wydawców o liczbie RU powyżej 9 mln, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 8 000 000, 13. Przeprowadzenie kampanii linków sponsorowanych wykorzystującej emisję linków w wyszukiwarce google.pl oraz sieci partnerskiej Google wraz z retargetowaniem (Google Adwords) Targetowanie: geotargetowanie na woj. śląskie, minimalna liczba kliknięć: 10 000, w tym co najmniej 2 500 w wyszukiwarce, 14. Emisji banerów na stronach internetowych gazet lokalnych i regionalnych z geotargetowaniem na woj. śląskie, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 200 000, minimalna wielkość banerów: 75 000 pikseli, 15. Produkcji spotów wideo o czasie trwania 30 sekund i 3 minuty, 16. Emisji spotów wideo typu pre roll o czasie trwania 30 sekund z geotargetowaniem na woj. śląskie; minimalna liczba wyświetleń: 200 000, 17. Realizacji kampanii promocyjnej na portalach społecznościowych o liczbie RU powyżej 15 mln, wszystkie urządzenia, geotargetowanie na woj. śląskie, target: przedsiębiorcy, właściciele firm, kadra zarządzająca, grupa biznes, minimalny zasięg kampanii: 800 000, minimalna liczba kliknięć: 10 000, wielkość banerów: tylko duże formy graficzne, 18. Opracowaniu pomysłu kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe zgodne z deklaracją ofertową, związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 19. Realizacji kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe zgodne z deklaracją ofertową, związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 20. Wykonaniu projektów graficznych kampanii billboardowej, 21. Realizacji kampanii wykorzystującej reklamę zewnętrzną na nośnikach typu billboard, kampania geotargetowana na Zagłębie Dąbrowskie, co najmniej miesięczna, na nośnikach wolnostojących o wymiarach co najmniej 18 m, minimalna liczba nośników: 20 sztuk, 22. Przeprowadzeniu kampanii prasowej w lokalnych i regionalnych tygodnikach ukazujących się na terenie Śląska oraz Zagłębia, minimalna liczba emisji: 15, emisja w co najmniej 3 różnych tytułach, format: co najmniej ½ strony, czas trwania: co najmniej 4 tygodnie, 23. Opracowaniu projektu i wykonaniu 500 szt. gadżetu promocyjnego podkreślającego walory przyrodnicze i ekologiczne Dąbrowy Górniczej, proponowany gadżet: "Miody z Dąbrowy"- niewielkie, ładnie opakowane słoiczki z miodem pochodzącym od pszczelarzy z terenu Dąbrowy Górniczej, 24. Opracowaniu scenariusza eventu otwarcia Parku Zielona, na bazie wstępnego scenariusza zawierającego elementy wyszczególnione w pkt. 25. Zamawiający wymaga by scenariusz eventu zawierał wszystkie elementy ocenianego scenariusza wstępnego, dopuszczalna jest jedynie zmiana zespołu (w przypadku podania w scenariuszu wstępnym nazwy danego zespołu) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, 25. Kompleksowej organizacji eventu otwarcia Parku Zielona, w terminie 15 albo 22 września 2018 r. (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego) obejmującej w szczególności: a) kompleksowe zorganizowanie koncertów min. 3 zespołów muzycznych, w tym gwiazdy o formacie ogólnopolskim, b) zapewnienie techniki scenicznej, ochrony, zabezpieczenia imprezy - na potrzeby całego eventu, w tym przede wszystkim koncertów, c) kompleksowe zorganizowanie widowiska multimedialnego typu "światło/dźwięk" poświęconego tematyce przyrody Dąbrowy Górniczej - czas trwania widowiska min. 5 minut, z co najmniej dwukrotnym powtórzeniem widowiska tego samego dnia, 26. Zapewnieniu wsparcia wizerunkowego sportowych wydarzeń organizowanych w dniu eventu otwarcia na obszarze Parku, tj. ekologiczny rajd rodzinny, ekologiczny rajd seniora; wsparcie wizerunkowe rozumiane jest jako zaopatrzenie organizatorów w gadżety i materiały informacyjno - promocyjne tj., ulotki, koszulki, smycze, identyfikatory - pakiet po 500 szt. każdego z tych elementów, 27. Zorganizowaniu w dniu eventu pleneru malarskiego dla seniorów, konkursu plastycznego dla przedszkolaków i dzieci w wieku szkolnym, 28. Zorganizowaniu w dniu eventu animacji o charakterze ekologicznym dla dzieci, 29. Zorganizowaniu w dniu eventu wycieczek z przewodnikiem po szlakach przyrodniczych Parku Zielona i okolic, 30. Zorganizowaniu w dniu eventu wystawy plenerowej "Urocza historia Parku Zielona", tj. opracowaniu treści i jej ekspozycji na co najmniej 10 planszach, 31. Przeprowadzeniu akcji informacyjnej o charakterze ekologicznym, np. sadzenie drzew, 32. Opracowaniu koncepcji i projektu graficznego tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3 w celu samodzielnego prowadzenia lekcji przez nauczycieli tzw. nauczania początkowego; pakiety mają stanowić scenariusz lekcji poświęconej w całości tematyce Parku Zielona i przyrody Dąbrowy Górniczej, 33. Wykonaniu min. 60 kompletów tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3, 34. Realizacji, jako podstrony na www.dabrowa-gornicza.pl, osobnego modułu dedykowanego projektowi Zagłębiowskiego Parku Linearnego, który będzie "internetową encyklopedią" projektu zwierającą informacje o historii projektu, walorach ekologicznych Dąbrowy Górniczej, informacje o trasach, etc., 35. Stworzeniu koncepcji i projektu graficznego mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 36. Wykonaniu mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 37. Wykonaniu projektu graficznego przewodnika przyrodniczego po Parku Zielona i Pogorii II "Plan na zieloną Dąbrowę" i druk min. 15 tysięcy egzemplarzy o objętości ok. 20 stron, gramatura min. 150 g, format A5 lub zbliżony, 38. Wykonaniu projektu i druku "Zielonej Gazety Parkowej" w formacie A3/ A3+, drukowanej na papierze kredowym, objętość od 8 stron, 2 wydania (sierpień - wrzesień 2018) w nakładzie 40 tys. egz. każde, 39. Wykonaniu projektu i druku pocztówek prezentujących obszary cenne przyrodniczo, gatunki roślin i zwierząt występujących w Dąbrowie Górniczej "Urocza pocztówka z Dąbrowy", 4 wzory pocztówek po 500 sztuk, 40. Stworzeniu w dąbrowskich parkach (1 x Park Zielona, 1 x Park Hallera) dwóch plenerowych biblioteczek, 41. Prezentacji projektu wśród regionalnych przedsiębiorców, poinformowanie o działaniach proekologicznych stosowanych w Dąbrowie Górniczej w formie organizacji seminarium, 42. Organizacji cyklu szkoleń dla lokalnych animatorów i liderów opinii poświęconych walorom ekologicznym Dąbrowy Górniczej, minimum trzy szkolenia trwające minimum po 2 godziny każde, przygotowaniu poczęstunku typu bufet kawowy dla uczestników. IV. Zarządzenie Nr 509.2015 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 7.09.2015r. w sprawie: wprowadzenia i stosowania "Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza" (SIW) znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170 V. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). VI. Gwarancja i rękojmia Zamawiający nie wprowadza wymagań dotyczących gwarancji i rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 589666.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Time4 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: l.mielczarek@time4.pl
Adres pocztowy: ul. Browarowa 21
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 731850
Oferta z najniższą ceną/kosztem 731850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 731850
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.