eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Wykonanie usług przeprowadzenia kursów i egzaminów w podziale na 9 zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500208287-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego: Wykonanie usług przeprowadzenia kursów i egzaminów w podziale na 9 zadań.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kalisz - przestrzeń dla profesjonalistów. Rozwój kwalifikacji zawodowych dorosłych mieszkańców Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej", realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 8. Edukacja, Działania 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 8.3.5 Kształcenie zawodowe młodzieży i dorosłych w ramach ZIT dla rozwoju AKO i współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578657-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Handlowa 9, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 753 22 47, e-mail cku@onet.pl, faks 62 753 22 47.
Adres strony internetowej (url): www.ckuip.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Centrum Kształcenia Ustawicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług przeprowadzenia kursów i egzaminów w podziale na 9 zadań.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKUiP-EFS-271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przeprowadzenia kursów i egzaminów w podziale na 9 zadań. Ze względu na podział zamówienia na zadania (części) krótki opis przedmiotu zamówienia każdego z nich zawarty został w Załączniku I (pn. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH) do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 80530000-8, 55500000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 Kurs spawania metodą MAG (135) z uprawnieniami spawalniczymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego
Email wykonawcy: info@zdz.poznan.pl
Adres pocztowy: Ul. Jeleniogórska 4/6
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 Kurs spawania metodą TIG (141) z uprawnieniami spawalniczymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego
Email wykonawcy: info@zdz.poznan.pl
Adres pocztowy: Ul. Jeleniogórska 4/6
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 Kurs operatora obrabiarki CNC

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w ramach zadań: 3, 4, 5, 7 i 8 z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w treści SIWZ w części dotyczącej formularza ofertowego dla zadań 3, 4, 5, 7 i 8 określił zakres zamówienia poprzez wskazanie ilości godzin niezbędnych do wykonania zamówienia (kolumna 4 tabeli) i żądał aby cenę oferty obliczyli poprzez dokonanie działania polegającego na przemnożeniu ilości godzin i oferowanej ceny jednostkowej za godzinę szkolenia/kursu. Jednocześnie zamawiający nie dookreślił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach w/w zadań rzeczywistego zakresu zamówienia. Z treści SIWZ wynika że w ramach każdego zadania kurs obejmował będzie: a) w ramach zadania 3 - 100 godzin zajęć, b) w ramach zadania 4 - 40 godzin zajęć, c) w ramach zadania 5 - 24 godziny zajęć, d) w ramach zadania 7 - 40 godzin zajęć, e) w ramach zadania 8 - 24 godziny zajęć. Zamawiający wskazał też że kursy obywały się będą: a) w ramach zadania 3 - w 2 grupach, b) w ramach zadania 4 - w 3 - 6 grupach, c) w ramach zadania 5 - w 3 - 6 grupach, d) w ramach zadania 7 - w 3 - 6 grupach, e) w ramach zadania 8 - w 3 - 6 grupach. Zamawiający nie wskazał w SIWZ że podane ilości godzin dotyczą jednego kursu co powodowałoby konieczność przemnożenia ich przez planowane ilości grup które podlegały by kursowi. I tak np. dla zadania 3 rzeczywisty zakres zamówienia obejmował by 200 godzin itd. w każdym zadaniu. Zamawiający nie może też przyjąć że w formularzu ofertowym wskazane zostały przez wykonawców ceny jednostkowe kursów i można by przeliczyć je przez ilości organizowanych kursów. Zamawiający w formularzu ofertowym żądał bowiem podania ceny jednostkowej za godzinę szkolenia oraz błędnie określił zakres zamówienia poprzez wskazanie w kolumnie 4 zaniżonych ilości godzin, wskazując jednocześnie że podana cena to całkowita wartość usługi w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający winien wskazać w formularzu ofertowym sposób obliczenia ceny tak aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogli wycenić jego górną granicę zobowiązania wobec zamawiającego. Wiąże się to z ustaleniem wartości zamówienia (która to czynność została dokonana przez zamawiającego z należytą starannością birąc pod uwagę przewidywaną maksymalną liczbę kursów) w przypadku gdy zamówienie na usługi przewiduje prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: "jeżeli zamówienie na usługi lub dostawy przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnia się największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji". Zamawiający przewidując prawo opcji, jest więc zobowiązany do określenia maksymalnego poziomu zamówienia wskazując, iż pewien zakres tego zamówienia, z góry przewidziany i określony, będzie przez niego realizowany jedynie w określonych sytuacjach. Instytucja prawa opcji pozwala zatem na precyzyjne określenie poziomu zamówienia, który zostanie przez zamawiającego zrealizowany, co pozwala wykonawcom na prawidłowe dokonanie wyceny oferty. Wobec powyższego dokonywanie przez zamawiającego przeliczeń w złożonych ofertach (które nie są wynikiem omyłek) powodowały by zmiany ich treści co jest niedopuszczalne (art. 87 ust. 1 ustawy Pzp.). Zdaniem zamawiającego wada postępowania jest nieusuwalna a przepis art. 93 ust. 1 pkt. 7 koreluje z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, który łączy nieważność umowy z dokonaniem przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 Kurs z zakresu instalacji elektrycznych z uprawnieniami na świadectwo kwalifikacji grupa 1 "Eksploatacja - Część 1"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w ramach zadań: 3, 4, 5, 7 i 8 z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w treści SIWZ w części dotyczącej formularza ofertowego dla zadań 3, 4, 5, 7 i 8 określił zakres zamówienia poprzez wskazanie ilości godzin niezbędnych do wykonania zamówienia (kolumna 4 tabeli) i żądał aby cenę oferty obliczyli poprzez dokonanie działania polegającego na przemnożeniu ilości godzin i oferowanej ceny jednostkowej za godzinę szkolenia/kursu. Jednocześnie zamawiający nie dookreślił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach w/w zadań rzeczywistego zakresu zamówienia. Z treści SIWZ wynika że w ramach każdego zadania kurs obejmował będzie: a) w ramach zadania 3 - 100 godzin zajęć, b) w ramach zadania 4 - 40 godzin zajęć, c) w ramach zadania 5 - 24 godziny zajęć, d) w ramach zadania 7 - 40 godzin zajęć, e) w ramach zadania 8 - 24 godziny zajęć. Zamawiający wskazał też że kursy obywały się będą: a) w ramach zadania 3 - w 2 grupach, b) w ramach zadania 4 - w 3 - 6 grupach, c) w ramach zadania 5 - w 3 - 6 grupach, d) w ramach zadania 7 - w 3 - 6 grupach, e) w ramach zadania 8 - w 3 - 6 grupach. Zamawiający nie wskazał w SIWZ że podane ilości godzin dotyczą jednego kursu co powodowałoby konieczność przemnożenia ich przez planowane ilości grup które podlegały by kursowi. I tak np. dla zadania 3 rzeczywisty zakres zamówienia obejmował by 200 godzin itd. w każdym zadaniu. Zamawiający nie może też przyjąć że w formularzu ofertowym wskazane zostały przez wykonawców ceny jednostkowe kursów i można by przeliczyć je przez ilości organizowanych kursów. Zamawiający w formularzu ofertowym żądał bowiem podania ceny jednostkowej za godzinę szkolenia oraz błędnie określił zakres zamówienia poprzez wskazanie w kolumnie 4 zaniżonych ilości godzin, wskazując jednocześnie że podana cena to całkowita wartość usługi w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający winien wskazać w formularzu ofertowym sposób obliczenia ceny tak aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogli wycenić jego górną granicę zobowiązania wobec zamawiającego. Wiąże się to z ustaleniem wartości zamówienia (która to czynność została dokonana przez zamawiającego z należytą starannością birąc pod uwagę przewidywaną maksymalną liczbę kursów) w przypadku gdy zamówienie na usługi przewiduje prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: "jeżeli zamówienie na usługi lub dostawy przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnia się największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji". Zamawiający przewidując prawo opcji, jest więc zobowiązany do określenia maksymalnego poziomu zamówienia wskazując, iż pewien zakres tego zamówienia, z góry przewidziany i określony, będzie przez niego realizowany jedynie w określonych sytuacjach. Instytucja prawa opcji pozwala zatem na precyzyjne określenie poziomu zamówienia, który zostanie przez zamawiającego zrealizowany, co pozwala wykonawcom na prawidłowe dokonanie wyceny oferty. Wobec powyższego dokonywanie przez zamawiającego przeliczeń w złożonych ofertach (które nie są wynikiem omyłek) powodowały by zmiany ich treści co jest niedopuszczalne (art. 87 ust. 1 ustawy Pzp.). Zdaniem zamawiającego wada postępowania jest nieusuwalna a przepis art. 93 ust. 1 pkt. 7 koreluje z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, który łączy nieważność umowy z dokonaniem przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 Kurs z zakresu instalacji elektrycznych z uprawnieniami na świadectwo kwalifikacji grupa 1 "Eksploatacja - Część 2"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w ramach zadań: 3, 4, 5, 7 i 8 z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w treści SIWZ w części dotyczącej formularza ofertowego dla zadań 3, 4, 5, 7 i 8 określił zakres zamówienia poprzez wskazanie ilości godzin niezbędnych do wykonania zamówienia (kolumna 4 tabeli) i żądał aby cenę oferty obliczyli poprzez dokonanie działania polegającego na przemnożeniu ilości godzin i oferowanej ceny jednostkowej za godzinę szkolenia/kursu. Jednocześnie zamawiający nie dookreślił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach w/w zadań rzeczywistego zakresu zamówienia. Z treści SIWZ wynika że w ramach każdego zadania kurs obejmował będzie: a) w ramach zadania 3 - 100 godzin zajęć, b) w ramach zadania 4 - 40 godzin zajęć, c) w ramach zadania 5 - 24 godziny zajęć, d) w ramach zadania 7 - 40 godzin zajęć, e) w ramach zadania 8 - 24 godziny zajęć. Zamawiający wskazał też że kursy obywały się będą: a) w ramach zadania 3 - w 2 grupach, b) w ramach zadania 4 - w 3 - 6 grupach, c) w ramach zadania 5 - w 3 - 6 grupach, d) w ramach zadania 7 - w 3 - 6 grupach, e) w ramach zadania 8 - w 3 - 6 grupach. Zamawiający nie wskazał w SIWZ że podane ilości godzin dotyczą jednego kursu co powodowałoby konieczność przemnożenia ich przez planowane ilości grup które podlegały by kursowi. I tak np. dla zadania 3 rzeczywisty zakres zamówienia obejmował by 200 godzin itd. w każdym zadaniu. Zamawiający nie może też przyjąć że w formularzu ofertowym wskazane zostały przez wykonawców ceny jednostkowe kursów i można by przeliczyć je przez ilości organizowanych kursów. Zamawiający w formularzu ofertowym żądał bowiem podania ceny jednostkowej za godzinę szkolenia oraz błędnie określił zakres zamówienia poprzez wskazanie w kolumnie 4 zaniżonych ilości godzin, wskazując jednocześnie że podana cena to całkowita wartość usługi w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający winien wskazać w formularzu ofertowym sposób obliczenia ceny tak aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogli wycenić jego górną granicę zobowiązania wobec zamawiającego. Wiąże się to z ustaleniem wartości zamówienia (która to czynność została dokonana przez zamawiającego z należytą starannością birąc pod uwagę przewidywaną maksymalną liczbę kursów) w przypadku gdy zamówienie na usługi przewiduje prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: "jeżeli zamówienie na usługi lub dostawy przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnia się największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji". Zamawiający przewidując prawo opcji, jest więc zobowiązany do określenia maksymalnego poziomu zamówienia wskazując, iż pewien zakres tego zamówienia, z góry przewidziany i określony, będzie przez niego realizowany jedynie w określonych sytuacjach. Instytucja prawa opcji pozwala zatem na precyzyjne określenie poziomu zamówienia, który zostanie przez zamawiającego zrealizowany, co pozwala wykonawcom na prawidłowe dokonanie wyceny oferty. Wobec powyższego dokonywanie przez zamawiającego przeliczeń w złożonych ofertach (które nie są wynikiem omyłek) powodowały by zmiany ich treści co jest niedopuszczalne (art. 87 ust. 1 ustawy Pzp.). Zdaniem zamawiającego wada postępowania jest nieusuwalna a przepis art. 93 ust. 1 pkt. 7 koreluje z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, który łączy nieważność umowy z dokonaniem przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 Przeprowadzenie egzaminu z zakresu instalacji elektrycznych z uprawnieniami na świadectwo kwalifikacji grupa 1 "Eksploatacja"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8820.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego
Email wykonawcy: info@zdz.poznan.pl
Adres pocztowy: Ul. Jeleniogórska 4/6
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 Kurs programowania sterowników PLC z uprawnieniami na świadectwo kwalifikacji grupa 1 "Eksploatacja - Część 1"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w ramach zadań: 3, 4, 5, 7 i 8 z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w treści SIWZ w części dotyczącej formularza ofertowego dla zadań 3, 4, 5, 7 i 8 określił zakres zamówienia poprzez wskazanie ilości godzin niezbędnych do wykonania zamówienia (kolumna 4 tabeli) i żądał aby cenę oferty obliczyli poprzez dokonanie działania polegającego na przemnożeniu ilości godzin i oferowanej ceny jednostkowej za godzinę szkolenia/kursu. Jednocześnie zamawiający nie dookreślił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach w/w zadań rzeczywistego zakresu zamówienia. Z treści SIWZ wynika że w ramach każdego zadania kurs obejmował będzie: a) w ramach zadania 3 - 100 godzin zajęć, b) w ramach zadania 4 - 40 godzin zajęć, c) w ramach zadania 5 - 24 godziny zajęć, d) w ramach zadania 7 - 40 godzin zajęć, e) w ramach zadania 8 - 24 godziny zajęć. Zamawiający wskazał też że kursy obywały się będą: a) w ramach zadania 3 - w 2 grupach, b) w ramach zadania 4 - w 3 - 6 grupach, c) w ramach zadania 5 - w 3 - 6 grupach, d) w ramach zadania 7 - w 3 - 6 grupach, e) w ramach zadania 8 - w 3 - 6 grupach. Zamawiający nie wskazał w SIWZ że podane ilości godzin dotyczą jednego kursu co powodowałoby konieczność przemnożenia ich przez planowane ilości grup które podlegały by kursowi. I tak np. dla zadania 3 rzeczywisty zakres zamówienia obejmował by 200 godzin itd. w każdym zadaniu. Zamawiający nie może też przyjąć że w formularzu ofertowym wskazane zostały przez wykonawców ceny jednostkowe kursów i można by przeliczyć je przez ilości organizowanych kursów. Zamawiający w formularzu ofertowym żądał bowiem podania ceny jednostkowej za godzinę szkolenia oraz błędnie określił zakres zamówienia poprzez wskazanie w kolumnie 4 zaniżonych ilości godzin, wskazując jednocześnie że podana cena to całkowita wartość usługi w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający winien wskazać w formularzu ofertowym sposób obliczenia ceny tak aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogli wycenić jego górną granicę zobowiązania wobec zamawiającego. Wiąże się to z ustaleniem wartości zamówienia (która to czynność została dokonana przez zamawiającego z należytą starannością birąc pod uwagę przewidywaną maksymalną liczbę kursów) w przypadku gdy zamówienie na usługi przewiduje prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: "jeżeli zamówienie na usługi lub dostawy przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnia się największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji". Zamawiający przewidując prawo opcji, jest więc zobowiązany do określenia maksymalnego poziomu zamówienia wskazując, iż pewien zakres tego zamówienia, z góry przewidziany i określony, będzie przez niego realizowany jedynie w określonych sytuacjach. Instytucja prawa opcji pozwala zatem na precyzyjne określenie poziomu zamówienia, który zostanie przez zamawiającego zrealizowany, co pozwala wykonawcom na prawidłowe dokonanie wyceny oferty. Wobec powyższego dokonywanie przez zamawiającego przeliczeń w złożonych ofertach (które nie są wynikiem omyłek) powodowały by zmiany ich treści co jest niedopuszczalne (art. 87 ust. 1 ustawy Pzp.). Zdaniem zamawiającego wada postępowania jest nieusuwalna a przepis art. 93 ust. 1 pkt. 7 koreluje z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, który łączy nieważność umowy z dokonaniem przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 Kurs programowania sterowników PLC z uprawnieniami na świadectwo kwalifikacji grupa 1 "Eksploatacja - Część 2"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w ramach zadań: 3, 4, 5, 7 i 8 z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w treści SIWZ w części dotyczącej formularza ofertowego dla zadań 3, 4, 5, 7 i 8 określił zakres zamówienia poprzez wskazanie ilości godzin niezbędnych do wykonania zamówienia (kolumna 4 tabeli) i żądał aby cenę oferty obliczyli poprzez dokonanie działania polegającego na przemnożeniu ilości godzin i oferowanej ceny jednostkowej za godzinę szkolenia/kursu. Jednocześnie zamawiający nie dookreślił w opisie przedmiotu zamówienia w ramach w/w zadań rzeczywistego zakresu zamówienia. Z treści SIWZ wynika że w ramach każdego zadania kurs obejmował będzie: a) w ramach zadania 3 - 100 godzin zajęć, b) w ramach zadania 4 - 40 godzin zajęć, c) w ramach zadania 5 - 24 godziny zajęć, d) w ramach zadania 7 - 40 godzin zajęć, e) w ramach zadania 8 - 24 godziny zajęć. Zamawiający wskazał też że kursy obywały się będą: a) w ramach zadania 3 - w 2 grupach, b) w ramach zadania 4 - w 3 - 6 grupach, c) w ramach zadania 5 - w 3 - 6 grupach, d) w ramach zadania 7 - w 3 - 6 grupach, e) w ramach zadania 8 - w 3 - 6 grupach. Zamawiający nie wskazał w SIWZ że podane ilości godzin dotyczą jednego kursu co powodowałoby konieczność przemnożenia ich przez planowane ilości grup które podlegały by kursowi. I tak np. dla zadania 3 rzeczywisty zakres zamówienia obejmował by 200 godzin itd. w każdym zadaniu. Zamawiający nie może też przyjąć że w formularzu ofertowym wskazane zostały przez wykonawców ceny jednostkowe kursów i można by przeliczyć je przez ilości organizowanych kursów. Zamawiający w formularzu ofertowym żądał bowiem podania ceny jednostkowej za godzinę szkolenia oraz błędnie określił zakres zamówienia poprzez wskazanie w kolumnie 4 zaniżonych ilości godzin, wskazując jednocześnie że podana cena to całkowita wartość usługi w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający winien wskazać w formularzu ofertowym sposób obliczenia ceny tak aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogli wycenić jego górną granicę zobowiązania wobec zamawiającego. Wiąże się to z ustaleniem wartości zamówienia (która to czynność została dokonana przez zamawiającego z należytą starannością birąc pod uwagę przewidywaną maksymalną liczbę kursów) w przypadku gdy zamówienie na usługi przewiduje prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: "jeżeli zamówienie na usługi lub dostawy przewiduje prawo opcji, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnia się największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji". Zamawiający przewidując prawo opcji, jest więc zobowiązany do określenia maksymalnego poziomu zamówienia wskazując, iż pewien zakres tego zamówienia, z góry przewidziany i określony, będzie przez niego realizowany jedynie w określonych sytuacjach. Instytucja prawa opcji pozwala zatem na precyzyjne określenie poziomu zamówienia, który zostanie przez zamawiającego zrealizowany, co pozwala wykonawcom na prawidłowe dokonanie wyceny oferty. Wobec powyższego dokonywanie przez zamawiającego przeliczeń w złożonych ofertach (które nie są wynikiem omyłek) powodowały by zmiany ich treści co jest niedopuszczalne (art. 87 ust. 1 ustawy Pzp.). Zdaniem zamawiającego wada postępowania jest nieusuwalna a przepis art. 93 ust. 1 pkt. 7 koreluje z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, który łączy nieważność umowy z dokonaniem przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9 Przeprowadzenie egzaminu z zakresu programowania sterowników PLC z uprawnieniami na świadectwo kwalifikacji grupa 1 "Eksploatacja"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8820.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego
Email wykonawcy: info@zdz.poznan.pl
Adres pocztowy: Ul. Jeleniogórska 4/6
Kod pocztowy: 60-179
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.