eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207850-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Miasto Tomaszów Lubelski: "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594836-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Tomaszów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 95036911000000, ul. ul. Lwowska 57, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 642 125, e-mail przetargi@tomaszow-lubelski.pl, faks 84 664 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.tomaszow-lubelski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.36.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Załącznik nr 1-1 do SIWZ - dla części 1 zamówienia, 2) Załącznik nr 1-2 do SIWZ - dla części 2 zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Modernizacja zdegradowanych budynków OSiR - rozbudowa o krytą pływalnię"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122333.33
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Matej & Matej Spółka Cywilna
Email wykonawcy: bi@matej.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 17
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 Pzp stosuje się odpowiednio (art. 93 ust. 2 Pzp). Zmiana okoliczności, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp musi mieć charakter zewnętrzny wobec zamawiającego, w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego zamawiającego. Po pierwsze, dla zastosowania przepisu art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp należy wykazać, że zmiana faktycznie wystąpiła. Nie chodzi tu zatem o powstanie jedynie możliwości jej wystąpienia. Po drugie, musi to być zmiana istotna, czyli na tyle znacząca, że prowadzenie postępowania, jak też wykonanie zamówienia nie leży już w interesie publicznym. Koniecznym jest udowodnienie przez zamawiającego, że wcześniej, czyli w momencie wszczęcia postępowania, nie można było przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć, iż zmienią się okoliczności, w wyniku czego prowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym (zob. wyrok z dnia 14 kwietnia 2010 r., KIO/UZP 398/09). Istotna zmiana okoliczności to kategoria obiektywna, ściśle powiązana z przedmiotem i terminem wykonania zadania objętego postępowaniem o zamówienie publiczne, która w określonych warunkach powoduje, iż dalsze kontynuowanie postępowania narusza interes publiczny, któremu miało służyć to postępowanie (zob. wyrok z dnia 6 lutego 2012 r., KIO 156/12). Zmiana okoliczności musi mieć charakter istotny, czyli faktycznie uniemożliwiający (a nie utrudniający) wykonanie zamówienia założeń (zob. wyrok Sądu Okręgowego w Lublinie z dnia 10 kwietnia 2008 r., IX Ga 30/2008). Orzecznictwo dopuszcza unieważnienie postępowania w oparciu o przesłankę z art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp zarówno przed jak i po wyborze oferty najkorzystniejszej (zob. wyrok z dnia 18 marca 2011 r., KIO 457/11). W postępowaniu IR.271.35.2018. w części 2 zamówienia kryteriami oceny ofert były cena oraz termin zapłaty w dniach. Zgodnie z pkt 15. SIWZ, w celu dokonania oceny oferty w części 2 zamówienia, wykonawca był obowiązany podać w formularzu oferty termin zapłaty w dniach w liczbach całkowitych cyfrowo oraz słownie. W postępowaniu IR.271.35.2018. została złożona tylko jedna oferta, w której wykonawca (Konsorcjum) nie podał terminu zapłaty. Braku w Formularzu oferty terminu zapłaty nie można konwalidować na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp, ani na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Podanie przez Konsorcjum terminu zapłaty wskutek wezwania na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp byłoby istotną zmianą w treści oferty oraz niedopuszczalnym prowadzeniem między Zamawiającym a Konsorcjum (wykonawcą) negocjacji dotyczących złożonej oferty. Brak w Formularzu oferty terminu zapłaty nie może stanowić innej omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Inną omyłką, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp jest niezgodność oferty z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. W związku z powyższym w postępowaniu IR.271.35.2018. w części 2 zamówienia oferta Konsorcjum została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp., a postępowanie w tej części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Pzp. W chwili wszczęcia postępowania IR.271.36.2018. zamawiający przy dochowaniu wszelkiej staranności nie mógł przewidzieć, że w postępowaniu IR.271.35.2018. wykonawca, złoży na część 2 zamówienia ofertę, w której nie poda terminu zapłaty, a tym samym oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona, a postępowanie w tej części zostanie unieważnione. Zaistniała okoliczność ma zatem charakter zewnętrzny wobec Zamawiającego, w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego Zamawiającego. Zaistniała okoliczność ma również charakter istotny, ponieważ determinuje zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotem zamówienia publicznego w części 2 zamówienia, w postępowaniu IR.271.36.2018., jest bowiem wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach części 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.35.2018. Udzielenie zamówienia na część 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.36.2018. stało się zatem niemożliwe. Niemożliwe jest również wydatkowanie środków publicznych na nieistniejący przedmiot zamówienia publicznego. W związku z powyższym zarówno dalsze prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia, a tym samym wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.