To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-30
Ogłoszenie nr 500207850-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Miasto Tomaszów Lubelski: "Wykonywanie nadzoru
inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem
administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn.
Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez
modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z
zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z
lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594836-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Tomaszów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 95036911000000,
ul. ul. Lwowska
57,
22600
Tomaszów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 642 125, e-mail
przetargi@tomaszow-lubelski.pl, faks
84 664 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.tomaszow-lubelski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.36.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Załącznik nr 1-1 do SIWZ - dla części 1 zamówienia, 2) Załącznik nr 1-2 do SIWZ - dla części 2 zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Modernizacja zdegradowanych budynków OSiR - rozbudowa o krytą pływalnię" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122333.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Matej & Matej Spółka Cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 Pzp stosuje się odpowiednio (art. 93 ust. 2 Pzp). Zmiana okoliczności, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp musi mieć charakter zewnętrzny wobec zamawiającego, w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego zamawiającego. Po pierwsze, dla zastosowania przepisu art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp należy wykazać, że zmiana faktycznie wystąpiła. Nie chodzi tu zatem o powstanie jedynie możliwości jej wystąpienia. Po drugie, musi to być zmiana istotna, czyli na tyle znacząca, że prowadzenie postępowania, jak też wykonanie zamówienia nie leży już w interesie publicznym. Koniecznym jest udowodnienie przez zamawiającego, że wcześniej, czyli w momencie wszczęcia postępowania, nie można było przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć, iż zmienią się okoliczności, w wyniku czego prowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym (zob. wyrok z dnia 14 kwietnia 2010 r., KIO/UZP 398/09). Istotna zmiana okoliczności to kategoria obiektywna, ściśle powiązana z przedmiotem i terminem wykonania zadania objętego postępowaniem o zamówienie publiczne, która w określonych warunkach powoduje, iż dalsze kontynuowanie postępowania narusza interes publiczny, któremu miało służyć to postępowanie (zob. wyrok z dnia 6 lutego 2012 r., KIO 156/12). Zmiana okoliczności musi mieć charakter istotny, czyli faktycznie uniemożliwiający (a nie utrudniający) wykonanie zamówienia założeń (zob. wyrok Sądu Okręgowego w Lublinie z dnia 10 kwietnia 2008 r., IX Ga 30/2008). Orzecznictwo dopuszcza unieważnienie postępowania w oparciu o przesłankę z art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp zarówno przed jak i po wyborze oferty najkorzystniejszej (zob. wyrok z dnia 18 marca 2011 r., KIO 457/11). W postępowaniu IR.271.35.2018. w części 2 zamówienia kryteriami oceny ofert były cena oraz termin zapłaty w dniach. Zgodnie z pkt 15. SIWZ, w celu dokonania oceny oferty w części 2 zamówienia, wykonawca był obowiązany podać w formularzu oferty termin zapłaty w dniach w liczbach całkowitych cyfrowo oraz słownie. W postępowaniu IR.271.35.2018. została złożona tylko jedna oferta, w której wykonawca (Konsorcjum) nie podał terminu zapłaty. Braku w Formularzu oferty terminu zapłaty nie można konwalidować na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp, ani na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Podanie przez Konsorcjum terminu zapłaty wskutek wezwania na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp byłoby istotną zmianą w treści oferty oraz niedopuszczalnym prowadzeniem między Zamawiającym a Konsorcjum (wykonawcą) negocjacji dotyczących złożonej oferty. Brak w Formularzu oferty terminu zapłaty nie może stanowić innej omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Inną omyłką, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp jest niezgodność oferty z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. W związku z powyższym w postępowaniu IR.271.35.2018. w części 2 zamówienia oferta Konsorcjum została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp., a postępowanie w tej części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Pzp. W chwili wszczęcia postępowania IR.271.36.2018. zamawiający przy dochowaniu wszelkiej staranności nie mógł przewidzieć, że w postępowaniu IR.271.35.2018. wykonawca, złoży na część 2 zamówienia ofertę, w której nie poda terminu zapłaty, a tym samym oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona, a postępowanie w tej części zostanie unieważnione. Zaistniała okoliczność ma zatem charakter zewnętrzny wobec Zamawiającego, w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego Zamawiającego. Zaistniała okoliczność ma również charakter istotny, ponieważ determinuje zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotem zamówienia publicznego w części 2 zamówienia, w postępowaniu IR.271.36.2018., jest bowiem wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach części 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.35.2018. Udzielenie zamówienia na część 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.36.2018. stało się zatem niemożliwe. Niemożliwe jest również wydatkowanie środków publicznych na nieistniejący przedmiot zamówienia publicznego. W związku z powyższym zarówno dalsze prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia, a tym samym wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zagospodarowanie poscaleniowe - budowa i przebudowa dróg, przebudowa przepustów i poprawa melioracji wodnych w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie"
- "Modernizacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w Tomaszowie Lub."
- Zakup ambulansu medycznego typu C wraz z noszami dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piaseczno - etap pierwszy"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.