To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-30
Ogłoszenie nr 500207284-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Miasto Białystok: Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585686-n-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB) oraz konserwacja istniejących elementów SIMB
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDM-IV.271.12.2018.PR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tabliczek z nazwami ulic, ocynkowanych, malowanych w technologii proszkowej (tło) z użyciem co najmniej folii typu I (grafika), przystosowanych do montażu na ścianach budynków, murach, słupach oświetlenia drogowego, oraz na słupkach wraz z fundamentami tzw. nośnikami elementów, wykonanych zgodnie z dokumentacją SIMB, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dostawa i montaż nośników elementów, o których mowa w ust. 1. 3. Wymiary części informacyjnej (adresowej) tabliczki wg SIMB: 1) tabliczki jednostronne z nazwami ulic i numerami domów montowane na ścianach budynków: 340 mm x 400 mm 340 mm x 500 mm 340 mm x 650 mm 450 mm x 650 mm 2) tabliczki jednostronne z nazwami ulic montowane na ścianach budynków, na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 240 mm x 720 mm 240 mm x 960 mm 240 mm x 1200mm 3) tabliczki dwustronne z nazwami ulic montowane na słupach energetycznych i na nośnikach elementów: 2 x 240mmx720mm 2 x 240mmx960mm 2 x 240mmx1200mm 4. Słupki wraz z fundamentami, tzw. nośniki elementów: 1) słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 1 tabliczkę, 2) słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 2 tabliczki. 3) słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 3 tabliczki. 5. Konserwacja istniejących elementów SIMB: 1) Pionowanie słupka (poprawa posadowienia), 2) Wymiana zawiesia w tabliczkach SIMB, poprawa mocowania (montaż, demontaż, zmiana zawiesia), 3) Demontaż słupka, 4) Montaż słupka, 5) Demontaż tabliczki, 6) Montaż tabliczki, 7) Mycie tabliczek. 6. Każdorazowa ilość, rodzaj elementów i termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie określona przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Wykonawca sporządzi szczegółowy katalog oznakowania w postaci kart w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia zamówienia, wykonany w formie rysunków tabliczek naniesionych na rysunki sytuacyjne ulic miasta (poziome) i na rzuty pionowe budynków. 7. Katalog oznakowania, o którym mowa w ust. 6, będzie zatwierdzony przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od jego otrzymania (w formie faxu lub drogą elektroniczną). 8. Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wymagających akceptacji właścicieli nieruchomości, budynków, murów, słupów i terenów, na których przewiduje się montaż elementów SIMB. 9. Po zatwierdzeniu katalogu oznakowania, Zamawiający zleci protokołem konieczności wykonanie tabliczek i wskaże w porozumieniu z Wykonawcą termin realizacji zamówienia. 10. W cenę dostawy i montażu elementów SIMB Wykonawca ujmie również koszty lokalizacji oraz wykonania katalogu. Wykonawca zapewni na własny koszt transport do lokalizacji elementów SIMB oraz do odbioru wykonanych robót w terenie. 11. W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy istniejącego oznakowania, bądź awaryjnego ustawienia, prace należy wykonać w ciągu 24 godz. od przekazania Wykonawcy informacji o tym faxem lub telefonicznie. 12. Folia odblaskowa wykorzystywana do wykonywania treści oznakowania dróg powinna posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania. Folia powinna spełniać warunki techniczne stawiane dla lic znaków z folii minimum I typu folii odblaskowej (zgodnie z Załącznikiem 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach - Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181). 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5-letniej gwarancji na tablice, nośniki elementów oraz inne prace obejmujące przedmiot zamówienia, licząc od daty dokonania odbioru zleconych prac. 14. Złomowanie demontowanych elementów nie nadających się dalszej eksploatacji należy przekazać do punktu skupu złomu, a pokwitowanie przekazać Zamawiającemu. 15. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy poszczególnymi rodzajami elementów SIMB. 16. Wykonawca będzie sporządzał czytelną dokumentacje fotograficzną wykonanych prac potwierdzającą fakt ich wykonania (stan przed i po wykonaniu) uwzględniającą każdy element podlegający zapłacie, a następnie przedstawiał ją Zamawiającemu (wersja elektroniczna - płyta CD). Nazwa i kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 31.52.32.00-0 - trwałe znaki informacyjne Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prac w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia w ramach wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana ilości zamawianych dostaw nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
244587.52
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JD Inżynieria Ruchu Dominik Jerzy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
202212.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej w zakresie tablic ulicowych montowanych na słupkach
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.