eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior +" przy ul. Pułaskiego 3b, w ramach Programu Wieloletniego "Senior +" na lata 2015-2020, edycja 2018.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207265-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior +" przy ul. Pułaskiego 3b, w ramach Programu Wieloletniego "Senior +" na lata 2015-2020, edycja 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584536-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior +" przy ul. Pułaskiego 3b, w ramach Programu Wieloletniego "Senior +" na lata 2015-2020, edycja 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.15.2018.MA.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior +" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie. 2. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody Opolskiego w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020 - Edycja 2018, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 238 poz. 1579). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarem robót i załącznikami do przedmiaru robót (Szczegółowa specyfikacja - Instalowanie szatni, Szczegółowa specyfikacja - Instalowanie kuchni na wymiar) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów. 4. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje przebudowę i adaptację lokalu polegająca na: 1) Wykonaniu robót budowlanych w zakresie łazienek wraz z instalacją sprzętu i urządzeń dla osób starszych w tym niepełnosprawnych. 2) Wykonaniu robót instalacyjnych elektrycznych (demontaż i montaż lamp, montaż plafonierów, montaż anten, montaż urządzeń monitorujących, pozostałe roboty elektryczne). 3) Wykonaniu robót instalacyjnych sanitarnych (instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalowanie mebli i urządzeń, pozostałe roboty sanitarne). 4) Likwidacja barier funkcjonalnych (instalacja windy schodowej do transportu osób starszych w tym niepełnosprawnych, likwidacja progów, remont podestu, roboty towarzyszące). 5) Wykonaniu robót instalacyjnych przeciwpożarowych (instalowanie: sprzętu gaśniczego, apteczek, tablic i znaków przeciwpożarowych, instrukcji BHP i przeciwpożarowych, znaków BHP, znaków ewakuacyjnych, znaków przeciwpożarowych, znaków i piktogramów informacyjnych). 6) Wykonaniu robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych (demontaż karniszy, instalowanie rolet wewnętrznych, instalowanie kuchni na wymiar, instalowanie zabudowanych mebli, wykładanie ścian, roboty malarskie, uzupełnienie tynków, montaż luster, montaż dozowników mydła i papieru, montaż podajników ręczników, pozostałe roboty wykończeniowe). 5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego elementów naruszonych i zniszczonych. 2) Wywiezienie i zagospodarowanie odpadów, materiałów i elementów nienadających się do powtórnego użytku. 3) Wykonanie wszelkich czynności związanych z przekazaniem windy schodowej do eksploatacji i dopuszczeniem do użytkowania windy (uzyskanie odbioru UDT). 4) Dokonanie zgłoszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji windy schodowej przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskanie na rzecz Użytkownika (Powiat Namysłowski, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów), pozwolenia na użytkowanie w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania w szczególności ustalonych przez UDT. 5) Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45211200-1 Roboty w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia. Dodatkowe kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45211310-5 Roboty budowlane w zakresie łazienek. 45212230-7 Instalowanie szatni. 45212413-4 Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego. 45262330-3 Roboty w zakresie naprawy betonu. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45312320-6 Montaż anten telewizyjnych 45313000-4 Instalowanie wind i ruchomych schodów. 45313200-6 Instalowanie ruchomych schodów. 45317400-6 Instalowanie urządzeń filtrujących. 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych. 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe. 45343220-1 Instalowanie gaśnic. 45410000-4 Tynkowanie. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów. 45421131-1 Instalowanie drzwi. 45421145-2 Instalowanie rolet. 45421151-7 Instalowanie kuchni na wymiar. 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych. 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli. 45431000-7 Kładzenie płytek. 45432210-9 Wykładanie ścian. 45442100-8 Roboty malarskie. 6) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7) Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 8) Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również przedmiarem robót, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 9) Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 11) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 14) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15) Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 16) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 17) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zmianami), tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy. 18) W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 19) Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 20) Miejsce realizacji zamówienia: ul. Pułaskiego 3b, 46-100 Namysłów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45211200-1


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45211310-5, 45212230-7, 45212413-4, 45262330-3, 45310000-3, 45312320-6, 45313000-4, 45313200-6, 45317400-6, 45324000-4, 45330000-9, 45331220-4, 45343000-3, 45343220-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421100-5, 45421131-1, 45421145-2, 45421151-7, 45421152-4, 45421153-1, 45431000-7, 45432210-9, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody Opolskiego w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020 - Edycja 2018, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 238 poz. 1579).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211382.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Mariusz Kłonowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krasków 121a
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211126.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211126.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211126.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.