eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w SPZOZ w Hajnówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-29

Ogłoszenie nr 500207193-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w SPZOZ w Hajnówce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPO.08.04.01-20-0043/18, pn. "Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w SPZOZ w Hajnówce" Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573422-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500145745-N-2018, 500146609-N-2018, 500150552-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 5058250000000, ul. ul. Doc. Adama Dowgirda 9, 17200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 684 26 79, e-mail spzoz@onet.eu, faks 85 684 26 79.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.hajnowka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w SPZOZ w Hajnówce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2018/PN/R/CZP/1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac budowlanych: "Przebudowa z rozbudową istniejącego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Poradni w celu utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego" wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.1. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC NAPRAWY BUDYNKU * Skucie uszkodzonych tynków wewnętrznych oraz posadzek podłoża, * Osuszenie i odgrzybienie zawilgoconych ściany zewnętrznych i wewnętrznych, oraz usunięcie zielonego nalotu z mchu * Naprawa izolacji przeciwwilgociowej na dachu budynku, przez zgrzanie nowej warstwy papy w miejscu przecieków. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY BUDYNKU * Dobudowa zadaszonego podjazdu (na pochylni) dla karetek. * Dobudowa części budynku o wymiarach 17,2m x 10,8 m od strony północno wschodniej. * Zabudowa części ogrodu w budynku A. * Termomodernizacja ścian istniejącego budynku - części dobudowanej w 2009 r poprzez usunięcie starego materiału izolacyjnego - styropianu gr. 12 cm i izolację ścian styropianem EPS l=0,032 (W/mK) grubości 20 cm * Termomodernizacja całego dachu istniejącego budynku poprzez usunięcie istniejącej warstwy papy, wycięcie otworów w stropie korytkowym i wdmuchanie przez nie ocieplenia w postaci granulatu kulek styropianowych l=0,043 (W/mK). Grubość warstwy min. 35 cm. * Termomodernizacja posadzek na gruncie poprzez skucie istniejących warstw posadzki wykonanie nowej podbudowy gr. 15 cm, ułożeniu styropianu EPS 100 l=0,038 (W/mK) grubości 10 cm, wylaniu warstwy posadzki cementowej i ułożenie warstw wykończeniowych. * Wyburzenie części ścianek działowych, * Rozebranie murów podokiennych, * Projekt zakłada wykonanie przebić w istniejących ścianach konstrukcyjnych. W miejscach projektowanych przebić, należy zaprojektować nadproża i belki stalowe, wg projektu konstrukcji * budowa ogrodzenia ogrodu rekreacyjnego * instalacja zieleni, oświetlenia i nawodnienia w ogrodach * zamurowanie zbędnych otworów i drzwiowych * instalacja przeszklenia nieprzeziernego, izolowanego termicznie w otworach okiennych w łazienkach * wymurowanie nowych ścian zewnętrznych i działowych * budowa nowej konstrukcji stropów i ścian * montaż ścian działowych GK oraz murowanych * wykonanie nadproży stalowych * montaż nowej stolarki okiennej tam gdzie konieczna jest jej wymiana, powiększenie lub w nowej lokalizacji, wymiana szyby wewnętrznej w oknach istniejących na szybę bezpieczną * Instalacja rolet zewnętrznych chroniących południową i wschodnią elewację * montaż nowej stolarki drzwiowej i wewnętrznych ścianek szklanych * instalacja świetlików * naprawa tynków (po wykonaniu nowych instalacji i innych pracach remontowych) * wykonanie okładzin podłogowych, ścian i sufitów podwieszonych solidnych a z płyt akustycznych tylko w pom. personelu. * wykonanie instalacji wod-kan. i montaż nowego sprzętu i armatury bezpiecznej. * wykonanie instalacji ogrzewania * wykonie instalacji elektrycznych i oświetlenia oraz niskoprądowych (kontroli dostępu, monitoringu) * wykonanie instalacji ppoż. * wykonanie wentylacji mechanicznej i chłodzenia * naprawa istniejących okien i zasklepienie otworów klamek * montaż zasłon na łatwo opadających szynach. * zabezpieczenia bezpieczeństwa pacjentów i personelu. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE W ZAKRESIE PROJEKTU * wbudowane szafki kuchenne, p. socjalnych, zabiegowych oraz blaty recepcyjne i bazy personelu * meble i wyposażenie ruchome pomieszczeń medycznych * szafki i ławki szatniowe * zainstalowanie nowych szyn i zasłon * ochrona ścian (szczegółowy wykaz w części technologicznej) ROZBIÓRKI * demontaż stolarki drzwiowej * demontaż części parapetów podokiennych i okien * wyburzenie części ścianek działowych, pionów wentylacji grawitacyjnej, * rozbiórka nieużytkowanych kominów dachowych oraz innych elementów dachowych * rozbiórka fragmentów ścian konstrukcyjnych * wykonanie otworów w ścianach nośnych i działowych * rozebranie murów podokiennych i powiększenie otworów okiennych w patiach * wykonanie otworów dla instalacji świetlików * demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych oraz grzejników * skucie uszkodzonych tynków, wew., glazury oraz posadzek do podłoża * Skucie tynków zewnętrznych w części budynku dobudowanej w 2009 r * Usunięcie styropianu gr 12 cm z części budynku dobudowanej w 2009 r * rozebranie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz nieużywanych ramp. * rozebranie nawierzchni z płytek wraz z podbudową * rozebranie murów oporowych * rozebranie balustrad 1.2. Dane liczbowe Zestawienie powierzchni i kubatury Powierzchnia użytkowa rozbudowa Poradnia 146,1 [m2] Powierzchnia użytkowa rozbudowa ogród 1 komunikacja 31,7 [m2] Powierzchnia użytkowa części istniejącej przebudowywanej 1204,3 [m2] Powierzchnia użytkowa Razem parter 1382,1[m2] Powierzchnia zabudowy rozbudowa Poradnia 179,3 [m2] Powierzchnia zabudowy rozbudowa ogród 1 komunikacja 34,5 [m2] Powierzchnia zabudowy razem 1824,2 [m2] (z częścią budynku nie podlegającą przebudowie) Powierzchnia wewnętrzna 1525,0[m2] Kubatura rozbudowa 759,0 [m3] Kubatura razem 6475,9 [m3] 2.Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć urządzeń/materiałów/sprzętu, fabrycznie nowych, z datą produkcji nie starszą niż z 2017 roku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w treści SIWZ oraz ich ofercie przetargowej. 3.W każdym przypadku, gdy w "opisie przedmiotu zamówienia" nastąpiło wskazanie znaków towarowych (marek) lub patentów lub pochodzenia (producent, kraj) lub źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje urządzenia/materiały/sprzęt, lub norm, które zamierza zastosować dany wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, w związku z brzmieniem treści art. 30 ust. 4 u.p.z.p. , przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszy pojęcie "lub równoważne". 4. Za ,,równoważne'' Zamawiający uzna przy ocenie ofert urządzenia/materiały/sprzęt, posiadające istotne z punktu technologicznego i funkcjonalnego, właściwości/parametry brzegowe, pozwalające na osiągnięcie co najmniej takich samych lub lepszych efektów ich pracy lub zastosowania (funkcjonalność) jak te "referencyjne" określone/opisane w załączniku nr 7 do SIWZ, które gwarantowały będą wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem budowlanym, bez dokonywania w projekcie budowlanym zmian powodujących istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę i nakładających obowiązek uzyskania zmiany pozwolenia na budowę. 5. W przypadku gdy dany wykonawca będzie chciał skorzystać z przysługującego mu prawa do złożenia oferty w oparciu o urządzenia/materiały/sprzęt "równoważne" zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć załącznik - tabelę rozwiązań "równoważnych" wskazując konkretne/zindywidualizowane urządzenie/materiał/sprzęt oferowane jako "równoważne", z podaniem nazwy ich producenta/marki/modelu/roku produkcji oraz wskazać parametry w zakresie umożliwiającym stwierdzenie w/w w pkt 8 "równoważności". Brak w złożonej ofercie Wykonawcy jednoznacznego, pisemnego oświadczenia o zaoferowaniu przez niego urządzenia/materiału/sprzętu "równoważnych" będzie stanowiło podstawę do przyjęcia przez Zamawiającego, że Wykonawca ten zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z użyciem tych opisanych w SIWZ (załączniki nr 7) referencyjnych urządzeń/materiałów/sprzętu. 6. Ciężar udowodnienia, że dane urządzenie/materiał/sprzęt są "równoważne" w stosunku do tych określonych/opisanych przez Zamawiającego w treści SIWZ, spoczywa na Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty w trybie przesłanki z art. 89 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p. 7. Przedmiary robót, wyszczególnione w załączniku nr 7 do SIWZ należy traktować jako element pomocniczy do skalkulowania oferty cenowej ryczałtowej. Jeżeli występują rozbieżności lub różnice w opisie przedmiotu zamówienia (np. są mniej szczegółowe lub podają inne wartości czy cechy) pomiędzy projektami wykonawczymi a przedmiarami robót, wiążącym jest opis przedmiotu zamówienia zawarty w projektach wykonawczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7550000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sato Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zielna 31W
Kod pocztowy: 15-339
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9286500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9286500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10720445.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.