eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i naprawa mebli w gabinetach Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-29

Ogłoszenie nr 500206493-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.

Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.: Dostawa i naprawa mebli w gabinetach Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579628-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500151181-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14204948200000, ul. ul. Nowy Zjazd 1, 00301 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 69 400, e-mail k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl, faks 22 55 69 403.
Adres strony internetowej (url): www.mcs-przychodnia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i naprawa mebli w gabinetach Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

(nr ref. sprawy: ZP/17/18)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i naprawa mebli w gabinetach Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie w ilościach, rodzajach, parametrach technicznych i użytkowych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz mebli: 1: SZAFKA ZLEWOZMYWAKOWA szt 24 2: BIURKO szt 7 3:KONTENER DO BIURKA szt 21 4: SZAFO REGAŁ STOJĄCY Z 4 DRZWICZKAMI 1 5: SZAFKA STOJĄCA Z SZUFLADAMI szt 9 6: SZAFKA STOJĄCA Z SZUFLADAMI szt 4 7: SZAFKA STOJĄCA Z DRZWICZKAMI szt 6 8:SZAFKA STOJĄCA Z DRZWICZKAMI szt 1 9: SZAFKA WISZĄCA Z DRZWICZKAMI szt 1 10: PÓŁKI WISZĄCE szt 2 11: SZAFKA STOJĄCA Z DRZWICZKAMI WSUWANA POD BLAT szt 2 12: SZAFKA STOJĄCA Z DRZWICZKAMI szt 1 13: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCYCH BIUREK GABINETOWYCH szt 10 14: WYMIANA BLATÓW W SZAFKACH STOJĄCYCH szt 6 15: WYMIANA BLATÓW W SZAFKACH STOJĄCYCH szt 1 16: ASYSTOR STOMATOLOGICZNY szt 2 17: SZAFKA STOJĄCA Z DRZWICZKAMI szt 2 18: SZAFKA STOJĄCA Z DRZWICZKAMI szt 4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193710.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU ANEX Wiesław Stanuszek
Email wykonawcy: anexmeble@op.pl
Adres pocztowy: ul. Braci Żmudów 35 B
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148374.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148374.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 459688.44
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.