eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. JANA MATEJKI W WIELICZCE - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-28

Ogłoszenie nr 500205871-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.

Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki: ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. JANA MATEJKI W WIELICZCE - ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592562-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki, Krajowy numer identyfikacyjny 70752100000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 32020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 783 277, e-mail lo@powiatwielicki.pl, faks 122 880 835.
Adres strony internetowej (url): www.liceum-matejki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. JANA MATEJKI W WIELICZCE - ETAP II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LO.271-1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Matejki w Wieliczce na działce ewidencyjnej nr 714 w Wieliczce, obręb 2. W ramach II etapu Wykonawca zobowiązany jest zrealizować między innymi roboty ogólnobudowlane i instalacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarach robót- załącznik ,,nr 8´´ do SIWZ, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik ,,nr 9´´ do SIWZ c) projekcie budowlanym, opracowanym przez Studio COMPLEX kwiecień 2010r. -załącznik ,,nr 10´´ do SIWZ, 3. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej Terenu Budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Zamawiającym. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 5. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 6. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 7. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. 8. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 9. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: a) decyzją Starosty Wielickiego nr 739.2016 z dnia 24 maja 2010r., znak: BGN.7351/W-455/10 - załącznik ,,nr 12´´ do SIWZ 10. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Harmonogram Terminowo -Rzeczowo -Finansowy, obejmujący pełny zakres robót z podziałem na planowane rodzaje robót realizowanych w danym miesiącu, ich wycenę, planowane terminy realizacji z podziałem na miesiące - zgodnie z załącznikiem ,, nr 11´´ do SIWZ. UWAGA: ocieplenie poddasza należy wykonać do 30 października 2018 r. 11. Harmonogram Terminowo-Rzeczowo-Finansowy musi zostać wypełniony w sposób uwzględniający wykonywanie inwestycji przez cały okres realizacji umowy przy uwzględnieniu zasad sztuki budowlanej, zapisów STWiORB. 12. Za wadliwie sporządzony Zamawiający uzna Harmonogram-Terminowo-Rzeczowo-Finansowy, który: a) zawiera inna wartość całkowitą robót niż cena wskazana w Formularzu Oferty, b) zawiera dłuższy okres realizacji przedmiotu zamówienia niż wskazany w ofercie, c) wartość danego rodzaju robót jest nieproporcjonalne wysoka w stosunku do ogólnej wartości całkowitej zamówienia i rażąco odbiega od ceny rynkowej lub wartości określonej w kosztorysie inwestorskim za tego typu roboty 13. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, użytkowych, estetycznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 14. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego rozwiązań przykładowych, na Wykonawcy ciąży obowiązek zastosowania rozwiązań jednolitych przy wykonywaniu całego przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) protokolarnego przyjęcia Terenu Budowy i przygotowania go do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności wyposażenia zaplecza budowy we wszystkie przedmioty niezbędne dla/lub podczas wykonywania robót, oświetlenia Terenu Budowy i zapewnienia jego ochrony, c) zapewnienia dostaw energii elektrycznej, gazu, wody oraz innych mediów, w zakresie koniecznym dla wykonania przedmiotu Umowy, oraz pokrycie pełnych opłat za energię elektryczną, wodę, gaz i inne konieczne media, d) w przypadku podłączenia nadbudowanej kondygnacji do centralnego ogrzewania budynku, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów tego ogrzewania na zasadach uzgodnionych z Dyrektorem Liceum. e) zabezpieczenia Terenu Budowy, właściwych warunków bhp i p.poż. podczas wykonywania prac, f) utrzymania ładu i porządku na Terenie Budowy, g) nie dopuszczanie do zniszczenia i zanieczyszczenia dróg publicznych przez pojazdy wykorzystywane bezpośrednio i pośrednio przez Wykonawcę. h) dokonywania wszelkich zgłoszeń i zawiadomień kierowanych do wszelkich organów, w tym nadzoru budowlanego, związanych z wykonywaniem Inwestycji, które zgodnie z wydanymi decyzjami, pozwoleniami i zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane obciążają Zamawiającego, i) organizowanie narad z udziałem kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru inwestorskiego i ewentualnie innych przedstawicieli Zamawiającego, j) umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego innym niż Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapoznawania się z przebiegiem prac, k) zapewnienia organizacji i realizacji dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania umowy, w tym do takiej organizacji i realizacji dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy aby zapewniały sprawny i zgodny z umową przebieg inwestycji, l) utrzymania czystości na terenach przyległych do terenu budowy (w tym dojazdy), m) na żądanie Zamawiającego do przerwania robót, a jeżeli zajdzie taka potrzeba do zabezpieczenia wykonywanych prac przed zniszczeniem, n) uporządkowania po zakończeniu robót Terenu Budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie w umowie, o) wykonywania prac w ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, p) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, q) zgłaszania częściowego odbioru robót Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego, zgłaszania robót zanikających, ulegających zakryciu, r) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy oraz Kierowników poszczególnych branż, s) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru częściowego robót budowlanych, odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, t) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, u) gromadzenia i usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, v) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214220-8


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45317300-5, 45316000-5, 45311200-2, 45311100-1, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2372213.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGA Bauservice Sp. zo.o.
Email wykonawcy: biuro@agabauservice.com
Adres pocztowy: ul. Żabiniec 35
Kod pocztowy: 31-215
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2917821.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2917821.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3195154.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.