To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-28
Ogłoszenie nr 500205047-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
Muzeum Podlaskie w Białymstoku: Remont elewacji oraz montaż instalacji monitoringu w budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim położonego na działce nr 1598/1 przy ul. Mickiewicza 45
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591661-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 27632800000,
ul. ul. Ratusz-Rynek Kościuszki
10,
15426
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7421473, 7421440, e-mail
administracja@muzeum.bialystok.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji oraz montaż instalacji monitoringu w budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim położonego na działce nr 1598/1 przy ul. Mickiewicza 45
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG/360/03/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont elewacji: Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy wykonać niezbędne rusztowania, zabezpieczyć przed zniszczeniem i zachlapaniem elementy budynku nie podlegające remontowi. Sposób wykonania rusztowań bądź np. użycie podnośnika do wykonania prac na wysokości powinien zapewniać bezpośredni dostęp przedstawiciela Inwestora oraz osób nadzorujących budowę do remontowanych elementów. Istniejące powłoki malarskie należy zmyć i oczyścić z zabrudzeń. Przecieranie tynków materiałem ściernym jest dopuszczalne jedynie na powierzchniach płaskich, elementy wystroju sztukatorskiego (boniowania, gzymsy) można oczyszczać jedynie preparatami ługującymi istniejące powłoki malarskie bez uszkadzania profilowanej powierzchni tynku. Istniejące tynki należy opukać w poszukiwaniu ewentualnych miejsc odparzania się tynku. W miejscu jego pękania bądź łuszczenia się osłabiony tynk należy odkuć, ubytek uzupełnić tynkiem mineralnym renowacyjnym WTA kat. III. Ewentualne ubytki na powierzchniach gzymsów, krawędziach pilastrów, boniowaniu należy uzupełniać wykonując szablon wycięty ze sklejki dopasowany do istniejącego gzymsu i przeciągając szablonem zaprawę w celu wiernego odtworzenia pierwotnego profilu. Ściany zewnętrzne należy zagruntować a następnie pomalować dwukrotnie farbą silikatową o wysokim współczynniku dyfuzji pary wodnej. Grunt i farba powinny stanowić wspólny system malarski dostarczany przez jednego producenta. Przed rozpoczęciem malowania należy wykonać próbki kolorystyczne Instalacja monitoringu: Zakres prac powinien obejmować: o instalację okablowania dla urządzeń: kamer CCTV, o budowę i wyposażenie szafki wewnętrznej monitoringu CCTV, o ułożenie i zakończenie kabli sygnałowych, o instalację uziemiającą. Podgląd obrazów z kamer będzie realizowany z poziomu projektowanego monitora Full HD LED 32" zainstalowanego w pom. sali zajęć na poziomie parteru. Okablowanie powinno spełniać obowiązujące normy europejskie w zakresie instalacji oraz wymagań ogólnych i specyficznych dla danego środowiska. System CCTV należy zaprojektować w oparciu o architekturę sieciową pozwalającą na praktycznie nieograniczoną swobodę w budowaniu punktów podglądu. Koncepcja monitoringu zakłada stworzenie dedykowanej sieci komputerowej. Przed realizacją konieczna jest dokładna analiza możliwych rozwiązań. System zaprojektowano na bazie następujących urządzeń pasywnych i aktywnych: o szafka wisząca 19"/6U o wym. 600x500, o panel wentylacyjny 2 wentylatorowy z termostatem, o rejestrator 8 kanałowy IP z dyskiem twardym HDD 6TB, o switch 24 portów RJ45 + 4xSFP, PoE o moduł zabezpieczeń przeciwprzepięciowych System umożliwia zarówno zwiększenie liczby monitorów na powyższym stanowisku operatorskim, jak i stworzenie kolejnych, podobnych punktów podglądu. Dodatkowo projekt przewiduje montaż w szafie CCTV projektowanego zasilacza awaryjnego UPS o mocy 1000VA w celu podtrzymania zasilania dedykowanego dla urządzeń aktywnych systemu informatycznego. Projektowana szafa CCTV powinna być podłączona do głównej szyny uziemiającej budynku (zgodnie z normami dla instalacji elektrycznych wewnętrznych). Szafę CCTV zasilić zgodnie z załączonym schematem do dokumentacji projektowej. Zaprojektowano kamery zewnętrzne tubowe IP 2Mpx. Kamery należy montować pod dachem na poziomie piętra. Dodatkowo niniejsze opracowanie przewiduje montaż po stronie punktów kamerowych ochronników na kablu zasilającym i wizyjnym. Instalację na terenie przedmiotowego obiektu należy wykonać następującymi przewodami: o kabel skrętkowy np. typu U/UTP kat. 6 LSOH - połączenie punktów kamerowych z projektowanym rejestratorem, o kabel skrętkowy np. typu U/UTP kat. 6 LSOH - połączenie projektowanej szafy CCTV z istniejącym głównym punktem dystrybucyjnym znajdującym się w sali lekcyjnej na poziomie parteru. Przewody należy układać w: o rurach giętkich, wzmocnionych o średnicy 32mm układanych pod tynkiem, o rurach sztywnych o średnicy 32mm układanych w uchwytach na poddaszu oraz przy przejściach przez ściany i stropy i w istniejących przebiciach, Szczegółowy zakres prac znajduje się w projekcie budowlanym Remontu elewacji oraz montażu instalacji monitoringu w budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim położonego na działce nr 1598/1 przy ul. Mickiewicza 45.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 32323500-8, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162247.77
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WALMAR Waldemar Gajko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249567.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 42927.00 IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8.
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Przebudowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej - podłączenie sieci wewnętrznej do zewnętrznej kanalizacji z likwidacją szamb
- Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.