eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › sukcesywne dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych) oraz drobnego sprzętu medycznego

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-27

Ogłoszenie nr 500204704-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.

Zgorzelec:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 605498-N-2018
Data: 17/08/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Krajowy numer identyfikacyjny 23116144800000, ul. ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 722 858, e-mail zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl, faks 757 722 858.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.zgorzelec.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: sukcesywne dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych) oraz drobnego sprzętu medycznego - 43 części. Zamawiający wymaga złożenia oferty na wszystkie pozycje asortymentowe danego pakietu (części) - wyjątek Pakiet 1 i 3, gdzie dopuszczono składanie osobnych ofert na poszczególne pozycje asortymentowe
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: sukcesywne dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych) oraz drobnego sprzętu medycznego - 44 części. Zamawiający wymaga złożenia oferty na wszystkie pozycje asortymentowe danego pakietu (części) - wyjątek Pakiet 1 i 3, gdzie dopuszczono składanie osobnych ofert na poszczególne pozycje asortymentowe

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 12 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 12
W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 30/06/2018 Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizowaniem/zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1 dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych lub niemedycznych) lub drobnego sprzętu medycznego - na kwotę brutto zł: Pakiet nr 1.1 - 1 100,00 Pakiet nr 1.2 - 850,00 Pakiet nr 1.3 - 1 400,00 Pakiet nr 2 - 600,00 Pakiet nr 3.1 - 450,00 Pakiet nr 3.2 - 500,00 Pakiet nr 3.3 - 7 300,00 Pakiet nr 3.4 - 550,00 Pakiet nr 3.5 - 180,00 Pakiet nr 3.6 - 1 600,00 Pakiet nr 3.7 - 11 600,00 Pakiet nr 3.8 - 2 150,00 Pakiet nr 3.9 - 2 000,00 Pakiet nr 3.10 - 350,00 Pakiet nr 3.11 - 150,00 Pakiet nr 3.12 - 450,00 Pakiet nr 3.13 - 10 200,00 Pakiet nr 3.14 - 3 900,00 Pakiet nr 3.15 - 600,00 Pakiet nr 3.16 - 2 000,00 Pakiet nr 3.17 - 75,00 Pakiet nr 3.18 - 1 400,00 Pakiet nr 3.19 - 700,00 Pakiet nr 3.20 - 600,00 Pakiet nr 3.21 - 270,00 Pakiet nr 3.22 - 3 100,00 Pakiet nr 3.23 - 900,00 Pakiet nr 3.24 - 6 200,00 Pakiet nr 3.25 - 2 300,00 Pakiet nr 3.26 - 7 500,00 Pakiet nr 4 - 1 600,00 Pakiet nr 5 - 2 900,00 Pakiet nr 6 - 4 500,00 Pakiet nr 7 - 9 300,00 Pakiet nr 8 - 2 500,00 Pakiet nr 9 - 12 000,00 Pakiet nr 10 - 15 400,00 Pakiet nr 11 - 72 500,00 Pakiet nr 12- 6 600,00 Pakiet nr 13 - 250,00 Pakiet nr 14 - 39 400,00 Pakiet nr 15 - 3 800,00 Pakiet nr 16 - 11 000,00 Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń sporządzonych zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.Informacje zawarte w złożonych oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W ogłoszeniu powinno być: Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizowaniem/zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1 dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych lub niemedycznych) lub drobnego sprzętu medycznego - na kwotę brutto zł: Pakiet nr 1.1 - 1 100,00 Pakiet nr 1.2 - 850,00 Pakiet nr 1.3 - 1 400,00 Pakiet nr 2 - 600,00 Pakiet nr 3.1 - 450,00 Pakiet nr 3.2 - 500,00 Pakiet nr 3.3 - 7 300,00 Pakiet nr 3.4 - 550,00 Pakiet nr 3.5 - 180,00 Pakiet nr 3.6 - 1 600,00 Pakiet nr 3.7 - 11 600,00 Pakiet nr 3.8 - 2 150,00 Pakiet nr 3.9 - 2 000,00 Pakiet nr 3.10 - 350,00 Pakiet nr 3.11 - 150,00 Pakiet nr 3.12 - 450,00 Pakiet nr 3.13 - 10 200,00 Pakiet nr 3.14 - 3 900,00 Pakiet nr 3.15 - 600,00 Pakiet nr 3.16 - 2 000,00 Pakiet nr 3.17 - 75,00 Pakiet nr 3.18 - 1 400,00 Pakiet nr 3.19 - 700,00 Pakiet nr 3.20 - 600,00 Pakiet nr 3.21 - 270,00 Pakiet nr 3.22 - 3 100,00 Pakiet nr 3.23 - 900,00 Pakiet nr 3.24 - 6 200,00 Pakiet nr 3.25 - 2 300,00 Pakiet nr 3.26 - 7 500,00 Pakiet nr 3.27 - 3 800,00 Pakiet nr 4 - 1 600,00 Pakiet nr 5 - 2 900,00 Pakiet nr 6 - 4 500,00 Pakiet nr 7 - 9 300,00 Pakiet nr 8 - 2 500,00 Pakiet nr 9 - 12 000,00 Pakiet nr 10 - 15 400,00 Pakiet nr 11 - 72 500,00 Pakiet nr 12- 2 800,00 Pakiet nr 13 - 250,00 Pakiet nr 14 - 39 400,00 Pakiet nr 15 - 3 800,00 Pakiet nr 16 - 11 000,00 Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń sporządzonych zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.Informacje zawarte w złożonych oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty: 7.1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw: przynajmniej 1 dostawy drobnego sprzętu ortopedycznego - na kwotę brutto zł: Pakiet nr 1.1 - 1 100,00 Pakiet nr 1.2 - 850,00 Pakiet nr 1.3 - 1 400,00 Pakiet nr 2 - 600,00 Pakiet nr 3.1 - 450,00 Pakiet nr 3.2 - 500,00 Pakiet nr 3.3 - 7 300,00 Pakiet nr 3.4 - 550,00 Pakiet nr 3.5 - 180,00 Pakiet nr 3.6 - 1 600,00 Pakiet nr 3.7 - 11 600,00 Pakiet nr 3.8 - 2 150,00 Pakiet nr 3.9 - 2 000,00 Pakiet nr 3.10 - 350,00 Pakiet nr 3.11 - 150,00 Pakiet nr 3.12 - 450,00 Pakiet nr 3.13 - 10 200,00 Pakiet nr 3.14 - 3 900,00 Pakiet nr 3.15 - 600,00 Pakiet nr 3.16 - 2 000,00 Pakiet nr 3.17 - 75,00 Pakiet nr 3.18 - 1 400,00 Pakiet nr 3.19 - 700,00 Pakiet nr 3.20 - 600,00 Pakiet nr 3.21 - 270,00 Pakiet nr 3.22 - 3 100,00 Pakiet nr 3.23 - 900,00 Pakiet nr 3.24 - 6 200,00 Pakiet nr 3.25 - 2 300,00 Pakiet nr 3.26 - 7 500,00 Pakiet nr 4 - 1 600,00 Pakiet nr 5 - 2 900,00 Pakiet nr 6 - 4 500,00 Pakiet nr 7 - 9 300,00 Pakiet nr 8 - 2 500,00 Pakiet nr 9 - 12 000,00 Pakiet nr 10 - 15 400,00 Pakiet nr 11 - 72 500,00 Pakiet nr 12- 6 600,00 Pakiet nr 13 - 250,00 Pakiet nr 14 - 39 400,00 Pakiet nr 15 - 3 800,00 Pakiet nr 16 - 11 000,00 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie - według wzoru na załączniku nr 8 do SIWZ - NA WEZWANIE (pkt. 7.4 niniejszej SIWZ). Wartość ujęta w wykazie j/w może być kwotą jednorazowej dostawy lub sumą wykonanych dostaw dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej. Dowodami, o których mowa, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W ogłoszeniu powinno być: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty: 7.1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw: przynajmniej 1 dostawy drobnego sprzętu ortopedycznego - na kwotę brutto zł: Pakiet nr 1.1 - 1 100,00 Pakiet nr 1.2 - 850,00 Pakiet nr 1.3 - 1 400,00 Pakiet nr 2 - 600,00 Pakiet nr 3.1 - 450,00 Pakiet nr 3.2 - 500,00 Pakiet nr 3.3 - 7 300,00 Pakiet nr 3.4 - 550,00 Pakiet nr 3.5 - 180,00 Pakiet nr 3.6 - 1 600,00 Pakiet nr 3.7 - 11 600,00 Pakiet nr 3.8 - 2 150,00 Pakiet nr 3.9 - 2 000,00 Pakiet nr 3.10 - 350,00 Pakiet nr 3.11 - 150,00 Pakiet nr 3.12 - 450,00 Pakiet nr 3.13 - 10 200,00 Pakiet nr 3.14 - 3 900,00 Pakiet nr 3.15 - 600,00 Pakiet nr 3.16 - 2 000,00 Pakiet nr 3.17 - 75,00 Pakiet nr 3.18 - 1 400,00 Pakiet nr 3.19 - 700,00 Pakiet nr 3.20 - 600,00 Pakiet nr 3.21 - 270,00 Pakiet nr 3.22 - 3 100,00 Pakiet nr 3.23 - 900,00 Pakiet nr 3.24 - 6 200,00 Pakiet nr 3.25 - 2 300,00 Pakiet nr 3.26 - 7 500,00 Pakiet nr 3.27 - 3 800,00 Pakiet nr 4 - 1 600,00 Pakiet nr 5 - 2 900,00 Pakiet nr 6 - 4 500,00 Pakiet nr 7 - 9 300,00 Pakiet nr 8 - 2 500,00 Pakiet nr 9 - 12 000,00 Pakiet nr 10 - 15 400,00 Pakiet nr 11 - 72 500,00 Pakiet nr 12- 2 800,00 Pakiet nr 13 - 250,00 Pakiet nr 14 - 39 400,00 Pakiet nr 15 - 3 800,00 Pakiet nr 16 - 11 000,00 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie - według wzoru na załączniku nr 8 do SIWZ - NA WEZWANIE (pkt. 7.4 niniejszej SIWZ). Wartość ujęta w wykazie j/w może być kwotą jednorazowej dostawy lub sumą wykonanych dostaw dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej. Dowodami, o których mowa, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 7.6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: NA WEZWANIE (pkt. 7.4 niniejszej SIWZ): 7.6.1. Oświadczenia Wykonawcy, ze przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 211j.t. ze zmianami). W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku - należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. 7.6.2. oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE/lub deklarację zgodności CE oraz świadectwa rejestracji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przesłać dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu - na wezwanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego wezwania 7.6.3. szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - katalog lub prospekt lub folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ oraz zawierający numery katalogowe - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis - umieszczając w nim zarówno nr Pakietu, jak i nr poszczególnej pozycji asortymentowej Pakietu (np. Pakiet 1 poz. 1 itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia 7.6.4. dotyczy wszystkich Pakietów - na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbek oferowanych wyrobów - po 1 szt. (Zamawiający wskazuje powyższy obowiązek informacyjnie, NIE NALEŻY składać oświadczenia w powyższym zakresie, 7.6.5. dotyczy pakietu nr 1 (poz. 1) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN EN 13795 1-3.
W ogłoszeniu powinno być: 7.6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: NA WEZWANIE (pkt. 7.4 niniejszej SIWZ): 7.6.1. oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r.; poz. 211) - w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu. 7.6.2. --- 7.6.3. szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - katalog lub prospekt lub folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ oraz zawierający numery katalogowe - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis - umieszczając w nim zarówno nr Pakietu, jak i nr poszczególnej pozycji asortymentowej Pakietu (np. Pakiet 1 poz. 1 itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia 7.6.4. dotyczy wszystkich Pakietów - na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbek oferowanych wyrobów - po 1 szt. (Zamawiający wskazuje powyższy obowiązek informacyjnie, NIE NALEŻY składać oświadczenia w powyższym zakresie, 7.6.5. dotyczy pakietu nr 1 (poz. 2) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN EN 13795 1-3, 7.6.6. dotyczy pakietu nr 14 (poz. 2) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą ISO 11948-1 7.6.7. dotyczy pakietu nr 12 (poz. 2-4) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 1616:2002

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium 10. Wymagania dotyczące wadium. 10.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 10.2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 760,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy siedemset sześćdzisiąt złotych 00/100) - w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety - w terminie do dnia składania ofert. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1.1 - 80,00 Pakiet nr 1.2 - 65,00 Pakiet nr 1.3 - 100,00 Pakiet nr 2 - 40,00 Pakiet nr 3.1 - 30,00 Pakiet nr 3.2- 35,00 Pakiet nr 3.3 - 540,00 Pakiet nr 3.4 - 40,00 Pakiet nr 3.5 - 10,00 Pakiet nr 3.6 - 120,00 Pakiet nr 3.7 - 850,00 Pakiet nr 3.8 - 140,00 Pakiet nr 3.9 - 150,00 Pakiet nr 3.10 - 25,00 Pakiet nr 3.11 - 10,00 Pakiet nr 3.12 - 30,00 Pakiet nr 3.13 - 760,00 Pakiet nr 3.14 - 280,00 Pakiet nr 3.15 - 45,00 Pakiet nr 3.16 - 150,00 Pakiet nr 3.17 - 5,00 Pakiet nr 3.18 - 100,00 Pakiet nr 3.19 - 50,00 Pakiet nr 3.20 - 40,00 Pakiet nr 3.21 - 20,00 Pakiet nr 3.22 - 230,00 Pakiet nr 3.23 - 65,00 Pakiet nr 3.24 - 460,00 Pakiet nr 3.25 - 170,00 Pakiet nr 3.26 - 550,00 Pakiet nr 4 - 120,00 Pakiet nr 5 - 220,00 Pakiet nr 6 - 340,00 Pakiet nr 7 - 680,00 Pakiet nr 8 - 400,00 Pakiet nr 9 - 880,00 Pakiet nr 10 - 1 150,00 Pakiet nr 11 - 5 300,00 Pakiet nr 12 - 480,00 Pakiet nr 13 - 20,00 Pakiet nr 14 - 2 900,00 Pakiet nr 15 - 280,00 Pakiet nr 16 - 800,00 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.3.1. pieniądzu; 10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.3.3. gwarancjach bankowych; 10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). 10.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: ? nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, ? określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, ? kwotę gwarancji, ? termin ważności gwarancji, Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 10.5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 10.6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem: "Przetarg nieograniczony - JEDNORAZÓWKA 34/ZP/2018" Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 10.9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.10 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w niewłaściwej formie. 10.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium 10. Wymagania dotyczące wadium. 10.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 10.2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 760,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy siedemset sześćdzisiąt złotych 00/100) - w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety - w terminie do dnia składania ofert. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1.1 - 80,00 Pakiet nr 1.2 - 65,00 Pakiet nr 1.3 - 100,00 Pakiet nr 2 - 40,00 Pakiet nr 3.1 - 30,00 Pakiet nr 3.2- 35,00 Pakiet nr 3.3 - 540,00 Pakiet nr 3.4 - 40,00 Pakiet nr 3.5 - 10,00 Pakiet nr 3.6 - 120,00 Pakiet nr 3.7 - 850,00 Pakiet nr 3.8 - 140,00 Pakiet nr 3.9 - 150,00 Pakiet nr 3.10 - 25,00 Pakiet nr 3.11 - 10,00 Pakiet nr 3.12 - 30,00 Pakiet nr 3.13 - 760,00 Pakiet nr 3.14 - 280,00 Pakiet nr 3.15 - 45,00 Pakiet nr 3.16 - 150,00 Pakiet nr 3.17 - 5,00 Pakiet nr 3.18 - 100,00 Pakiet nr 3.19 - 50,00 Pakiet nr 3.20 - 40,00 Pakiet nr 3.21 - 20,00 Pakiet nr 3.22 - 230,00 Pakiet nr 3.23 - 65,00 Pakiet nr 3.24 - 460,00 Pakiet nr 3.25 - 170,00 Pakiet nr 3.26 - 550,00 Pakiet nr 3.27 - 280,00 Pakiet nr 4 - 120,00 Pakiet nr 5 - 220,00 Pakiet nr 6 - 340,00 Pakiet nr 7 - 680,00 Pakiet nr 8 - 400,00 Pakiet nr 9 - 880,00 Pakiet nr 10 - 1 150,00 Pakiet nr 11 - 5 300,00 Pakiet nr 12 - 200,00 Pakiet nr 13 - 20,00 Pakiet nr 14 - 2 900,00 Pakiet nr 15 - 280,00 Pakiet nr 16 - 800,00 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.3.1. pieniądzu; 10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.3.3. gwarancjach bankowych; 10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). 10.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: ? nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, ? określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, ? kwotę gwarancji, ? termin ważności gwarancji, Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 10.5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 10.6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem: "Przetarg nieograniczony - JEDNORAZÓWKA 34/ZP/2018" Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 10.9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.10 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w niewłaściwej formie. 10.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: § 10 ZMIANY UMOWY 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu, który dla swej skuteczności wymaga zachowania formy pisemnej. Zmiana może nastąpić w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiany danych kontrahenta tj.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej, 2) zmiany miejsca realizacji umowy czy umówionych terminów, 3) zmiany asortymentu na inny, np. na skutek wycofania starego i wprowadzenie nowego, o przybliżonych parametrach użytkowych (zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i w cenie przetargowej), 4) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 6) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp. 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, 8) Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany wysokości tego podatku - bez konieczności dokonywania zmiany umowy - przy czym zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. b) zmian wskaźnika GUS dotyczącego cen towarów i usług konsumpcyjnych - nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy i nie częściej niż 1 raz na 12 miesięcy, w przypadku gdy wskaźnik ten ulegnie zmianie o minimum 5% - po zaakceptowaniu proponowanej zmiany umowy w aneksie pod rygorem nieważności. Cena może ulec zmianie maksymalnie do wysokości zmienionego wskaźnika. c) okresowych obniżek cen przedmiotu zamówienia - bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o powyższym droga pisemną/faxem lub mailem. d) obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego wyrobu medycznego, w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy. e) obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany wyrób, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy - w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w umowie).
W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: § 10 ZMIANY UMOWY 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu, który dla swej skuteczności wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 8) lit. a), d) i e). Zmiana może nastąpić w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiany danych kontrahenta tj.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej, 2) zmiany miejsca realizacji umowy czy umówionych terminów, 3) zmiany asortymentu na inny, np. na skutek wycofania starego i wprowadzenie nowego, o przybliżonych parametrach użytkowych (zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i w cenie przetargowej), 4) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 6) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp. 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, 8) Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany wysokości tego podatku - bez konieczności dokonywania zmiany umowy - przy czym zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. W takiej sytuacji nowa stawka będzie stosowana automatycznie od dnia wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązujących."; b) zmian wskaźnika GUS dotyczącego cen towarów i usług konsumpcyjnych - nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy i nie częściej niż 1 raz na 12 miesięcy, w przypadku gdy wskaźnik ten ulegnie zmianie o minimum 5% - po zaakceptowaniu proponowanej zmiany umowy w aneksie pod rygorem nieważności. Cena może ulec zmianie maksymalnie do wysokości zmienionego wskaźnika. c) okresowych obniżek cen przedmiotu zamówienia - bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o powyższym droga pisemną/faxem lub mailem. d) obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego wyrobu medycznego, w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy. e) obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany wyrób, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy - w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w umowie).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-29, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-31, godzina: 12:00,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Część nr: 39 Nazwa: Pakiet nr 12 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:cewniki i inne przyrzady - 11 pozycji asortymentowych 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33190000-8, 33141200-2, 33141620-2 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 100,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 39 Nazwa: Pakiet nr 12 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:cewniki i inne przyrzady - 8 pozycji asortymentowych 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33190000-8, 33141200-2, 33141620-2 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: do dnia 30/06/2019 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 100,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 44 Nazwa: Pakiet nr 3.27 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:układ anestetyczny - 1 pozycja asortymentowa 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: do 30/06/2019 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 100,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.