eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Dostawa energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-27

Ogłoszenie nr 500203790-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa energii elektrycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592666-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31766500000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48340 Głuchołazy, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 45 11 280, e-mail zp@zoz.glucholazy.pl, faks 77 45 11 280.
Adres strony internetowej (url): www.zozglucholazy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/04/07/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Przedmiotem postępowania jest zakup energii elektrycznej niskiego napięcia (400V/230V prądu zmiennego, 3-fazowego) o mocach maksymalnych oraz szacunkowym zużycie energii elektrycznej na okres 3 lat wg załącznika nr 2 do SIWZ do obiektów ochrony zdrowia Zamawiającego, na zasadach określonych przepisami ustaw Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, m.in. w zakresie świadectw pochodzenia dotyczących energii ze źródeł odnawialnych, jak również przepisami ustawy o podatku akcyzowym Dz. U. z 2014r. poz. 752 z późn. zm. oraz z zasadami określonymi w koncesjach, przepisami Kodeksu Cywilnego, postanowieniami umowy, a także zgodnie z ofertą Wykonawcy. 2. Postępowanie nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem i opomiarowaniem energii. 3. Charakterystykę elektroenergetyczną miejsca dostarczania i pomiaru energii, parametry techniczne przyłączy wielkość mocy umownej, grupę przyłączeniową oraz grupę taryfową stosowane do rozliczeń zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ . 4. Ustalenie mocy bezpiecznej i planu ograniczeń podlega uzgodnieniu między Wykonawcą a Zamawiającym w trybie zgodnym z ustawą Prawo energetyczne oraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 5. Standardy jakościowe kupowanej energii elektrycznej o niskim napięciu (400V/230V - 3-fazowe prądu zmiennego o charakterystyce sinusoidalnej) zawarte są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 05.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93 z 2007r. Rozdział X). 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. 7. Miejsce realizacji (lokalizacja): Obiekty Zamawiającego zlokalizowane są przy: a) ul. Lompy 2, 48-340 Głuchołazy - SP ZOZ ZOZ Pawilon "A", - "B" b) ul. M. C. Skłodowskiej , 48-340 Głuchołazy - SP ZOZ ZOZ 8. Zamawiający nie zastrzega kluczowych części zamówienia, które muszą być wykonane osobiście przez Wykonawcę. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji dostaw: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 411182.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Green S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Antoniego Słonimskiego 6
Kod pocztowy: 50-304
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 505754.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 505754.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 534173.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.