eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500203425-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579047-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 001022914, ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 52 54 100, e-mail ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2801-ILZ.260.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego na zasadach oraz warunkach przedstawionych poniżej. Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania przedmiot zamówienia obejmuje: o 127 samochodów; o 2 motorowery; o 1 motocykl. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w pkt 3 SIWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3


Dodatkowe kody CPV: 50115000-4, 71356100-9, 71631200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie - w rejonie olsztyńskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208751.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Motoryzacyjne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Składowa 5
Kod pocztowy: 10-421
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256764.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256764.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256764.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena 1 rbh/1 przeglądu 80,00 zł Rabaty: 1) 20 % na filtry (filtr oleju, powietrza, paliwa, kabiny) oraz płyny eksploatacyjne i oleje; 2) 20 % na części dotyczące zawieszenia pojazdów oraz układów hamulcowych (z wyłączeniem amortyzatorów i sprężyn); 3) 5 % na części oryginalne zakupywane w Autoryzowanych Stacjach Obsługi; 4) 15 % na części regenerowane (m. in. turbosprężarki i przekładnie kierownicze); 5) 15 % na pozostałe części i materiały eksploatacyjne (w tym amortyzatory i sprężyny).


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie w rejonie elbląskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111726.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Autodas S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazurska 5E
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137423.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137423.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137423.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena 1 rbh/1 przeglądu 95,00 zł Rabaty: 1) 15 % na filtry (filtr oleju, powietrza, paliwa, kabiny) oraz płyny eksploatacyjne i oleje; 2) 15 % na części dotyczące zawieszenia pojazdów oraz układów hamulcowych (z wyłączeniem amortyzatorów i sprężyn); 3) 5 % na części oryginalne zakupywane w Autoryzowanych Stacjach Obsługi; 4) 5 % na części regenerowane (m. in. turbosprężarki i przekładnie kierownicze); 5) 15 % na pozostałe części i materiały eksploatacyjne (w tym amortyzatory i sprężyny).


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie w rejonie ełckim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61743.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Carexpert Radosław Sobolewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolonia 3
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75944.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75944.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75944.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena 1 rbh/1 przeglądu 105,00 zł Rabaty: 1) 15 % na filtry (filtr oleju, powietrza, paliwa, kabiny) oraz płyny eksploatacyjne i oleje; 2) 15 % na części dotyczące zawieszenia pojazdów oraz układów hamulcowych (z wyłączeniem amortyzatorów i sprężyn); 3) 5 % na części oryginalne zakupywane w Autoryzowanych Stacjach Obsługi; 4) 5 % na części regenerowane (m. in. turbosprężarki i przekładnie kierownicze); 5) 10 % na pozostałe części i materiały eksploatacyjne (w tym amortyzatory i sprężyny).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.