eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500202992-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Gmina - Miasto Elbląg: Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588249-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail rzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.54.2018.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie konserwacji dróg Przedmiotem i zakresem robót budowlanych jest wykonanie robót związanych z remontem istniejących nawierzchni. Szczegółowy zakres i technologię wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa wymieniona w pkt III. ppkt 2. SIWZ oraz Plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA PRZEDMIAR ROBÓT zawarty w Załączniku do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ: Wyżej wymieniony przedmiar stanowi jednocześnie wycenę robót będących przedmiotem zamówienia (Załącznik do formularza OFERTA WYCENA ROBÓT "Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25,27 i 29 w Elblągu"). B. Plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. C. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.: D-M-00.00.00 Wymagania ogólne D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg D-03.02.01A Regulacja pionowa urządzeń obcych w jezdni D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.02.01 Warstwa odsączająca D-04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 mm D-05.03.05a W-wa ścieralna nawierzchni bitumicznej D-05.03.05b W-wa wiążąca (wyrównawcza) nawierzchni bitumicznej D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej D-08.01.01 Krawężniki betonowe D-08.02.01. Nawierzchnia z płytek betonowych D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe D-09.01.01 Zieleń drogowa Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 2. lit B. SIWZ zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do ustanowienia Kierownika Budowy - Kierownika robót branży drogowej. 4. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i będzie odpowiadać za ich uszkodzenie, 3)zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 10 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz będzie ponosić odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca będzie musiał być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca będzie musiał dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym pod ruchem. 8. Wykonawca robót będzie zobowiązany w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 9. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10), tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 10. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, - zapewnić dojazdy i dojścia do przylegających nieruchomości. 11. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag firm branżowych. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania poleceń inspektora nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez inspektora nadzoru na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, inspektor nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z par. 11 ust. 1 pkt 1 lit. k. wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do zdania materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek, a nadających się do ponownego wbudowania wg. oceny Zamawiającego na magazyn (w miejscowości Nowina k/Elbląga, przy drodze krajowej nr 7 w odległości ok. 2 km od granic administracyjnych miasta Elbląga). Załadunek i rozładunek ww. materiałów jest po stronie Wykonawcy robót. 14. Po upływie okresu gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 17. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 20. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 21. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 22. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324985.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Brukarskie S.C. Mariusz Stankiewicz, Krzysztof Kuźma, Marian Mazur
Email wykonawcy: mariuszstankiewicz@op.pl
Adres pocztowy: ul. Łomżyńska 26
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 395569.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 395569.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 395569.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.