To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-24
Ogłoszenie nr 500202848-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego: Postępowanie prowadzone z podziałem na
części Pakiet A - Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Pakiet B- Gmina Miasto
Włocławek, którego przedmiotem jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-
Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu
megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału
gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków budżetu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. oraz Gminy Miasto Włocławek
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576307-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500148910-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 871121290,
ul. Plac Teatralny
2,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48566218281, e-mail
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl, faks
+48566218455.
Adres strony internetowej (url): https://umwkp.rbip.mojregion.info/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie prowadzone z podziałem na części Pakiet A - Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Pakiet B- Gmina Miasto Włocławek, którego przedmiotem jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko- Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.272.54.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego prowadzonego z podziałem na części: 1.1. Część I (Pakiet A): zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego" dla Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o; 1.2. Część II (Pakiet B): zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego" dla Gminy Miasta Włocławek; 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do Siwz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia PAKIET A i B, w którym zamieszczono, w ujęciu tabelarycznym niezbędne informacje dla Wykonawcy z podziałem na Partnerów projektu (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i Gmina Miasta Włocławek;). 2. Wykonawca zobowiązuje się do wydrukowania plakatów w liczbie określonej w załączniku nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio w zakresie pakietu A,B lub C wraz z odpowiednim zapasem wymaganym przez właściciela nośników na wypadek uszkodzenia plakatów. Plakaty zostaną wydrukowane na materiale umożliwiającym ekspozycję reklamy na nośnikach typu megaboard zgodnie z załącznikiem nr 3 pakiet A,B. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wyklejenia megaboardów, bilboardów wolnostojących plakatami w czasie trwania ekspozycji. Dobór megaboardów musi odbywać się w taki sposób, by spełniały one parametry określone w Załączniku nr 3 pakiet A,B. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ekspozycji każdego z plakatów przez okres zgodny z załącznikiem nr 3 PAKIET A,B. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia bieżącej kontroli jakości wyeksponowanych plakatów reklamowych. 6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych plakatów reklamowych, Wykonawca dokona niezwłocznie ponownego wyklejenia na własny koszt lub wyklejenia plakatu na innym megaboardzie w przypadku zniszczenia bądź uszkodzenia nośnika, na którym wyeksponowany jest plakat reklamowy. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną kampanii w formacie elektronicznym (na płycie CD/DVD). 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu miesięczne raporty o natężeniu ruchu w miejscach ekspozycji plakatów. 9. Wykonawca usunie ekspozycję po zakończeniu kampanii. 10. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia plakatów na nośnikach spełniających określone parametry. Każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na wybranych megaboardach, bilbordach winna być w całości widoczna (tj. nie zasłonięta przez krzewy, drzewa, budynki, inne megaboardy, oświetlona, itp. - zgodnie z załącznikiem nr 3). 11. Zamawiający (Partnerzy projektu) zobowiązuje się do przekazania wskazówek niezbędnych Wykonawcy do opracowania projektów graficznych plakatów, które będą umieszczone na nośnikach reklamowych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania projektu graficznego plakatów uwzględniającego oznakowanie odpowiadające zapisom "Wytycznych dla beneficjentów z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO WK-P". Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersje elektroniczne projektów graficznych plakatów w plikach co najmniej: .jpg lub .cdr. Wszystkie projekty graficzne muszą posiadać logotypy unijne, informację o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych, ze środków budżetu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Gminy Miasta Włocławek. Ponadto istnieje możliwość zmiany przez Zamawiającego grafiki plakatu po wyborze Wykonawcy. 13. W ciągu 5 dni od dnia otrzymania wskazówek od Zamawiającego (Partnerów projektu) Wykonawca zaproponuje projekty graficzne plakatów. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania projektu graficznego plakatów, ma możliwość wprowadzenia zmian lub akceptacji. Zamawiający zaakceptuje powyższe projekty na piśmie - drogą e-mailową. 14. Wykonawca dostarczy do akceptacji Zamawiającego, na 5 dni przed ekspozycją reklam, ostateczny (zgodny ze złożoną ofertą) mediaplan dotyczący ekspozycji. Mediaplan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego megaboardu wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). 15. Wykonawca dostarczy do akceptacji Zamawiającego, w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy do zatwierdzenia koncepcji kampanii reklamowej, zgodnie z zapisami umowy. 16. Odbiór przedmiotu umowy Zamawiający potwierdzi w protokole zdawczo-odbiorczym, zawierającym ocenę jego zgodności jakościowej i ilościowej z warunkami umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stroer Media Sp. z o.o. spk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73529.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo"
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- Naprawa pokrycia dachowego wraz z elementami towarzyszącymi w budynku Bursy Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego i Hotelu Uniwersyteckiego zlokalizowanym przy ul. Chełmińskiej 83a w Toruniu.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i obsługa emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w Internecie.
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.