eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Postępowanie prowadzone z podziałem na części Pakiet A - Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Pakiet B- Gmina Miasto Włocławek, którego przedmiotem jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko- Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500202848-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego: Postępowanie prowadzone z podziałem na części Pakiet A - Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Pakiet B- Gmina Miasto Włocławek, którego przedmiotem jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko- Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków budżetu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. oraz Gminy Miasto Włocławek

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576307-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500148910-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 871121290, ul. Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566218281, e-mail zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl, faks +48566218455.
Adres strony internetowej (url): https://umwkp.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie prowadzone z podziałem na części Pakiet A - Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Pakiet B- Gmina Miasto Włocławek, którego przedmiotem jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko- Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.272.54.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego prowadzonego z podziałem na części: 1.1. Część I (Pakiet A): zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego" dla Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o; 1.2. Część II (Pakiet B): zrealizowanie kampanii reklamowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego (wydruk plakatów, wyklejenie, ekspozycja) na nośnikach wielkoformatowych typu megaboard, bilboard na potrzeby realizacji projektu pn. "Invest in Bit CITY2. Promocja potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa kujawsko-pomorskiego" dla Gminy Miasta Włocławek; 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do Siwz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia PAKIET A i B, w którym zamieszczono, w ujęciu tabelarycznym niezbędne informacje dla Wykonawcy z podziałem na Partnerów projektu (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i Gmina Miasta Włocławek;). 2. Wykonawca zobowiązuje się do wydrukowania plakatów w liczbie określonej w załączniku nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio w zakresie pakietu A,B lub C wraz z odpowiednim zapasem wymaganym przez właściciela nośników na wypadek uszkodzenia plakatów. Plakaty zostaną wydrukowane na materiale umożliwiającym ekspozycję reklamy na nośnikach typu megaboard zgodnie z załącznikiem nr 3 pakiet A,B. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wyklejenia megaboardów, bilboardów wolnostojących plakatami w czasie trwania ekspozycji. Dobór megaboardów musi odbywać się w taki sposób, by spełniały one parametry określone w Załączniku nr 3 pakiet A,B. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ekspozycji każdego z plakatów przez okres zgodny z załącznikiem nr 3 PAKIET A,B. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia bieżącej kontroli jakości wyeksponowanych plakatów reklamowych. 6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych plakatów reklamowych, Wykonawca dokona niezwłocznie ponownego wyklejenia na własny koszt lub wyklejenia plakatu na innym megaboardzie w przypadku zniszczenia bądź uszkodzenia nośnika, na którym wyeksponowany jest plakat reklamowy. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną kampanii w formacie elektronicznym (na płycie CD/DVD). 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu miesięczne raporty o natężeniu ruchu w miejscach ekspozycji plakatów. 9. Wykonawca usunie ekspozycję po zakończeniu kampanii. 10. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia plakatów na nośnikach spełniających określone parametry. Każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na wybranych megaboardach, bilbordach winna być w całości widoczna (tj. nie zasłonięta przez krzewy, drzewa, budynki, inne megaboardy, oświetlona, itp. - zgodnie z załącznikiem nr 3). 11. Zamawiający (Partnerzy projektu) zobowiązuje się do przekazania wskazówek niezbędnych Wykonawcy do opracowania projektów graficznych plakatów, które będą umieszczone na nośnikach reklamowych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania projektu graficznego plakatów uwzględniającego oznakowanie odpowiadające zapisom "Wytycznych dla beneficjentów z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO WK-P". Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersje elektroniczne projektów graficznych plakatów w plikach co najmniej: .jpg lub .cdr. Wszystkie projekty graficzne muszą posiadać logotypy unijne, informację o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych, ze środków budżetu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Gminy Miasta Włocławek. Ponadto istnieje możliwość zmiany przez Zamawiającego grafiki plakatu po wyborze Wykonawcy. 13. W ciągu 5 dni od dnia otrzymania wskazówek od Zamawiającego (Partnerów projektu) Wykonawca zaproponuje projekty graficzne plakatów. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania projektu graficznego plakatów, ma możliwość wprowadzenia zmian lub akceptacji. Zamawiający zaakceptuje powyższe projekty na piśmie - drogą e-mailową. 14. Wykonawca dostarczy do akceptacji Zamawiającego, na 5 dni przed ekspozycją reklam, ostateczny (zgodny ze złożoną ofertą) mediaplan dotyczący ekspozycji. Mediaplan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego megaboardu wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). 15. Wykonawca dostarczy do akceptacji Zamawiającego, w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy do zatwierdzenia koncepcji kampanii reklamowej, zgodnie z zapisami umowy. 16. Odbiór przedmiotu umowy Zamawiający potwierdzi w protokole zdawczo-odbiorczym, zawierającym ocenę jego zgodności jakościowej i ilościowej z warunkami umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stroer Media Sp. z o.o. spk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Europejski 2
Kod pocztowy: 00-844
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73529.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73529.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73529.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.